رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
melinaa

حقایقی که شما باید در مورد *****های هوا بدانید

پست های پیشنهاد شده

14a403ba-63fc-48cd-8ff3-41763fe3347f.jpg

 

همه ما به عملکرد اولیه در مورد *****های هوا باور داریم که در رساندن جریان هوا و ح??اظت از آلودگی خیلی خوب عمل میکنند. *****های هوا برای کمترین محدودیت جریان هوای بالای مجاز وارد به یک موتور طراحی شد است. در اکثریت قریب به ات??اق، ا??زایش جریان هوا ا??زایش عملکرد موتور را که با سرعت اسب بخار و پاسخ گشتاوری (گشتاور) اندازه گیری شده است، به همراه دارد. مزیت عملکرد حداکثر جریان هوا روشن، قانع کننده و مستند است. به همین دلیل است که بسیاری از مسابقه دهندگان حر??ه ای میخواهند موتورهای گرانی را که هیچ *****هوایی ندارد را برانند، حتی مخال?? نصب یک ***** هوای یکبار مصر?? هستند. آنها به دنبال پاسخ گشتاوری و سرعت اسب بخار بیشتر هستند تا مسابقه راببرند.

 

روش ارزیابی *****های هوا

 

*****های هوا طوری طراحی شده اند که برای مواردی که میتوانند به موتور شما آسیب برسانند *****اسیون قوی اعمال کند. توانایی یک ***** هوا برای محا??ظت از موتور شما معمولا بر اساس آیین نامه ی آزمایشی ISO 5011 اندازه گیری میشود. ما یک نمونه از ***** هایی که طراحی شده را با این آیین نامه ی آزمایشگاهی با است??اده از تست آلودگی مقیاس بزرگ که شامل ذرات در اندازه های کمتر از 5.5 میکرون تا 176 میکرون است، مورد بررسی قرار میدهیم. به عنوان مقیاس، یک تار موی انسان قطری به اندازه ی 50 میکرون دارد. نتیجه ی آیین نامه ی تست بالا یک عدد بازدهی *****اسیون هوای مخصوص است. این عدد بازدهی درصد گرد و غباری است که توسط ***** نگه داشته شده و از موتور خارج میشود. هد?? ما از طراحی این *****ها دستیابی به ماکزیموم جریان هوا با وجود کارایی کلی *****اسیون در 98% است.

 

چون دو ***** هوا شبیه بهم نیستند، جریان هوا و بازدهی *****اسیون کلی مشخص بسته به ***** مورد نظر مت??اوت است. با این حال، بایستی اطمینان حاصل کنید که هر ***** هوایی که میخرید، برای رسیدن به جریان هوای بالا در کنار ارائه *****اسیون قوی طراحی شده است.

 

هم جریان هوا و هم مح??اظت از آلودگی برای عملکرد موتور بحرانی هستند. به همین دلیل یک مشتری باید همیشه
را بر اساس بازدهی *****اسیون و توانایی های جریان هوا ارزیابی کند. طراحی ***** هوایی که در بالاترین جریان هوای خود باشد با آسانی با کاهش *****اسیون به سطوح غیر قابل قبول امکان پذیر است. چون از ***** های هوای K&N "look" محبوب شده است، بسیاری از شرکت ها شروع به پیشنهاد تولید محصولاتی مشابه "look" کرده اند. با وجود اینکه گ??ته میشود تقلید صادقانه ترین نوع چاپلوسی است، تست های ما نشان میدهد که بسیاری از محصولات شبیه به look سطح ایمنی قابل قبولی برای محا??ظت از موتور ??راهم نمیکند.

 

خصوصیات ***** هوای نامناسب

 

1- ??قدان سطح مساحتی که مانع جریان هوا و مستعد نگهداشتن آلایندگی میشود. ??وم سلولی باز معمولا با روغن اشباع شده است.

 

2- آلودگی در خارج ***** ایجاد میشود و درگاهها را مسدود میکند.

 

3- ??شارهای خلا بالاتر سلول ها را تحریک به گردادندن آلودگی به اعماق ***** میکند.

 

4- وقتی که سلولها مسدود میشوند جریان هوا کاهش پیدا میکند

 

5- آش??تگی هوای ***** شده.منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...