اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تبلیغات اطلاع رسانی

Collapse
X
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تبلیغات اطلاع رسانی

    اطلاع رسانی راجع به محصولی جدید، پیشنهاد استفاده جدیدی از محصول، مطلع کردن بازار راجع به تغییری در قیمت شرح چگونگی کاربرد محصول توصیف خدمات موجود، تصحیح برداشتهای غلط و رفع شایعات، کاهش نگرانی و ترس مصرف کنندگان از جمله اطلاعاتی است که معمولاً در این گونه تبلیغات دیده می شود.

    هدف در این نوع تبلیغات اطلاع رسانی به مشتری پیرامون محصول جدید و یا استفاده از محصول قدیمی است.

    ایجاد ترجیح برای یک برند مشخص، تشویق به خرید مارک شرکت به جای مارک خریداری شده، تغییر استنباطهای مشتریان از ویژگیهای محصول، ترغیب مشتریان به امروز خرید کردن به جای فردا خرید کردن است.این نوع آگهی زمانی اتفاق می افتد که رقابت افزایش پیدا کرده و هدف ایجاد یک تقاضا در فضای انتخابی است و به طور غیر مستقیم مقایسه ای بین محصول یک شرکت با شرکت دیگر صورت می گیرد.

    هدف در این تبلیغات، ایجاد نوعی برتری در محصول شرکت در مقایسه با محصول رقیب است.

    یادآوری این موضوع به مشتریان که محصول ممکن است در آینده ای نزدیک مورد نیازشان باشد در این گونه تبلیغات دیده می شود. این نوع تبلیغات زمانی که محصولی در منحنی عمر خود در مرحله بلوغ قرار می گیرد و هدف این است که مصرف کنندگان راجع به آن محصول به طور دائم فکر کنند مورد استفاده قرار می گیرد.
    رپورتاژ: چرا ادوردز؟ چون هیچ راه کوتاه‌تری برای آوردن ترافیک به وب‌سایت شما وجود ندارد. بیایید برگردیم کمی قبل‌تر به سال ۲۰۱۳؛ گوگل در این سال اعلام کرد که روزانه حدود ۶ میلیارد جست‌وجو در گوگل صورت می‌گیرد. این عدد خارق العاده یعنی بیش از ۴ میلیون جست‌وجو در هر دقیقه! و هر کدام از &
    http://farnian.com/marketing-consult...trategy-guide/
صبر کنید ..
X