اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

7 راه جلوگیری از انتشار محتوای بی ارزش و تکراری

Collapse
X
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • 7 راه جلوگیری از انتشار محتوای بی ارزش و تکراری

    درحال حاضر بحث زیادی پیرامون نحوه بهبود سئو سایت وجود دارد.

    پاره ای از مشکلات به صورت شگرفی روی سایت تاثیر میگذارند و کاربران اغلب به دنبال نکاتی هستند که به آنها کمک کند از پس مشکلات برآیند. با این حال، یکی از نکاتی که به ندرت مورد بحث قرار میگیرد، انتشار و ویراستاری صحیح محتوای سایت است.

    چرا باید مراقب باشیم؟

    کارشناسان سئو و افراد شاغل در بازار خدمات اینترنتی همیشه درگیر این موضوع هستند که آیا محتوای تکراری باعث جریمه شدن توسط گوگل می شود یا خیر. پاسخ دقیق به این نکته شبیه افسانه شده است. اما با این وجود، نمی توانیم به سادگی از کنار این موضوع بگذریم و دست روی دست بگذاریم. در واقع موضوعی مهمتر از محتوای تکراری یا خیلی کوچک وجود دارد که خطرش همیشه بیخ گوش سایت شما است.

    اگر محتوای تکراری را ***** کنیم، بخشهایی از محتوا که خیلی کوتاه هستند مشکلات واقعی محسوب می شوند. بنابراین داشتن این نوع محتوا در سایت می تواند باعث تباهی قابلیت های آن شود. چرا؟ چون لینک های خودتان کاملا روی دیگر لینک های خودتان تاثیر می گذارند!

    می دانیم که گوگل علاقه ندارد به صفحات مختلف یک دامنه رنک دهد بنابراین تعدادی از آنها نهایتا انتخاب میشوند: یک روز گوگل صفحه ای را انتخاب میکند و روز دیگر صفحه دیگری را، بنابراین، ترافیک بالقوه خودتان را از دست می دهید.

    وقتی شما صفحات مختلفی دارید که شامل محتوای بسیار کوتاهی هستند، اساساً روبات گوگل را گیج میکنید که کدام صفحات را بایستی برای کلمات کلیدی مورد نظر رنک دهی کند.

    بر اساس صحبتهایی که داشتیم در اینجا 7 راه برای جلوگیری از انتشار محتوای تکراری ارائه میدهیم.
    1. لینک‌ دهی داخلی
    عامل: هرگز نباید بی دلیلی به صفحه ای نامرتبط لینک داخلی بدهید.

    برای شفاف سازی این نکته اجازه بدهید مثالی بزنم. شما سایتی دارید که در زمینه فروش کفش بصورت آنلاین فعال است وبلاگی هم در این خصوص دارید. مطمئنا میخواهید صفحه اصلی سایتتان تا جایی که امکان دارد در نتایج موتورهای جستجو محبوب باشد؛ در نتیجه از طریق بلاگ تان ترافیک بیشتری بدست نمی آورید.

    زمانیکه لینکهای داخلی را بررسی می کنید ممکن است لینک های زیادی بیابید که به بلاگ تان متصل اند و رنک بالاتری دارند. چرا اینگونه است؟ چون متمرکز کردن بیشتر لینک به یک صفحه توسط شما، توجه بیشتر گوگل به آن صفحه را در پی دارد!

    راه حل: اول ساختار لینک داخلی تان را بررسی کنید، و دوم جاهای مهمتر در سلسله مراتب سایتتان را پیدا کنید.
    1. Anchor text غیر مرتبط
    عامل: زیاده روی در کلمات کلیدی در قالب Anchor که به صفحه ای نامرتبط ارجاع داده می شود، باعث تولید اسپم از طریق لینک خودتان میشود.

