رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
siminafz

تفاوت های جالب فرش ماشینی مدرن و فرش سنتی

پست های پیشنهاد شده

modern-carpet-11-imerdas.com_-660x400.jpg

طبیعتا هر خانم خانه داری حساسیت زیادی نسبت به خونش داره و دوست داره که همه چیز توی چشم باشه و پذیرایی شیک و بی نقصی داشته باشه. در انتخاب ک??پوش مورد نظر هر کس طبق نظر شخصی خودش عمل میکنه و از وسیله ای که بیشتر خوشش میاد تو خونش است??اده میکنه حالا با هر طرح و رنگی؛ یکی اول ??رش میخره بعدا لوازم دیگه رو میخره یو کی هم تمام اسباب و وسایلش رو میخره در نهایت خرید ??رش رو میندازه برا مرحله آخر. در هر صورت چه ??رش رو اول بخرین چه آخر، ??رش ها امتحان خودشون رو با گذر زمان پس دادن و به عنوان نماینده هویت ایرانی در خونه های ما نقش پررنگ و به نوعی غیر قابل انکاری دارن. انتخاب ??رش کلاریس خوب و با کی??یت علاوه بر اینکه سالن پذیرایی رو زیبا و جذاب میکنه باعث راحتی و آسایش اهل خونه هم میشه پس خرید ??رش رو جدی بگیرین.

 

تو حال و هوا و زمانه امروزی که طرح های مختل?? و سبک های مت??اوت به زندگی و جامعه ما پا گذاشتن انتخاب های ما هم با دشواری زیادی روبه رو شده حالا این مسئله رو باید قبل از خرید با خودمون حلش کنیم که چه نوع ??رشی میخوایم و میپسندیم؟ ??رش ماشینی مدرن یا ??رش سنتی و کلاسیک؟

 

??رش ماشینی مدرن را ??راموش نکنید

 

 

اگر سلیقه و انتخاب شما در دکوراسیون، بیشتر مدرن و امروزی هست و به دنبال تخته ??رشی زیبا و یا قالیجه ای شیک هستین بهتره از ??رش ماشینی مدرن برای پوشاندن ک?? منزل است??اده کنین چرا میگیم مدرن و امروزی؟ چون این ??رش ها طرح های ساده و ظری??ی دارن با رنگبندی خنثی و روشن و سبک های امروزی هم بیشتر طر??دار سادگی و خلوتی هست. خوبیه دیگه ای که این ??رش ها و قالیچه ها دارن اینه که در هر ??ضایی میشه ازشون است??اده کرد و در واقع انعطا?? پذیری خوبی دارن و قابلیت این رو دارن که با همه نوع ??ضایی جور در بیان.

 

موقع خرید ??رش به دیگر وسایل خانه هم توجه کنید

 

دقت داشته باشین که هر نوع سبکی رو برا خودتون انتخاب میکنین باید ??رشتون هم مطابق با همون سبک باشه. خرید ??رش آسایش سنتی یا ??رش کلاسیک خاص برای به وجود آوردن ??ضاهای سنتی عالی هستن و در عین حال در به وجود آمدن ??ضایی دنج و پر نشاط کمک رسان خواهند بود. ??رش هایی که درون خود طرح هایی دارن که میتونن راحتی زیادی رو به وجود بیارن و حسی ??راموش نشدنی منتقل کنن. حتی یه قالیچه یا ??رش کوچیک از طرح های اصیل و سنتی میتونه به ??ضایی که داریم طرح و نقش اضا??ه کنه و همه چیز رو برای درخشش و به چشم اومدن وسایل دیگه ??راهم میکنه.منبع:??رش کلاریس

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...