اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مدیریت صحیح اینستاگرام در کسب و کار

Collapse
X
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مدیریت صحیح اینستاگرام در کسب و کار


    امروزه شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای بین مردم پیدا کرده اند و تقریباً تمام افراد هر روز مقداری از زمان خود را برای گشت و گذار در این رسانه در نظر می گیرند و به همین دلیل این رسانه ها تبدیل به یک جایگاه بسیار مهم برای تبلیغات کسب و کار شده است.
    یکی از شبکه های اجتماعی محبوب که مکان بسیار مناسبی برای تبلیغات محسوب می شود اینستاگرام است. اینستاگرام با قابلیت انتشار عکس و ویدئو می تواند خدمات ما را به میلیون ها بیننده نشان دهد و بازدهی خوب و مناسبی را به ارمغان آورد.

    در این بین برای افزایش تأثیر تبلیغات در اینستاگرام باید نکاتی را در نظر داشته باشیم که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

    محتوای کاربردی تولید کنید
    یکی از نکات مهم تولید محتوای مناسب برای جذب مخاطب بیشتر است. باید سعی کنید تبلیغات خود را در قالب عکس های آموزشی و تفریحی ارائه دهید. به عنوان مثال می توانید برای این کار از آموزش روزانه زبان انگلیسی، معرفی مکان های تفریحی و نکات آموزشی استفاده کنید.

    پاسخ نظرات را بدهید
    به خاطر داشته باشید افرادی که وقت می گذراند و برای شما نظر می نویسند چشم انتظار پاسخ شما خواهند بود و در صورتی که شما به این نظرات پاسخ درست و صحیح بدهید ارتباط آن ها نزدیک تر می شود و بدون شک این افراد عضو دائمی صفحه شما خواهند شد.

    برای تگ کردن جایزه تعیین کنید
    یکی از راه های افزایش فالور تشویق دیگران به تگ کردن و معرفی صفحه شما به دوستان آن ها است. برای این کار می توانید جایزه های مختلفی تعیین کنید تا فالورها تشویق به معرفی صفحه شما شوند.

    هشتک های مناسب انتخاب کنید
    یکی از بهترین راه های جذب فالور هشتک است. معمولاً زمانی که مخاطب در اینستاگرام به دنبال موضوع خاصی است از هشتک استفاده می کند و اگر شما بتوانید از هشتک های مناسب در پست های خود استفاده کنید حتماً کاربر به سمت صفحه شما خواهد آمد. سعی کنید علاوه بر هشتک های اصلی از هشتک مرتبط با پست و موضوع نیز استفاده کنید.

    زمان انتشار پست را در نظر بگیرید
    یکی از بهترین زمان های انتشار پست شب است که بیشتر مردم درگیری کمتری دارند و وقت بیشتری را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. البته برای انتخاب زمان انتشار پست باید داده های خود را آنالیز کنید و بهترین زمان را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که تا حد امکان پست ها را در یک ساعت مشخص انتشار دهید.

    به محتوا توجه کنید
    متأسفانه بسیاری از صفحه ها بدون توجه به محتوا انواع پست را منتشر می کنند و این موضوع باعث می شود که ارزش کسب و کار شما کاهش پیدا کند. به خاطر داشته باشید که هر محتوایی را منتشر نکنید و پیش از انتشار حتماً آن را بخوانید. سعی کنید محتوا را بیشتر در قالب عکس نوشته ارائه دهید و از نوشتن متن های طولانی خودداری کنید.

    مناسبت ها را فراموش نکنید
    یکی از روش های مناسب معرفی کسب و کار و افزایش فالور به بهانه مناسبت های ملی و مذهبی است. سعی کنید برای تبریک و تسلیت مناسبت ها از بنرهای جذاب و انحصاری استفاده کنید و عکس صفحه های دیگر را به کار نبرید تا کاربران احساس کنند این بنر و عکس اختصاصی برای آن ها طراحی شده است.

    منبع: مدیریت صحیح اینستاگرام در کسب و کار


صبر کنید ..
X