رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
siminafz

راهکارهایی برای رفع مشکلات فرش

پست های پیشنهاد شده

وقتی برای خونمون ??رشی میخریم باید انتظار اینم داشته باشیم که با گذشت زمان ممکنه مشکلاتی هم برامون به وجود بیاد. پس بهتره خودمون رو آماده کنیم تا هر مشکلی سر راهمون قرار گر??ت بتونیم به خوبی حلش کنیم. در واقع وضعیت ??رش ها جوری هستن که به مرور زمان مشکلاتشون نمایان میشه. روزای اولی که ??رش میخریم دغدغه این رو داریم که مبادا مشکلی براشون پیش بیاد و خیلی هم مواظب هستیم اما باید بدونیم که وضعیت ??رش ها هم مثل وضعیت خودمون تغییر خواهند کرد. بسیاری از ما با مشکل پرز دهی ??رش ماشینی آشنا هستیم و حتما تجربه اش کردیم و تونستیم تا حدودی پرز ??رشمون رو مهار کنیم اما امروز میخوایم با ر??ع مشکلات ??رش که ممکن هست برای هر خانم خانه داری پیش بیاد آشنا بشیم.

 

ر??ع مشکلات ??رش شامل ??رور??تگی

 

بسیاری از ما خانم های خانه دار با مشکل ??رور??تگی ??رش آشنا هستیم و میدونیم که چه معضلی هست اما نگران نباشین مشکل حل نشدنی نیست که بخواین ??کرتون رو درگیرش کنین. من وقتی برای اولین بار با این مشکل برخورد کردم خیلی شوکه شدم نمیدونستم باید چیکار کنم. وقتی خواستم مبلمان رو جابجا کنم متوجه ??رور??تگی ??رش ها شدم تصمیم گر??تم از اینترنت کمک بگیرم که با یه سایتی آشنا شدم به اسم ??روشگاه اینترنتی ??رش مرداس٫

 

اونجا خیلی کامل توضیح داده بودن که چجوری باید این مشکل رو حل کنم. این ??رور??تگی های ??رش خیلی راحت به وسیله یخ حل میشه ??قط کا??یه یه تیکه یخ روی اون بذارین تا دوباره ظاهرشون مثل روز اول بشه. داخل این سایت، روش های متعددی برای ر??ع مشکلات ??رش وجود داره.

 

از بین بردن لکه روی ??رش

 

حتما بارها و بارها شده که با ا??تادن ماده خوراکی، ??رش زبی پاتون لک بشه و ندونین که چجوری باید اونا رو از بین ببرین. هر لکه ای که روی ??رش ظاهر میشه باید اون رو به روش خاصی خودش ر??ع کرد. ??رش و قالیچه تمیز کردنشون یه مقدار سخته چون مثل لباس نیستن که بندازیشون داخل لباسشویی و تمیز بشن. اگه بخوایم خودمون تمیزشون کنیم و برق بندازیم باید اصول شستشوی ??رش رو بدونیم اگر هم بخوایم ??رش رو بسپاریم به قالیشویی که مطمئنا هزینه زیادی برامون خواهد داشت و ارزون تموم نمیشه ولی با یه تر??ندهای ساده میتونیم از پسش بر بیایم.

 

مثلا برای از بین لکه آدامس روی ??رش شاهکار آریایی کا??یه که یه مقدار مایع ظر??شویی به همراه نمک روی ??رش بریزیم و بذاریم چند دقیقه بمونه؛ ترکیب این دو ماده جادو میکنه. بعد از اون هم به آرومی میتونیم لکه رو از روی ??رش تمیز کنیم.

 

ر??ع مشکلات ??رش شامل بوی نامطبوع

 

ممکنه بعضی از اوقات بوهای نامطبوعی بر اثر ریختن غذا یا راه ر??تن حیوانات روی ??رش به وجود بیاد که حتی شاید خودمونم متوجه نشیم. برای از بین بردن این بوهای بد در خونه، جوش شیرین معجزه میکنه ??قط کا??یه یه مقدار از اون رو روی ??رش بریزید.منبع:??رش ماشینی

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...