    اجازه دهید مجددا از مثال فروشگاه کفش آنلاین استفاده کنیم. Anchor های شما بایستی همواره مختصر و مفید باشند! اگر Anchor شما بعد از کلیک روی عنوان “کفش بخرید” بگوید “کفش بخرید”، بازدید کننده باید توانایی انجام اینکار را به راحتی و از مسیر درست داشته باشد (کاربر را دنبال نخود سیاه نفرستید).

    به عنوان مثال، صفحه انتقالی بر اساس “سایز کفش” نسازید یا مواردی مشابه. دقت لازم و شفافیت باعث دستیابی به رنک بالاتر در موتورهای جستجو می شود.

    راه حل: مطمئن شوید کلمات کلیدی شما طبیعی، مفید و در جای درستی از سایت هستند. با اینکار شما علائم درستی از سایت و آدرس های آن به گوگل می فرستید.
    1. استانداردسازی نادرست یا از دست رفته لینک ها
    عامل: زمانی که از محتوای تکراری خیلی مختصر در آدرستان استفاده میکنید، اطمینان کسب کنید که آن را استانداردسازی کرده اید. با اینحال اگر بیش از حد متعارف و استاندارد کنید، کار جالبی نیست (گوگل ممکن است ان را به عنوان محتوای بیش از حد دستکاری شده و نامتعارف در نظر گرفته و کلا صفحه را نادیده بگیرد).

    راه حل: به راه های استانداردسازی توجه کنید:
    • استانداردسازی با یا بدون اسلش (/) متفاوت است.
    • فراموش نکنید که هنگام انتقال محتوا به HTTPS موارد استانداردسازی خود را تغییر دهید.
    • اگر محتوایتان حذف شود، استانداردسازی رفرنس دادن به نسخه اصلی، می تواند به شما کمک کند.
    • اگر محتوا بیش از حد متفاوت است از استانداردسازی لینکها خودداری کنید
    • از یک “rel=canonical element” استفاده کنید.
    1. عنوان صفحه و دیگر تفاوت های متا
    عامل: برای هر صفحه ای باید یک عبارت مهم جهت بالا رفتن رتبه در گوگل وجود داشته باشد.

    برای نمونه، در مثال قبلی، موضوع اصلی ما “کفش” است. بنابراین ما صفحه اصلی سایتمان را بهینه سازی میکنیم تا برای کلمه کلیدی “کفش” دارای رنک بالایی باشد. با اینحال، در تابستان شما تصمیم می گیرید که توجه بازدیدکنندگان را به عنوان “کفشهای تابستانی” جلب کنید، لذا صفحه جداگانه ای با این نام ایجاد میکنید.

    نهایتا، شما دو صفحه دارید که بطور مشابه “کفش” را نشان میدهند، و صفحه “کفش های تابستانی” قابلیت هدف اصلی شما یعنی صفحه اولیه را از بین می برد.

    راه حل: از بهینه سازی بیش از حد صفحه اصلی برای صفحات دیگر خودداری کنید و همچنین از بهینه سازی صفحات هدف با اولویت ثانویه نیز امتناع کنید (هدف بزرگتر را فدای اهداف کوچکتر نکنید).
    1. ادغام کردن محتوا برای تمرکز گرایی
    عامل: کم توجهی به هدف اصلیتان با استفاده از کلمات کلیدی متنوع، مترادف و مرتبط.

    به عنوان مثال، چهار صفحه دارید که به “مراقبت از کفش” در فصول مختلف (بهار، تابستان، پاییز و زمستان) پرداخته اند. بنابراین شما چهار صفحه جداگانه ساخته اید که درواقع در یک دسته اصلی میتوان خلاصه کرد، “چگونه مراقب کفش باشیم”.

    راه حل: ابتدا بر روی موضوعاتی که می خواهید بسازید به خوبی فکر و تمرکز کنید.آینده آن مطلب خود را پیشبینی کنید و در صورتی که قرار است مطلب شامل چند بخش شود حتی الامکان همه را در یک صفحه قرار دهید.
    1. توجه به نوع نمایش محتوا
    عامل: فقدان منطق و اصول در ساختار سایت !!! (چقدر من در مقالات این سایت به اصول دسته بندی مطالب در سایت تاکید کرده ام …)

    برای مثال، در سایتتان بلاگ دارید، با این حال، اگر دلیل منطقی و اصولی برای ارتباط بین هدف سایت و محتوای بلاگ شما وجود نداشته باشد گوگل آن را به عنوان منبعی برای یکسان سازی محتوا در نظر میگیرد.

