رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
d.ertebat

گوشی‌های ال‌جی +g6 و g6 32gb امروز به طور رسمی معرفی شد!

پست های پیشنهاد شده

 

اوایل همین ماه بود که رسانه‌های کره‌ای اعلام کردند قرار است در آخر ماه دو نسخه از ال‌جی جی 6 با نام‌های جی 6 پلاس و جی 6 پرو در خانه آغاز به کار کنند.تاریخ عرضه هر دو مدل 27 ژوئن اعلام شده بود، اما ال‌جی خیلی زودتر و امروز این کار را انجام داد. البته مشخص نیست که چرا این کمپانی در همان رویداد جی6 این دو نسخه را معر??ی نکرد. ال‌جی اغلب نسخه‌های مختل?? یک پرچمدارش را در بازارهای مختل?? عرضه می‌کند. مثلا در رابطه با جی6، نسخه مجهز به شارژ بی‌سیم آن در تمام مارکت‌ها عرضه نشد و جالب اینکه نسخه‌ای که در خانه به بازار آمد هم مجهز به این تکنولوژی نبود.

 

این در حالی است که ال‌جی جی6 پلاس که امروز در خانه معر??ی شد، مجهز به ??ن‌آوری شارژ بی‌سیم شده و دارای حا??ظه داخلی 128 گیگابایتی است. همین دو مشخصه نشان می‌دهد که نسخه پلاس این هندست، قطعا بهترین نوع آن است.

این دو نسخه جدید از نظر تنوع رنگی نیز با نسخه اورجینال ت??اوت دارند.شرکت پس از معر??ی این دو هندست، چیزی از اینکه آیا به آمریکا هم خواهند ر??ت نگ??ته است. در رابطه با قیمت هم باید گ??ت که جی6 پلاس به قیمت 892 دلار و جی6 پرو یا همان نسخه 32 گیگابایتی به قیمت 710 دلار عرضه خواهند شد.

 

سانترال

02188941000-سانترال| سایت مرجع خدمات و ??روش دستگاه و تل??ن پاناسونیک -نصب، تعمیر، خرید ??کس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...