رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

نخستين كلينيك فوق تخصصي روانپزشكي كودك و نوجوان راه*اندازي شد

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاری ??ارس، جواد محمودی قرائی، عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گ??ت: این کلینیک به همت دپارتمان روانپزشکی کودک و نوجوان گروه روانپزشکی، گروه بیماریهای کودکان مرکز طبی کودکان در دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده است و اولین کلینیک از نوع خود در سطح کشور است.

 

وی ا??زود: این کلینیک بعد از کلینیک روانپزشکی مشاوره و رابط کودکان که سال گذشته در مرکز طبی کودکان راه اندازی شد دومین کلینیک اختصاصی ??وق تخصصی روانپزشکی کودک و نوجوان است که در این بیمارستان تأسیس شده است. ویژگی عمده این کلینیک این است که به طور اختصاصی بیماران مبتلا به اختلالات د??عی شامل شب ادراری، بی اختیاری مد??وع، یبوست ??انکشنال و مزمن را تحت درمان قرار می*دهد.

 

قرائی ادامه داد: خدمات روانشناختی توسط یک تیم متشکل از روانپزشک و روانشناس کودک و نوجوان ارائه شده و همزمان بیماران از مشاوره سایر تخصص ها نظیر جراحی کودکان، گوارش، ن??رولوژی و ارولوژی نیز برخوردار می*شوند.

 

عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: ارزیابی*های لازم بر اساس مصاحبه بالینی و ابزارهای روان سنجی انجام شده و مداخلات لازم توسط روانپزشک کودک و نوجوان و تیم روانشناسی مرتبط برنامه ریزی می*شود.

 

برای برخورداری از خدمات این کلینیک لازم است روی برگه ارجاع بیماران ذکر شود که بیمار برای کلینیک اختلالات د??عی معر??ی شده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...