    برای هدف اصلی سایتتان رقیب نتراشید (نکته 5 را مطالعه کنید).

    راه حل: محتوایتان را با محیطی دسته بندی شده و هدفمند از محتوای متنی احاطه کنید.
    1. اگر نمیتوانید ارتقا یابید (در حال حاضر)، ایندکس نکنید (موقتی) و سپس ایدنکس کنید !
    لطفا فراموش نکنید که بعداً ایندکس کنید!

    اگر مطلب خود را منتشر کرده اید و هنوز مشکوکید که این موضوع باید در گوگل ایندکس شود یا نه، لطفا از ایندکس شدن آن جلوگیری کنید و در زمان مناسبی که از همه چیز مطمئن شدید اقدام به ثبت آن در گوگل و حتی ارتقاء رتبه آن کنید.

  • #2
    راه اندازي كسب و كار اينترنتي با ۱۰۰اسكناس هزار توماني

    امروز در حال تهيه اين مقاله در مورد راه اندازي كسب و كار اينترنتي هستم دلار چندين بار از مرز ۱۵ هزار تومان هم عبور كرد و خيلي از كسب و كارهاي قديمي ضربات كاري خوردن و براي ادامه به مشكل برخورد كردن.
    شايد با خودتون فكر كنيد كه راه اندازي كسب و كار اينترنتي واقعا سرمايه خيلي زيادي نياز داره اما بهتون اثبات ميكنم كه راه اندازي يه كسب و كار اينترنتي موفق و پرسود كه ميتونه شما رو به استقلال مالي برسونه فقط سرمايه گذاري به اندازه ۱۰۰ اسكناس هزار توماني نياز داره و بس.
    اگه هنوز قانع نشديد و احساس ميكنيد كه اينكار نشدنيه اين مقاله براي شماست.
    براي اينكه به اهميت راه اندازي كسب و كار اينترنتي پي ببريد ابتدا ببنيم نحوه راه اندازي يه كسب و كار توي بازار چجوريه و به چه امكاناتي نياز داريم و درنهايت به نحوه راه اندازي كسب و كار اينترنتي و مزاياي اون ميپردازيم.
    راه اندازي كسب و كار اينترنتي vs راه اندازي كسب و كار سنتي


    براي اينكه اين موضوع تفاوت بين كسب و كار سنتي و راه اندازي كسب و كار اينترنتي توي ذهنتون بمونه ميخام اين موضوع رو با يه داستان براتون توضيح بدم:

    روزي روزگاري يه دختر خانم سانتال مانتالي بود بنام پرنسس خانوم كه خواستگار زياد داشت و خوابو از چشم همه پسرا گرفته بود!!!.دو تا ازين خواستگاراش بنام هاي سعيد و محسن خيلي سريش بودن و احساس ميكردن نميتون بدون اون به زندگي ادامه بدن و بعد از يه مدتي به رقيب عشقي همديگه تبديل شده بودن.خلاصه به آب و آتيش ميزدن تا بتونن با پرنسس قصه ما ازدواج كنند و خوشبخت بشن.
    باباي پرنسس قصه ما هم براي اينكه عدالت رو بين خاستگارا رعايت كرده باشه تصميم گرفت به هر كدومشون يك سال وقت بده تا اينكه برن و كسب و كاري رو شروع كنن و در پايان سال هر كدوم كه نقدينگي بيشتري و درامد بيشتري داشت ، دخترش رو به عقد اون شخص در بيارن.

