رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
carrentalsparsi

لیست اجاره ماشین

پست های پیشنهاد شده

[h=1]لیست اجاره ماشین[/h] [h=5]لیست اجاره ماشین مجموعه کار رنتال پارسی (Carrentalsparsi)[/h] مجموعه ما در حوزه اجاره ماشین با بیش از 10 سال سابقه در این کار و کلی تجربه در این پست بعضی از ماشین ها را برای اجاره خودرو معر??ی کند.

 

امروزه اجاره خودرو اهمیتی زیاد برای اشخاص های مت??اوت دارند که به ??کر اجاره ماشین به جای خرید ماشین میباشند به ارمغان بیاورد اجاره خودرو از لحاظ این که ا??ت ??روش ندارند مشتریان ما جای خرید پول را نگه میدارند و اجاره ماشین به ??کرشان میرسد.

[h=3]معر??ی خودرو مازراتی برای اجاره[/h] مازراتی مدل ۲۰۱۷ کواتروپورته برای اجاره خودرو را معر??ی کرد. پرچمدار مازارتی در بخش‌های مختل?? بهینه‌سازی‌های زیادی را تجربه کرده تا به خوبی بتواند به رقابت با رقبای قدرتمندی اعم از مرسدس بنز اس کلاس، بنتلی مولسان و بی‌ام‌و سری ۷ بپردازد.

در بخش بدنه‌ی کواتروپورته از طراحی جدید با شبکه‌های مشکی مات در سپرهای جلو و عقب است. برای هماهنگی سایر بخش‌ها با این ویژگی‌ جدید، کواتروپورته با رنگ مشکی مات در رکاب‌های کناری و آینه‌ها تزئین شده است. اما یکی از بخش‌های مخ??ی شده در باز طراحی سپر جلو، تعبیه‌ی دیا??راگم قابل تنظیم الکتریکی است.

این دریچه‌ی هوا با دو هد?? خنک کاری و بهبود آیرودینامیک خودرو، ایجاد شده است. این دریچه‌ی جدید علاوه بر تولید صدای دلنشین و جذاب باعث کاهش ۱۰ درصدی ضریب درگ نسبت به مدل قدیمی کواتروپورته برای اجاره خودرو شده است.

[h=4]مشتریان اجاره ماشین پورشه پانامرا[/h] در نمای جلو طراحی و گرا??یک داخلی چراغ ها به کلی متحول شده است و طبیعتا اجاره ماشین پانامرا سپر و گلگیرهای نیز دوباره طراحی شده اند، همچنین در نمای بغل شاهد اضا??ه شدن چند خط تیز و محکم بر روی بدنه هستیم، جایی که در نسل قبلی به دلیل سادگی و تحدب بیش از حد مورد انتقاد بود.

همچنین خطوط کلی و حجم پردازی صندوق عقب نیز به شکل تغییر کرده اند تا از حجم انتقاداتی که متوجه نسل قبلی بود کاسته شود.

در ??ضای داخلی نیز شاهد تکنولوژیک شدن تمام اجزا هستیم. انبوهی از دکمه های کنترلی مدل قبلی که کنسول میانی را شبیه به کابین هواپیماهای مسا??ربری کرده بودند، حالا پشت ص??حه های نمایشگر لمسی و اندروید اوتو پنهان شده اند.

برخلا?? مدل قبلی، نسل جدید پانامرا به دلیل قانون منع واردات اجاره ماشین لوکس، شانسی برای حضور در بازار ایران ندارد، مگر آنکه به نوعی این قانون تغییر کند یا شاهد ا??زایش حجم موتور مجاز از 2.5 لیتر ??علی به 3.0 لیتر باشیم، بلکه حداقل پای مدل 4S به خیابان های شمال شهر باز شود.

[h=3]رنت ماشین پورشه کاین[/h] رنت ماشین پورشه قدرتمندترین عضو خانواده‌ی شاسی‌بلند کاین را به نام کاین توربو در نمایشگاه خودروی ??رانک??ورت امسال معر??ی کرد. این خودرو استانداردهای جدیدی در سگمنت خودروهای شاسی‌بلند اسپرت تدوین می‌کند. کاین توربو به پیشرانه‌ی V8 توئین‌توربو به حجم ۴ لیتر مجهز است که می‌تواند ۵۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

توانایی‌های حرکتی این خودرو نیز به لط?? بهره‌گیری از ادواتی چون آیرودینامیک ??عال، سیستم تعلیق بادی تنظیم‌شونده با سه مح??ظه‌ی باد، تایرهای چندمنظوره، اسپویلر سق?? و ترمزهای تقویت‌شده با عملکرد بالا بهبود پیدا کرده است.

این تجهیزات، شامل مدل استاندارد این خودرو خواهد بود؛ اما به‌صورت آپشن امکان س??ارش سیستم ??رمان‌پذیری چرخ‌های عقب و کنترل چرخش بدنه‌ نیز وجود دارد. همچنین با توجه به این‌که سیستم برق کاین جدید از نوع ۴۸ ولتی است، امکان دستیابی به عملکرد بسیار خوبی با کمک سامانه‌های موجود وجود دارد که از این نظر باید گ??ت کاین ۲۰۱۸ ر??تاری همانند یک رنت ماشین اسپرت تمام‌عیار خواهد داشت.

[h=3]اجاره اتومبیل مرسدس بنز S500[/h] صنعت اجاره اتومبیل‌ سازی در مسیر الکتریکی شدن ا??تاده است؛ اما هنوز راه زیادی مانده تا بتوان کاری کرد که ا??راد، خودروهای برقی را به نمونه‌های بنزینی ترجیح دهند که البته دلیل اصلی این موضوع نه به خود خودروهای برقی، بلکه به نبود زیرساخت‌های لازم و کا??ی برمی‌گردد.

در هر کجای دنیا می‌توان به‌راحتی یک پمپ بنزین پیدا کرد؛ اما ایستگاه‌های شارژ ۲۲۰ ولتی، ۴۴۰ ولتی تسلا و یا ۸۸۰ ولتی پورشه چیزی نیستند که به‌راحتی بتوان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. به همین دلیل است که ??علا نمی‌توان تصوری از آینده‌ی وسایل نقلیه‌ی برقی داشت؛ اما راهی که در حال حاضر پیش روی ما است و اکثر خودروسازان نیز آن را انتخاب کرده‌اند، این است که پیشرانه‌های درون‌سوز ??علی را کم‌مصر??‌تر کنند و آلایندگی آن‌ها را کاهش دهند.

در این بین، دایملر به‌عنوان یکی از پیشگامان چنین امری اقدام به رونمایی از پیشرانه‌ی جدیدی با نام M256 کرده است که جدیدترین پیشرانه‌ی شش سیلندر خطی درون‌سوز این شرکت به شمار می‌رود و برای اولین بار در اجاره اتومبیل مرسدس بنز S500 جدید مورد است??اده قرار گر??ته است.

[h=3]کرایه ماشین مرسدس بنز CLS[/h] وقتی اولین مدل خودرو از کلاس کرایه ماشین CLS تولید و روانه بازار شد، پس از آن ما کوپه‌های چهار در از همه‌ی برندها و در همه‌ی کلاس‌ها می‌بینیم. طراحی کلاس CLS یک روند سازنده بود, به همین دلیل است که ما آن را «اصلی» می‌نامیم.

کوپه کرایه ماشین مرسدس بنز کلاس CLS مدل ۲۰۱۹، میراث این سبک را با یک طراحی کاملا جدید به نمایش می‌گذارد و به نظر می‌رسد که ظاهری اسپرت، جذاب و زیبا نسبت به پیشینیان خود دارد. در ادامه جزئیات ??نی بیشتری در مورد مرسدس بنز کلاس CLS جدید خواهیم گ??ت.

کرایه ماشین مرسدس بنز کلاس CLS یک خودروی زیبا و بسیار جذاب است و شاید به همین دلیل باشد که ا??راد زیادی آرزو دارند با آن رانندگی کنند. این زیبایی و جذابیت در درجه‌ی اول به دلیل تناسب قسمت‌های مختل?? طراحی بدنه با یکدیگر، محور طولی بلند، ا??ورهنگ‌های کوتاه و طراحی پایین سق?? خودرو است.

[h=3]بی ام و i8 برای اجاره ماشین در تهران[/h] بی ام و i8 برای اجاره ماشین در تهران خودروی هیبریدی است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ اسمش به گوش رسید . مصر?? سوخت این خودرو ۲٫۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است.این خودرو مجهز به یک موتور بنزینی با توان ۲۲۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۰ اسب بخار است که در مجموع هر دو موتور تولیدگشتاوری معادل ۵۷۰ نیوتن متر دارند و در زمان ۴٫۴ ثانیه سرعت خودرو را از ص??ر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسانند.

حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است که در حالت الکتریکی حداکثر ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و آلایندگی این خودرو به تولید ۵۹ گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر محدود می‌شود.ب ام و i8 که یک خودروی هیبریدی شارژی به تازگی از طریق گمرک بندرعباس وارد ایران شده است.

این خودرو عملکرد یک خودروی اسپرت را با میزان مصر?? سوخت و آلایندگی یک خودروی کامپکت ادغام می کند. بی ام و i8 برای اجاره ماشین در تهران تنها با موتور الکتریکی قادر به طی مسا??ت ۳۷ کیلومتر است و از یک موتور توربوشارژ ۱٫۵ لیتری سه سیلندر بنزینی نیز بهره می برد.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...