رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mhossein

تور های بادی مناسب هر خانه

پست های پیشنهاد شده

a0bef74d9d4c8a3fa7fc6c704db02d4e_XL.jpg

 

 

با توجه به میزان آلودگی هوا، توجه به انرژی‌های پاک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همانطور که می‌دانیم خورشید و باد از جمله منابع انرژی پاک و ارزان به حساب می‌آیند. اکنون امکان است??اده از انرژی باد با سهولت بیشتری ممکن شده است. برای آشنایی با وسیله‌ای که این امکان را ??راهم کرده با ما همراه شوید.

 

شرکت "Archimedes" واقع در شهر روتردام هلند، توربین بادی کوچکی ابداع کرده که می‌توان از آن در هر کجا و روی هر پشت بامی است??اده کرد. این مینی توربین که لیام (LIAM) نام دارد یک منبع کوچک و کاربردی انرژی بادی به شمار آمده که برای مناطق شهری ایده‌آل و مناسب است.

وسیله‌ای جمع و جور و بی سروصدا که به طور میانگین بین 300 تا 2500 کیلو وات برق تولید می‌کند، البته میزان برق تولیدی بسته به سرعت باد و ارت??اع بام متغیر خواهد بود. همچنین می‌توان برای ا??زایش تولید، تعداد بیشتری از این توربین‌ها را روی پشت بام نصب نموده و یا با اضا??ه کردن پنل‌های خورشیدی کارایی بیشتری به آن بخشید که در این صورت از انرژی پشتیبان در هنگام روز نیز بهره خواهید برد. قیمت این وسیله در کشور هلند معادل 3.999 یورو تعیین شده که برابر با 5.452 دلار آمریکا است. این توربین‌ها از اول ژوئن 2014 در دسترس عموم قرار گر??ته‌اند.

 

منبع: زومیت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...