رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
panizan

کفسابی و کاربرد آن

پست های پیشنهاد شده

ک??سابی در براق کردن و جلا بخشیدن به سطح ک?? تاثیر ??وق العاده ای دارد و اگر اصولی و درست انجام شود علاوه بر براق کردن و زیبایی می تواند مشکلات اجرایی و پستی بلندی ک?? را نیز بر طر?? کند .ک?? سابی و سنگ سابی برای انواع سنگ های معمولی و بتن و موزائیک و گرانیت و… مورد است??اده قرار می گیرد.برای کثی?? شدن و ??رسوده شدن سنگ های ک?? و نمای ساختمان از ک?? سابی و سنگ سابی است??اده برای تمیز کردن و ش??ا?? کردن است??اده می شود وسنگ سابی نیز همان شستشوی ک?? و سنگ ساختمان با است??اده از دستگاه های سنگ سابی است.از سنگ سابی و ک?? سابی همچنین برای سنگ های تازه ??رش شده و ساب نخورده نیز است??اده می شود.در برخی مواقع ممکن است در اثر رنگ و نقاشی ساختمان لکه هایی بر روی ک?? به وجود آید و یا تکه هایی از سیمان روی ک?? باقی مانده باشد و یا ممکن است به مرور کثی?? و سیاه شده باشد که در این مواقع از ک??سابی و سنگ سابی است??اده می شود.

از ک??سابی همچنین برای برگرداندن کی??یت و زیبایی سنگ های قدیمی است??اده می شود.ک??سابی بر خلا?? تصور برخی ا??راد که اطلاعات کا??ی از آن ندارند کاری دشوار و تخصصی است که نیاز به دانش ??نی و اطلاعات و تخصص و همچنین قدرت دارد و کار ساده و پیش پا ا??تاده ای نیست.

 

slider2-300x150.jpg

 

برای ک??سابی از چند نوع دستگاه ک??سابی است??اده می شود:

دستگاه ک??سابی با دیسک های مختل??

دیسک هایی که در دستگاه های ک??سابی مورد است??اده قرار می گیرند نقش مهمی در
سطوح دارند وبرای نتیجه گیری خوب و مطلوب باید متناسب با سنگ ها انتخاب و است??اده شوند.برای مثال سطوح سخت و بتنی از دیسک 140dt00 میلیمتری یا دیسک 140cd00 میلیمتری است??اده می شود و از این دیسک ها به دلیل اینکه سابیدگی بزرگ و عمیق ایجاد می کند برای سطوح نازک است??اده نمی شود و برای سابیدن سطوح نازکی از بتن نیز از دیسک 140cd1میلیمتری است??اده می شود و برای سطوح سخت و بتنی همچنین از دیسک 140cs1میلیمتری است??اده می شود و این دیسک برای سطوح تازه به هیچ وجه مناسب نیست.و دیسک 140dt2 میلیمتری مناسب سطوح صا?? و سخت است و مناسب سطوح ظری?? نیست و از دیسک تایتان 140.0 میلیمتری برای از بین بردن لکه ها و کثی??ی و چسب و … روی سطوح است??اده می شود.

دستگاه ک??سابی یو??و

از دستگاه های یو??و که دستگاه های دستی هستند برای لبه ها و کانتر و … است??اده می شود.این دستگاه ها از نظر سرعت چرخش دیسک ها و نوع دیسک و عرض کاری با هم مت??اوتند و از آن ها برای سطوح چوبی و سطوح قدیمی و سنگ های مرمر است??اده می شود.

دستگاه ک??سابی روتوکلین

این دستگاه ها در دو مدل ساخته می شوند و ت??اوت دو مدل در اندازه و وزن آن هاست وهر دو مدل قابلیت یکسانی دارد.در این دستگاه می توان میزان ??شار را تنظیم کرد و عملیات ک??سابی در این دستگاه ها قابل کنترل است.

هرچه سرعتت چرخش دیسک در دستگاه های ک??سابی بیشتر باشد قدرت دستگاه نیز بیشتر می شود.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...