    اما اين دو رقيب عشقي هر كدوم تصميم گرفتن براي اينكه به درآمد بيشتري برسن دو تا مسير متفاوت رو انتخاب بكنن:
    آقا محسن تصميم گرفت بياد و توي بازار سنتي كسب و كار خودشو راه اندازي كنه.
    آقا سعيد هم راه اندازي كسب و كار اينترنتي رو در دستور كارش قرار داد.
    ۱-راه اندازي كسب و كار سنتي(آقا محسن)

    اقا محسن با مشورت دوستاش و نصيحت هاي بزرگترا تصميم گرفت كه توي بازار يه دهنه مغازه اجاره كنه و يه نوشت افزار فروشي رو افتتاح كنه.(البته باباي اقا محسن يه ذره وضعش خوبه و تمام هزينه هاي شروع اين بيزنس پسرشو تقبل كرده و از بابت نقدينگي غصه اي ندارن)
    آقا محسن براي اينكه فروشگاه خودشو توي بازار افتتاح كنه بايد مبلغي بعنوان سرمايه اوليه و مبلغي هم بعنوان سرمايه در گردش براي خودش دست و پا ميكرد همينطور مبلغي هم بعنوان هزينه هاي جانبي.بنابراين شروع كرد به تهيه يه ليست از هزينه هايي كه بايد انجام ميداد:
    سرمايه اوليه:
    ۱-مبلغ ۱۰ الي ۲۰ ميليون تومان براي رهن يه دهنه مغازه توي بازار(مغازه بهمراه انبار كوچك)
    ۳-مبلغ ۲۰ ميليون تومان سرمايه اوليه براي خريد اجناس داخل مغازه
    ۴-مبلغ ۵ ميليون آماده سازي فضاي داخل و قفسه بندي+روشنايي+خريد ميز و صندلي و يه سيستم
    ۵-هزينه هاي مربوط به گرفتن جواز كسب از صنف مربوطه تقريبا ۱ ميليون تومان
    كل سرمايه اوليه بطور متوسط=۴۰ ميلون تومان
    سرمايه در گردش:
    ۱-مبلغ ۱۰ ميليون تومان بعنوان تنخواه يا سرمايه در گردش براي اداره فروشگاه نوشت افزار
    كل سرمايه در گردش=۱۰ ميليون تومان
    هزينه هاي جانبي
    ۱-هزينه آب + برق + گاز+ تلفن +اينترنت ماهيانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان
    ۲-ماهانه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بعنوان كرايه مغازه
    ۳-هزينه عوارض شهرداري+عوارض ماليات و ارزش افزوده (يكبار در طول سال پرداخت ميشه ولي بطور متوسط هر ماه ۱۰۰ هزار تومن در نظر بگيريد)
    هزينه هاي جانبي ماهانه=۸۰۰ هزار تومان
    آقا محسن ليست طرح كسب و كار خودشو به ددي(حضرت پدر) تقديم كردن و ددي هم ۵۰ ميليون تومان به حسابش واريز كرد كه بتونه كسب و كارشو شروع كنه تا بتونه درآمدشو افزايش بده و با پرنسس ازدواج كنه.
    همونطور كه از محاسبات اوليه مشخصه اقا محسن توي ماه داره ۸۰۰ هزار تومن بابت كرايه و آب و برق و… پرداخت ميكنه(البته شما شخصي رو در نظر بگيريد كه ميخاد توي بازار با وام گرفتن از وام ها شروع كنه.قطعا هر ماه بالاي ۲ ميليون تومان بدهكاره!!!)

