رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

گران ترین شلوارهای جین در جهان

پست های پیشنهاد شده

f-collezione01.1.jpg

 

 

امروزه شلوار جین به یکی از اساسی‌ترین پوشاک روزمره مردم تبدیل شده و این لباس محبوب و پر مصر?? یکی از مهم ترین اجزای کمد لباس زنانه و مردانه را تشکیل می‌دهد. شلوارهای جین تنوع بالایی در مدل و قیمت دارند اما گران ترین شلوارهای جین در جهان کدامند؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید این شلوارها را کدام برندها تهیه می‌کنند و چه قیمتی دارند؟

 

۱۰- ۷ for all mankind

 

7-for-all-Mankind-2.jpg

 

 

 

این برند از برندهای مشهور در تولید شلوار جین است که شلوارهای جین را در طرح ها و رنگ های مختل?? و با پارچه های عالی تهیه می کند. قیمت متوسط شلوارهای جین در این برند حدود ۳۰۰ دلار یعنی یک میلیون و ۱۰۰۰ هزار تومان است.

 

 

۹- Earnest Sewn Custom fit

 

این برند در تهیه جین‌های آماده و س??ارشی ??الیت می کند و قیمت تخمینی هر یک از این شلوارهای جین ۱۰۰۰ دلار معادل سه و نیم میلیون تومان است.

 

۸- روبرتو کاوالی

Roberto-Cavalli-Jeans.jpg

 

 

این برند مشهور شلوارهای جین زنانه را به روشی تهیه می کند که برای موقعیت‌های رسمی هم قابل است??اده هستند چون بسیار شیک و لاکچری می‌باشند. قیمت این شلوارهای جین ۱۲۰۰ دلار یعنی بیش از ۴۴ میلیون تومان است.

 

 

۷- دولچه گابانا

 

Dolce-Gabbana.jpg

 

 

شلوارهای جین این برند ایتالیایی با وصله های پروانه ای شکل جذابی تزئین شده که هویت برند دولچه و گابانا هستند. قیمت این شلوارها چیزی معادل چهار و نیم میلیون تومان است.

 

۶- گوچی

 

این برند امروزه از پیشرو ترین برندها در زمینه مد محسوب می‌شود که در تولید شلوار جین هم ??عال است. شلوارهای جین استثنایی گوچی به قیمت ۳۱۰۰ دلار یعنی بیش از ده میلیون تومان به ??روش می‌رسد.

 

 

۵- APO Jeans

 

APO-Jeans.jpg

 

 

 

شلوارهای جین این برند از مواد بسیار گران قیمت مثل نقره، طلا، پلاتینیم و ابریشم تهیه می‌شود و با قطعات الماس تزئین می‌شود. قیمت این شلوار‌ها حدود ