اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

8 ابزار بازاریابی در شبکه های اجتماعی

Collapse
X
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • 8 ابزار بازاریابی در شبکه های اجتماعی

    8 ابزار بازاریابی در شبکه های اجتماعی


    1. Edger


    کلید موفقیت در شبکه های اجتماعی این است که همیشه آنلاین و فعال باشید. خیلی مهم است که پست هایتان متناسب با یک زمانبندی خاص و موقع هایی که بیشتر افراد و کاربران آنلاین هستند، قرار بگیرد. اگر بخواهید این کار را به شکل مرتبی انجام بدهید، نیازمند وقت و تلاش زیادی هستید اما این کار را خیلی راحت می توانید با ابزار Edger انجام بدهید. اما مزیت این ابزار دربازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ با ادجر، پست ها و محتوای قدیمی از بین نمی روند و می تواند تمامی محتواهایی را که آپلود می شود را در خود نگه دارد. وقتی که یک پستی قرار داده می شود، به پایین خط منتقل می گردد و از این رو محتوای قدیمی می توانند باز دوباره نمایش داده شوند. همچنین شما می توانید برای هر اکانت شبکه های اجتماعی خود یک گروه تشکیل دهید البته در حال حاضر این ابزار بر روی سه شبکه فیس بوک، توییتر و لینکدین فعالیت می کند اما یک ابزار مفید در بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

    2. BuzzSumo


    شبکه های اجتماعی یک بازار کاملا آزادی است که شما و رقبایتان به راحتی و بدون هیچگونه محدودیتی می توانید در آن برای بدست مشتریان یکسان به رقابت بپردازید. برای اینکه بتوانید استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی، شما نیاز دارید که برنامه و استراتژی رقبای خود را به درستی بدانید. آن ها چه محتوایی پست می کنند؟ چه پاسخی از مخاطبان وکاربران خود دریافت می کنند؟ چگونه مخاطبان خود را جذب می کنند؟ همه این سوال ها مهم هستند و البته پاسخ به آن ها مهم تر است. برای یافتن پاسخ چنین سوالاتی بهترین ابزار، ابزار BuzzSumo است. این ابزار، به شما این امکان را می دهد که بتوانید بهترین بلاگ ها و پست های مرتبط با کلمه های کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. با استفاده از این ابزار شما به راحتی می توانید نیازهای کاربران و مخاطبان خود را بدست بیاورید در واقع یک دیدی به شما ارائه می دهد.


    3. NOD3x


    اگر شما نتوانید ارتباط مناسبی با کاربران هدف خود بر قرار کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما غیرمفید خواهد بود. برای همین شما باید بتوانید که کاربران هدف خود را به درستی شناسایی کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید، چون این افراد تنها کسانی هستند که می توانند به رشد کسب وکار شما کمک کنند. NOD3x یک ابزاری است که در شناسایی دقیق کاربران هدف و ارتباط با آن ها به شما کمک بسیاری می کند. این ابزار، یک آماری از نوع افرادی که به محتوای شما علاقه مند هستند ارائه می کند و از این رو شما خیلی راحت می توانید با تحلیل این آمار به کاربران و مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید. یکی از مزیت هایی که در این ابزار وجود دارد و مناسب بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد، داشتن یک برنامه زمانی از آنلاین بودن افراد و بهترین موقع به اشتراک گذاری مطالب می باشد.

    4. Social Clout


    برای متوجه شدن نتیجه بازاریابی شبکه های اجتماعی خود، باید به تعداد لایک ها، کامنت ها و ورودی های از آن ها دقت کنید. اما در واقع خیلی نمی توان به تعداد لایک ها و کامنت ها اعتماد کرد، حتی ممکن است که تعداد لایک ها بالا باشد اما باز هم تاثیری در فروش نداشته باشد. برای همین باید به دنبال بهترین زمان پاسخدهی در هر پستی باشید که منتشر می کنید. Social clout ابزاری که به شما در ایجاد استراتژی تولید محتوا و زمان بندی پست گذاری مطلب در شبکه ها کمک می کند. در واقع بهترین زمان پست گذاری مطالب در شبکه ها را به شما نشان می دهد.

    5. Canva

    عکس ها محتواها را جذاب تر می کنند. این یک مساله ثابت شده است و هیچ شکی در آن نیست. محصولاتی که با محتوای های جذاب با عکس و انیمیشن های مختلف معرفی می گردد، بیشتر از محتوا ها و محصولات فقط با متن خالی به فروش می روند و درسئو سایت تاثیر بیشتری دارد. این ابزار برای افرادی که آشنایی خیلی کمی با طراحی گرافیک دارند، مفید است و با آن می توانند عکس و انیمیشن های حرفه ای بسازند. هر چه شما از عکس و انیمیشن های مرتبط بیشتری استفاده کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما قوی تر و بهتر انجام می شود.

    6. Feedly

    این ابزار بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که پست ها و محتواهایی را که در سایت های دیگر می پسندید و و قصد قرار دادن در سایت خود را دارید، سازماندهی کنید. چیزی که شما نیاز دارید، ایجاد یک RSS برای صفحاتی است که شما به مطالب آن علاقه مند هستید و این ابزار براساس تنظیماتی که شما برای انتشار محتوا انجام داده اید، محتواهای بدست آمده را تنظیم می کند.

    7. Mulpix

    جستجو کردن افراد وعکس ها در اینستاگرام خیلی آسان نیست. Mulpix یک موتور جستجو برای اینستاگرام که به شما امکان یافتن عکس ها، ویدئو ها و افراد را براساس تگ، کامنت یا توضیحات، به شما می دهد. Mulpix یک ابزار رایگان است که براساس موقعیت جغرافیایی شما تمام مواردی را به دنبال آن هستید، نشان می دهد. اساس جستجوی آن ها براساس تگ، نام و کامنت ها می باشد ویکی از بهترین ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی معرفی شده است.

    8. followjet

    همه تلاش های شما زمانی به ثمر می نشیند که موفق به افزایش فالوورهای اینستارگام پیج خود شوید.معرفی پیج اینستاگرام به سایرین یکی دیگر از راهکارهای لازم برای بازاریابی از طریق اینستاگرام است. البته اینکار با خرید فالوور های جعلی کاملاً متفاوت است. در این روش ربات فالوجت روزانه اکانت شما را به افراد زیادی معرفی می کند. بنابراین در صورت خرید x فالوور، بات تا دریافت x فالوور به تبلیغات ادامه می دهد.

    منبع:برگرفته از سئوکار


  • #2
    نوشته اصلی توسط sanaz1365 نمایش پست ها
    8 ابزار بازاریابی در شبکه های اجتماعی


    1. Edger


    کلید موفقیت در شبکه های اجتماعی این است که همیشه آنلاین و فعال باشید. خیلی مهم است که پست هایتان متناسب با یک زمانبندی خاص و موقع هایی که بیشتر افراد و کاربران آنلاین هستند، قرار بگیرد. اگر بخواهید این کار را به شکل مرتبی انجام بدهید، نیازمند وقت و تلاش زیادی هستید اما این کار را خیلی راحت می توانید با ابزار Edger انجام بدهید. اما مزیت این ابزار دربازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ با ادجر، پست ها و محتوای قدیمی از بین نمی روند و می تواند تمامی محتواهایی را که آپلود می شود را در خود نگه دارد. وقتی که یک پستی قرار داده می شود، به پایین خط منتقل می گردد و از این رو محتوای قدیمی می توانند باز دوباره نمایش داده شوند. همچنین شما می توانید برای هر اکانت شبکه های اجتماعی خود یک گروه تشکیل دهید البته در حال حاضر این ابزار بر روی سه شبکه فیس بوک، توییتر و لینکدین فعالیت می کند اما یک ابزار مفید در بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

    2. BuzzSumo


    شبکه های اجتماعی یک بازار کاملا آزادی است که شما و رقبایتان به راحتی و بدون هیچگونه محدودیتی می توانید در آن برای بدست مشتریان یکسان به رقابت بپردازید. برای اینکه بتوانید استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی، شما نیاز دارید که برنامه و استراتژی رقبای خود را به درستی بدانید. آن ها چه محتوایی پست می کنند؟ چه پاسخی از مخاطبان وکاربران خود دریافت می کنند؟ چگونه مخاطبان خود را جذب می کنند؟ همه این سوال ها مهم هستند و البته پاسخ به آن ها مهم تر است. برای یافتن پاسخ چنین سوالاتی بهترین ابزار، ابزار BuzzSumo است. این ابزار، به شما این امکان را می دهد که بتوانید بهترین بلاگ ها و پست های مرتبط با کلمه های کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. با استفاده از این ابزار شما به راحتی می توانید نیازهای کاربران و مخاطبان خود را بدست بیاورید در واقع یک دیدی به شما ارائه می دهد.


