اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اصول فیلتراسیون هوا

Collapse
X
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اصول *****اسیون هوا



    دو نوع ***** پایه ای هوا وجود دارد: ***** برای جامدات و ***** برای ذرات گازی. هر دو نوع هدف یکسانی دارند، برای کاهش تمرکز و جمع شدگی ذرات معلق هوا. ذرات گازی را میتوان از طریق جذب ***** نمود. جذب به وسیله ی نیروی پراکندگی لندن یا نیروهای واندوالس که بین مولکول ها عمل میکنند به وجود می آید. این نیروها خواصی شبیه به نیروهای گرانشی که بین سیارات در سیستم خورشیدی است دارند. کربن فعال شده در چنین *****هایی توانایی حذف ذرات از هوا را توسط جذب دارد. بسته به زمینه ی کاربردی ذرات، انواع مختلفی از کربن ممکن است استفاده شود.



    چهار راه برای به دام انداختن و گرفتن ذرات وجود دارد. کلاس *****، اندازه ی ذره و ساختار ***** به طور مشترک میزان تاثیرات را مشخص میکند.

    *****های هوا ممکن است اثرات زیر را اعمال کنند:

    اثر غربالگری
    اثر انسجامی
    اثر مانعی
    اثر نفوذی



    اثر غربالگری

    اثر غربالگری یکی از معمول ترین کاربردهای *****های هواست. اصول غربالگری بسیار ساده است: اگر ذره ای بزرگتر از فاصله ی بین واسطه های فایبری باشد، به دام می افتد.

    اثر انسجامی

    این اصل ***** درصورتی به کار میرود که ذرات جرم قابل توجهی داشته باشند. ذره با سرعت زیاد وارد میشود. به علت جرمش، بجای انحراف با جریان هوا ،ذره با واسط فایبری برخورد میکند .

    اثر مانعی

    این حقیقت که ذرات نیروهای جاذبه به یکدیگر وارد میکنند برای این اصل از ***** مهم است. فایبرهای واسط بزرگتر ذرات گرد و غبار نسبتا کوچکتری را بهم جذب میکنند. هنگامی که ذرات بهم برخورد میکنند بین واسط فایبری گیر می افتند.



    اثر نفوذی

    ذرات کوچک اغلب مسیر نا منظمی را دنبال میکنند. این پدیده به حرکت براونیا برمیگردد. مسیری که ذرات دنبال میکنند ممکن است از مسیر جریان هوا انحراف داشته باشد. حرکت براونیا شانس اینکه ذره با واسط فایبری منحرف شود را افزایش میدهد. تاثیرات مختلف ***** در یک شکل قابل رسم است که به طور واضح نشان میدهد اندازه ی ذره روی اصول *****اسیون بیشترین تاثیر را دارد.

    ***** هوای قابل شست و شو و قابل استفاده ی مجدد

    همه ی *****های هوای ما قابل شستشو و قابل استفاده ی مجدد هستند. آنها با استفاده از کیت های شارژکننده ی k&n به راحتی قابل پاکسازی و روغنکاری به دفعات زیاد هرقدرکه به صورت منطقی مورد نیاز باشند، هستند. در لابراتوار آزمایشگاهی ، ما یک ***** هوای k&n را بیشتر از 100 بار شستیم و روغنکاری مجدد کردیم و هنوز هم عملکرد خوب منحصر به خودش را دارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم که
    ***** هوا خود را هر 30000 مایل چک کنید، با این وجود ، دربسیاری از شرایط خیابان ها ***** احتیاجی به پاکسازی تا 50000 مایل را در استفاده ی مداوم ندارد. و بله ما هم داستان هایی را در مورد مشتریانی که از *****های k&n خود برای 100000 مایل بدون پاکسازی استفاده کرده اند شنیده ایم، اما اما معتقدیم که پاکسازی بعد از 50000 مایل برای بهترین کارکرد عمر سرویس بدون قربانی کردن جریان هوا لازم است.
صبر کنید ..
X