    بنابراين بايد دست كم بالاي ۳ ميليون تومان سود بكنه تا بعد از پرداخت بدهكاري هاش ۲ ميليون توماني براش باقي بمونه.
    آقا محسن فروشگاه نوشت افزار خودشو افتتاح كرد و شروع به فعاليت كرد.كاسبي توي بازار بعضي روزا خوب بود و فروش زيادي زيادي داشت و بعضي وقتا بازار راكد بود.مثلا توي ۳ ماه تابستون تقريبا درآمد مغازه و هزينه هاش سر به سر ميشد.يعني توي ماههاي تير و مرداد و شهريور چون مدرسه ها و دانشگاهها تعطيل بودند فروش مغازه پايين بود.همين اتفاق توي اسفند ميفتاد.
    يعني توي ۴ ماه در سال فروشگاهش فروش پاييني داشت در عوض ماههايي بود كه دو يا سه برابر بقيه ماهها درآمد داشت.
    بطور متوسط هر ماه بعد از پرداخت كرايه و هزينه برق و تلفن و … سود خالص تقريبا ۲ ميليون تومان باقي ميموند.كه در طول در خوشبينانه ترين حالت مبلغ ۲۴ ميليون تومان درآمد كسب ميكنه.
    حالا بريم سروقت اقا سعيد.اگه اقا سعيد بتونه بيشتر از ۲۴ ميليون توي سال درآمد بدست بياره احتمالا اونه كه با پرنسس لاو ميتركونه وگرنه بايد شاهد ازدواج پرنسس و آقا محسن باشه.
    ۲-راه اندازي كسب و كار اينترنتي(آقا سعيد)

    از اونجايي كه آقا سعيد پول و سرمايه آنچناني نداشت و باباشم سالها قبل به رحمت خدا رفته بود و تموم دار و ندارش يه لپ تاپ بود تصميم به راه اندازي كسب و كار اينترنتي گرفت ،و با تحقيقات مفصلي كه انجام داد متوجه چند موضوع شد:
    ۱-ايران در رده ۱۳ سيزده كشور اول دنيا از نظر تعداد كاربران اينترنتي در كل دنيا رو داره
    راه اندازي كسب و كار اينترنتي
    ۲-از ۸۰ ميليون جمعيت ايران بالاي ۶۰ ميليون نفر به اينترنت دسترسي دارند.
    راه اندازي كسب و كار اينترنتي
    ۳-ضريب رشد اينترنت توي ايران بالاي ۷۰ درصده
    راه اندازي كسب و كار اينترنتي
    و همه اين آمارها براش يه معني بيشتر نداشت.
    ايران بهشت راه اندازي كسب و كار اينترنتي