    3. NOD3x


    اگر شما نتوانید ارتباط مناسبی با کاربران هدف خود بر قرار کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما غیرمفید خواهد بود. برای همین شما باید بتوانید که کاربران هدف خود را به درستی شناسایی کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید، چون این افراد تنها کسانی هستند که می توانند به رشد کسب وکار شما کمک کنند. NOD3x یک ابزاری است که در شناسایی دقیق کاربران هدف و ارتباط با آن ها به شما کمک بسیاری می کند. این ابزار، یک آماری از نوع افرادی که به محتوای شما علاقه مند هستند ارائه می کند و از این رو شما خیلی راحت می توانید با تحلیل این آمار به کاربران و مخاطبان هدف خود دست پیدا کنید. یکی از مزیت هایی که در این ابزار وجود دارد و مناسب بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد، داشتن یک برنامه زمانی از آنلاین بودن افراد و بهترین موقع به اشتراک گذاری مطالب می باشد.

    4. Social Clout


    برای متوجه شدن نتیجه بازاریابی شبکه های اجتماعی خود، باید به تعداد لایک ها، کامنت ها و ورودی های از آن ها دقت کنید. اما در واقع خیلی نمی توان به تعداد لایک ها و کامنت ها اعتماد کرد، حتی ممکن است که تعداد لایک ها بالا باشد اما باز هم تاثیری در فروش نداشته باشد. برای همین باید به دنبال بهترین زمان پاسخدهی در هر پستی باشید که منتشر می کنید. Social clout ابزاری که به شما در ایجاد استراتژی تولید محتوا و زمان بندی پست گذاری مطلب در شبکه ها کمک می کند. در واقع بهترین زمان پست گذاری مطالب در شبکه ها را به شما نشان می دهد.

    5. Canva

    عکس ها محتواها را جذاب تر می کنند. این یک مساله ثابت شده است و هیچ شکی در آن نیست. محصولاتی که با محتوای های جذاب با عکس و انیمیشن های مختلف معرفی می گردد، بیشتر از محتوا ها و محصولات فقط با متن خالی به فروش می روند و در سئو سایت تاثیر بیشتری دارد. این ابزار برای افرادی که آشنایی خیلی کمی با طراحی گرافیک دارند، مفید است و با آن می توانند عکس و انیمیشن های حرفه ای بسازند. هر چه شما از عکس و انیمیشن های مرتبط بیشتری استفاده کنید، بازاریابی شبکه های اجتماعی شما قوی تر و بهتر انجام می شود.

    6. Feedly

    این ابزار بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که پست ها و محتواهایی را که در سایت های دیگر می پسندید و و قصد قرار دادن در سایت خود را دارید، سازماندهی کنید. چیزی که شما نیاز دارید، ایجاد یک RSS برای صفحاتی است که شما به مطالب آن علاقه مند هستید و این ابزار براساس تنظیماتی که شما برای انتشار محتوا انجام داده اید، محتواهای بدست آمده را تنظیم می کند.

    7. Mulpix

    جستجو کردن افراد وعکس ها در اینستاگرام خیلی آسان نیست. Mulpix یک موتور جستجو برای اینستاگرام که به شما امکان یافتن عکس ها، ویدئو ها و افراد را براساس تگ، کامنت یا توضیحات، به شما می دهد. Mulpix یک ابزار رایگان است که براساس موقعیت جغرافیایی شما تمام مواردی را به دنبال آن هستید، نشان می دهد. اساس جستجوی آن ها براساس تگ، نام و کامنت ها می باشد ویکی از بهترین ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی معرفی شده است.

    8. followjet

    همه تلاش های شما زمانی به ثمر می نشیند که موفق به افزایش فالوورهای اینستارگام پیج خود شوید.معرفی پیج اینستاگرام به سایرین یکی دیگر از راهکارهای لازم برای بازاریابی از طریق اینستاگرام است. البته اینکار با خرید فالوور های جعلی کاملاً متفاوت است. در این روش ربات فالوجت روزانه اکانت شما را به افراد زیادی معرفی می کند. بنابراین در صورت خرید x فالوور، بات تا دریافت x فالوور به تبلیغات ادامه می دهد.

    منبع:برگرفته از سئوکار
    جامع، کامل و مفید
    مرسی

    نظر


    • #3
      ابزار های خوبی رو معرفی کردید . ممنون و موفق باشید








      خدمات افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش ممبر تلگرام با روش های نوین بازاریابی خدمتی متفاوت از آسان برند

      نظر


      • #4
        بسیار عالی بود و کمک به سزایی برای بالا اوردن سایت من کرد
        دانلود آهنگ جدید, دانلود جدیدترین آهنگ ها, دانلود موزیک ویدیو, دانلود آلبوم, آهنگ غمگین و شاد, دانلود موزیک,دانلود آهنگ با کیفیت 320

        نظر

        صبر کنید ..
        X