اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

گام های تدوین استراتژی سئو در سال 2018

Collapse
X
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • گام های تدوین استراتژی سئو در سال 2018

    تدوين استراتژي سئو در سال 2018 از ضرورت هاي هر کسب و کار اينترنتي مي باشد. زمان آن رسيده که هر کسب و کار و تيمي براي سال جديد برنامه ريزي کنند. تفاوت اين برنامه با برنامه هاي شخصي در اين است که برنامه هاي کاري نبايد ناکارآمد باشند.
    1. سال قبل را مرور کنيد
    اگر در ابتداي سال براي خود هدف گذاري مي کنيد، مي توانيد از اين اهداف به عنوان معيارهايي براي سنجش موفقيت خود استفاده کنيد و بفهميد کجا با سختي مواجه شده ايد.

    2. استراتژي خود را مرور کنيد.
    ارزش پرداختن مجدد به استراتژي اوليه را دست کم نگيريد. نه تنها بازار و رفتار آن با وضعيت ثابتي در جريان هستند و اگر يک سال ديگر هم در همين وضعيت بمانيد، تيم شما تجارب تازه اي به دست خواهد آورد که روي استراتژي بعدي شما تاثير خواهد گذاشت.

    3. اهداف خود را مشخص کنيد.
    اهداف و شاخص کليدي عملکرد يا kpi را بسنجيد. در جهاني که نتايج مانند يافتن آب در بيابان است، ساده ترين راه اين است که هدف خود را روي داشتن درآمد بيشتر بگذاريم. از هدف گذاري کردن نترسيد. ارقامي که به عنوان هدف براي خود تنظيم مي کنيد، بايد قابل دستيابي باشند.



صبر کنید ..
X