    از اونجا كه اقا سعيد بچه خيلي باهوشيه از يه كانالي متوجه شد كه اقا سعيد درآمدش توي سال تقريبا ۲۴ ميليون ميشه و اگه باخاد با پرنسس ازدواج كنه بايد بالاي ۲۴ ميليون درامد داشته باشه تا از رقيب عشقي خودش جلوتر بيفته.
    اول فكر كرد كه بايد درامدشو توي يه سال به ۳۰ ميليون تومان برسونه تا موفق بشه با دختر روياهاش ازدواج كنه.
    بعد با خودش فكر كرد اگه اين خبر اشتباه باشه و درامد محسن بيشتر از ۲۴ ميليون تومن باشه چي؟اگه اين عدد ۲۴ ميليون تومن براي گمراه كردن اون باشه چي؟انوقت يه عمر بايد حسرت بخوره!
    پيش خودش فكر كرد و گفت نهايتش محسن ۵۰ ميليون تومان توي بازار الان ميتونه درامد داشته باشه.براي اينكه موفقيتش حتمي باشه اومدو پيش خودش اينجوري هدف گذاري كرد:
    كسب درآمد ۶۰ ميليون توماني در يك سال از طريق راه اندازي كسب و كار اينترنتي
    آيا واقعا ميتونست توي يه سال به ۶۰ ميليون تومان درآمد برسه؟(البته اين نكته رو بگم كه كسب و كار هاي اينترنتي همين الان توي نت فارسي در حال فعاليت هستند كه اين مبلغ رو توي يه ماه يا خيلي كمتر دارن بدست ميارن و اين اعداد براشون شبيه پول خرده!!!)
    آيا طمع نكرده بود؟
    آيا خيلي بلندپروازي نكرده بود؟
    همش با خودش فكر ميكرد شايد لقمه بزرگتر از دهنش برداشته؟
    بهتره نيست بجاي اينكه كل طول روزشو پشت مانيتور باشه ، مثل محسن بره يه جا تو بازار يه كاري واسه خودش دست و پا كنه؟
    اما اگه واقعا اين خبرها و شنيده ها صحت داشته باشه چي؟
    آيا چند سال بعد حسرت اين روزها رو نميخورد كه چرا يه تحقيق ساده نكرده بود و اين فرصت بسيار عالي رو از دست داده؟
    با خودش گفت:”من كه سرمايه اي ندارم كه مثل محسن بخام ترس داشته باشم كه از دستم بره!سنگ مفت ، گنجشك مفت.بنابراين شروع كرد و استارت كارشو زد و تصميم گرفت كسب و كار اينترنتي خودشو راه اندازي كنه.
    اولش سرگردون بود و دقيقا نميدونست براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي چه مراحلي رو بايد طي كنه تا موفق بشه.اما آقا سعيد قصه ما نيومده بود كه ببازه بلكه هدفش فقط موفقيت توي كسب و كار اينترنتي و ازدواج با پرنسس زيبا بود.
    چند ماهي رو وقت گذاشت و توي سايت هاي موفق ايراني و خارجي جستجو كرد تا بتونه سرنخ هاي اوليه رو بدست بياره.
    مدام تحقيق ميكرد و هرچي مقاله و دوره راجب راه اندازي كسب و كار اينترنتي دستش ميومد مطالعه ميكرد.
    با خودش فكر ميكرد شايد منظور از راه اندازي كسب و كار اينترنتي تبديل شدن به شاخ اينستاگرام با ميليونها فالوور يا يه كانال تلگرامي با صدها هزار عضو باشه.اما هرچي جلوتر ميرفت بيشتر متوجه ميشد كه راه اندازي كسب و كار اينترنتي اصولي داره كه بايد اونها رو اجرا كنه تا به موفقيت برسه.
    با تحقيقاتش به اين نتيجه رسيد كه براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي بايد مراحل زير رو طي كنه:

    گام اول:توليد محتوا رايگان و با كيفيت
    گام دوم:جذب ترافيك هدفمند
    گام سوم:توليد محصول
    گام چهارم:بازاريابي محصول
    گام پنجم:فروش
    بعد نشست و امكاناتش و داشته هاشو پيش خودش حساب و كتاب كرد:
    ۱-يه دستگاه لپ تاپ
    ۲-يه خط اينترنت adsl
    ۳-يه گوشي موبايل كه البته ميشد از دوربينش استفاده كرد و فيلم باهاش ضبط كرد
    ۴-البته مهمترين داشته هاش عشق به پرنسس و اشتياق فراوان براي موفقيت بود.
    توي قدم بعدي اومد و حساب و كتاب كرد و با خودش گفت براي اينكه بتونه ۶۰ ميليون تومان درآمد كسب كنه بايد يه محصول توليد كنه و اونو از طريق اينترنت به فروش برسونه تا بتونه به موفقيت برسه.
    با توجه به اينكه توي زمينه كار با كامپيوتر كمي مهارت داشت و اغلب زمانهاي بيكاري و فراغت خودشو با كامپيوترش سپري ميكرد و توي زمينه نرم افزار هاي آفيس (مثل ورد و پاور پوينت و اكسل و …) مهارت خوبي كسب كرده بود.
    تصميم گرفت كه بياد و يه محصول آموزشي در زمينه آموزش افيس(از قبيل آموزش نرم افزار ورد و پاور پوينت و اكسل و …)آماده كنه.
    توي گام بعدي شروع كرد به تهيه پيش نويس تهيه محصول و گامهايي كه بايد طي ميكرد تا يه محصول خوب و ارزشمند ايجاد كنه رو نوشت.
    توي قدم بعدي شروع كرد به توليد محصول و از اونجايي كه ميدونست بهترين و ارزشمند ترين نحوه توليد محصول ، محصولات آموزش ويديويي هست تصميم گرفت يه محصول ويديويي خوب و ارزشمند تهيه كنه.
    گام بعدي ارزش گذاري روي محصول بود و براي قيمت ۵۰ هزار تومنو در نظر گرفت.
    حالا آقا سعيد يه محصول ۵۰ هزار داشت و ميبايد با راه اندازي كسب و كار اينترنتي خودش ۶۰ ميليون تومان از محل فروش اين محصول آموزشي كسب كنه.
    با يه حساب و كتاب سرانگشتي متوجه شد كه براي موفقيتش بايد تعداد ۱۲۰۰ بار اين محصولو بفرشه!
    شايد توي نگاه اول كمي سخت باشه اما اينطور نيست.
    با خودش حساب كرد كه توي ميهن عزيزمون ۳۱ تا استان داريم و قراره به اين ۳۱ استان ۱۲۰۰ محصول بفروشيم.
    اگه عدد ۱۲۰۰ رو به تعداد استانها يعني ۳۱ تقسيم كنيم به عدد ۳۹ ميرسيم.يعني بايد به هر استان فقط ۳۹ تا از اين محصول خودشو به فروش برسونه تا بتونه موفق بشه كه البته عدد معقول و بسيار ناچيزيه و براحتي قابل دسترسي.
    تازه اين محاسبات فقط واسه يه محصول بود.اگه دو تا و يا چند تا محصول ارزشمند ديگه داشت احتمالا سودش چندين برابر بود….
    طبق دستور العملي كه داشت شروع به راه اندازي كسب و كار اينترنتي خودش كرد و هر روز نسبت به ديروز پيشرفت بيشتري ميكرد و به موفقيت هاي چشم گيري دست پيدا كرد.
    فرصت يكساله هر كدوم از اين دو نفر تموم شد و هركدوم كه درآمد بيشتري كسب كرده بود برنده اين مسابقه بود.

