رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
zibajarahi

مراقبت های لازم بعد از جراحی زیبایی شکم

پست های پیشنهاد شده

[h=2]مراقبت های لازم بعد از جراحی زیبایی شکم[/h]

sakshion.jpg

 

 

 

بعد از انجام جراحی زیبایی شکم راه ر??تن خود را شروع کنید زیرا باعث ک شدن تورم و تشکیل لخته های احتمالی در پاهای شما میشود. به این معنی که شما میتوانید با تشخیص دکتر خود همان روز نیز شروع به راه ر??تن کنید.

 

شاید بهتر باشد که در اولین ه??ته بعد از جراحی زیبایی شکم به طور خمیده و دولا راه ر??تن را شروع کنید تا از مقدار درد و ناراحتی شما کم شود. همینطور ??شار زیادی به برش های جراحی زیبایی شکم نیاورید و مراقب باز شدن لبه های زخم خود باشید .

 

پیشنهاد میشود که در این چند روز اول بعد از انجام جراحی زیبایی شکم حداکثر 3بار پیاده روی کنید تا خطر لخته خون شما را تهدید نکند. توجه داشته باشید که به مدت 1 تا دو ه??ته بعد از جراحی زیبایی به هیچ عنوان رانندگی نکرده و در صورت لزوم از داروها و مسکن های خواب آور است??اده کنید.

 

تا مدتی که نتوانسته اید به صورت کامل تمامی حرکات را در همه جهت های شانه و بازو بدست آورید رانندگی نکنید. این امکان هست که به مدت دو ه??ته بعد از جراحی زیبایی شکم ??رد خونریزی داشته باشد، به همین دلیل میبایست ??عالیت هایی که موجب بیشتر شدن ??شار خون شما میشود و همینطور است??اده کردن از داروها تا حدودی که باعث ایجاد مشکل در انعقاد خود طبیعی میشود را انجام نداده و مصر?? نکنید. [h=2]پیاده روی، چهار ه??ته بعد از انجام جراحی زیبایی شکم :[/h]

 

 

شما میتوانید بعد از مدت چهار خ??ته ??هالیت های متوسطی مثل پیاده روی را انجام دهید. همینطور نباید اجسامی سنگین تر از 2,5 – 3 کیلو را در کمتر از شش ه??ته بعد از جراحی زیبایی شکم بلند کنید. البته این مدن زمان میتواند با جراح شما تنظیم شود. از زور زدن و کشش روی عضله های ترمیم شده پرهیز کنید. تمرین ها و ??عالیت های سنگین را به مدت شش ه??ته به تعویق بیاندازید. برای شروع کردن ??عالیت های قلبی عروقی مثل ??عالیت جنسی میبایست به بدن خود گوش داده و اگر بعد از 2 تا 3 ه??ته احساس راحتی کردید میتوانید آن را انجام دهید به طور معمولی زمان برگشتن به کار میان 2 تا چهار ه??ته بعد از انجام جراحی زیبایی شکم میباشد که جراح میتواند با توجه به وضعیت جسمی شما و کارتان مدت زمان خوبی را تخمین بزند.

 

 

پیشنهادهای عمومی بعد از انجام جراحی زیبایی شکم :

 

بعد از عمل جراحی زمان استراحت زیر سر خود چند بالش قرار داده و بالا ببرید. روز بعد از انجام جراحی زیباییشکم راه ر??تن را برحسب توانی که دارید شروع کنید. بعد از دو الی سه روز به حمام ر??ته و از شامپوی بتادین یا شامپوی بچه برای شستشوی خود است??اده کنید. نشانده های تورم و خون مردگی در قسمت عمل و کناره های آن بسیر طبیعی بوده و بعد از مدتی محو میشوند. در دو الی سه ه??ته بعد از جراحی زیبایی شکم ??عالیت های بدنی شدید و بلند کردن اجسام سنگین را انجام ندهید.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...