رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aliseo

معرفی جهان سوله ، یکی از بزرگترین شرکت های سوله سازی کشور

پست های پیشنهاد شده

یکی از ا??تخارات شرکت جهان سوله ، اجرای قرارداد ساخت سوله شرکت کشتیبان جنوب بندر در بندر امام خمینی (ره) با ابعاد 64 متر عرض( بدون ستون وسط) و طول 200 متر و همچنین ارت??اع 18 متر در تاج میباشد.

 

Niches-111.jpg

 

 

 

(برای درک ابعاد ، به تریلر داخل عکس توجه کنید!)


[h=2]آشنایی با سوله[/h]

اگر بخواهیم تعری??ی از سوله بیان کنیم، می توانیم بگوییم سازه ای با سق?? شیبدار است که برای طراحی و ساخت آن باید از محاسبات ??نی است??اده کرد. توجه کنید که اگر کی??یت جوشکاری، است??اده از پیچ و مهره و زنگ زدایی اگر به درستی انجام نشود، بهترین محاسبات هم نمی تواند کارآیی و استحکام مورد نظر شما را تایید کند. سوله ساختمان ??ولادی پیش ساخته ای است که عمدتا در تعمیرگاه، کارخانه و اسکلت ساختمان است??اده می شود. این سازه ??لزی استحکام ایجاد می کند البته طراحی شما نیز در این مورد مهم است و باید به گونه ای ساخته شود که بتواند بارهای با وزن های مت??اوت را تحمل کند. مصالح مختل??، زمین احداث پروژه و نوع سوله سازی می تواند در میزان تحمل بار موثر باشد.

 

سوله مونتاژ برای مواردی که مدت زمان است??اده از آن کم باشد، نمی خواهید هزینه بالایی پرداخت کنید و کی??یت آن مهم نباشد، مناسب است.

 

بحث مقاوم سازی مهم است. برای اینکه بتوانید ساختمان های ??لزی را مقاوم کنید، باید ساختمان تخریب و نوسازی شود و بررسی شود که ساختمان در مقابل زلزله مقاوم باشد.

 

برای بررسی قیمت ساختمان ??ولادی، باید عواملی مانند قیمت مصالح ساختمانی، هزینه س??ت کاری، تخریب ساختمان هایی که عمرکوتاهی دارند و نصب تجهیزات توجه کرد.

 

 

 

طراحی این سازه منحصر به ??رد توسط شرکت جهان سوله صورت گر??ته و جزء ا??تخارات طراحی کشور محسوب شده و به تایید نظام مهندسی بندر امام خمینی رسیده است .

 

Niches-222.jpg

 

 

 

این سازه، بنابرنیاز کار??رما به عرض زیاد بدون اجرای ستون وسط ، جهت تخلیه و بارگیری بدون محدودیت محموله کشتی ها و ورود و خروج ماشین آلات بارگیری و تخلیه ، اجرا گردیده که باعث شده این سازه جزء معدود سازه های ??لزی خاص کشور محسوب گردد.

 

در طراحی و مونتاژ قطعات آن و تقسیم ترا??یکی عرضی ??رم ها در دهانه 64 متر به 6 قطعه تقریبا 12 متری تقسیم شده تا مراحل حمل و نصب آن آسان تر انجام پذیرد.

 

Niches-333.jpg

 

 

 

جهت نصب هر قاب این سازه از 2 دستگاه جرثقیل 25 تن و یک دستگاه جرثقیل 10 تن است??اده گردیده است.

 

Niches-444.jpg

 

 

 

ساخت سازه ??لزی به گونه ای است که به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه که جزء مناطق بسیار گرم و مرطوب محسوب میشود، برای مقاوم ساختن آن در برابر این شرایط آب و هوایی ، قطعات ابتدا سندبلاست گردیده و در مراحل بعد 3 لایه پرایمر زینک ریچ ، اپوکسی میانی و اپوکسی نهائی رنگ آمیزی گردیده است.

 

 

 

هم چنین بخوانید :

 

سوله به انگلیسی چی میشه؟

 

 

سوله چیست - آشنایی با سوله، زیباترین سازه ی عمرانی

 

 

ساخت سوله سبک

 

 

ساخت سوله و انواع آن

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...