    روز موعود فرا رسيد و البته مشخص بود كه برنده اين مسابقه كدوم يكي از خاستگارا هست.
    آقا محسن رفته بود توي بازار سرمايه گذاري كرده بود و با فراز و نشيب هاي زياد و توي يه سال ۲۴ ميليون تومان سود كسب كرده بود
    آقا سعيد با دست خالي اومد و با تكيه به مهارت ها و استعدادهاي خودش ، كسب و كار اينترنتي راه اندازي كرده و چندين برابر محسن سود كسب كرد و در حال گسترش كسب و كار اينترنتي خودش هست.
    اگه هنوز دقيقا اطلاع نداريد كه براي راه اندازي يه كسب و كار اينترنتي موفق بايد چه مراحلي رو طي كنيد پيشنهاد ميكنم مقالات زير رو مطالعه بفرماييد:
    انواع كسب و كار اينترنتي(از واقعيت تا سراب…)

    گارانتي موفقيت شما در كسب و كار اينترنتي با تكنيك برتري خفيف

    سود كسب و كار اينترنتي در ايران چقدره و چقد سرمايه ميخاد؟!!

    چرا هيچوقت كسب و كار خودمان را شروع نمي كنيم؟(ويديوي رايگان)

    چطور كسب و كار اينترنتي راه اندازي كنيم تا مثل يك چاه نفت پرسود باشد؟

    راز موفقيت در كسب و كار اينترنتي كه از يك ماهيگير آموختم!!!

    دوست خوبم سعي كردم واقعيت هاي كسب و كار اينترنتي و سنتي رو با يه داستان برات تعريف كنم تا توي ذهنت موندگار بشه.راه اندازي كسب و كار اينترنتي خيلي ها رو به موفقت هاي بسيار بزرگي رسونده و تونستن به استقلال مالي برسن.

    چگونه در عرض 6 ماه 100 میلیون تومان درآمد خالص کسب کنیم؟

    نظر


    • #3
      سئو seo چیست؟

      سئو seo چیست؟
      سئو seo چیست؟

      سئو (seo) در واقع مخفف عبارت Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور جستجو) است. سئو در واقع برای بهبود سایت ها و کمک کردن در بهتر دیده شدن نتایج جستجوی در موتورهای جستجوگر بصورت طبیعی است. در ادامه به بررسی سئو می پردازیم با اکسیرفان همراه باشید.
      سئو را می توان گفت به منظور بهبود بخشیدن در عملکرد سایت دانست که بهبود براساس استاندارهای موتورهای جستجو و البته جذب بازدیدکنندگان بیشتری از این روش است. ولی سئو معیارها و فاکتورهای زیادی دارد که برای بهبود نتایج باید رعایت کنید. اما سئو به همین راحتی هم نیست نیاز به تخصص و پیش زمینه و البته صبر در این ارتباط دارید و همچنین بروز بودن با الگوریتم های موتورهای جستجو که مدام در حال تغییر هستند.
      اهمیت سئو

      اکثر کابران برای پیدا کردن کالا ، خدمات یا محتوای مورد نیازشان در موتورهای جستجو همانند گوگل ، بینگ و یاهو سعی بر پیدا کردن آن می کنند و شما هرچقدر در ربته های بالاتری باشید کابران بیشتری را جذب می کنید. و می توانید کالای یا خدماتان را عرضه کنید. ولی باید بدانید که کلمات جستجو شده توسط کابران اهمیت بالای برخوردار است. نتایجی که شما از سئو می گیرید از هر نوع تبلیغی ارجعیت دارد.
      بیشتر بخوانید: معرفی زبان‌های برنامه‌نویسی اندروید

      باید بدانید نتیجه حاصل کلمات کلیدی شما هفته ها یا ماه ها طوب می کشد که نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. که در دراز مدت با افزایش بازدید کنندگان می توانید از مزایای سئو بهره مند شوید. ولی باید سعی کنید جز سه لینک برتر نتایج جستجو باشید که ۵۸ درصد کلیک های را جذب خود می کنند.
      SEO On Page

      سئو درون صفحه به منظور بهینه سازی کدهای سایت و یا محتویات سایت که می توان شامل متن ، لینک ها ، تصاویر و … دانست. و ساده تر آن است که بگویم هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می کنید به seo on psge ارتباط دارد. سئو on psge تاثیر بسزایی را در نتایج جستجوی دارد.
      سئو seo چیست؟
      SEO Off Page

      سئو off page برخلاف on page تکنیک های است که در خارج از سایت انجام می شود. و شامل تمام چیزهای است که می توانند در بالا بردن رتبه شما کمک کنند. سئو off page را می توان به ساخت بک لینک (رپورتاژ) ، شبکه های اجتماعی ، فروم ها … و در فعالیت های که می توانند به شما در جذب کابران کمک کنند.
      بیشتر بخوانید: ترفند ذخیره عکس ها از اینستاگرام

      سئو کلاه سفید چیست؟

      سئو کلاه سفید را می توان به مجموعه ای از تکنیک ها و روش های و البته قوانین موتورهای جستجو دانست که سعی بر آن ندارند موتورهای جستجو فریب دهند. سئو کلاه سفید در واقع در دراز مدت پیرو دستور العمل های و روش های صحیحی است که برای بدست آوردن نتایج بهتر از موتورهای جستجو اقدام می کنند.
      سئو کلاه سیاه چیست ؟

      سئو کلاه سیاه در واقع سعی بر فریب و یا دستکاری الگوریتم های موتور جستجو برای بدست آوردن رتبه بهتر از نتایج جستجو را دارند بکار گرفته می شود. که این روش غیر اخلاقی که توسط هیچ یک از موتور های جستجو تایید نمی شود. که این روش خطرهای نیز دارد و احتمال خارج شد از فهرست پایگاه داده موتورهای جستجو را دارد.

      سئو seo چیست؟
      گردآوری: مجله تفریحی سرگرمی اکسیرفان
      کانال تلگرام: https://t.me/xsir18
      AddThis Sharing Buttons Share to Telegram






      نظر

      صبر کنید ..
      X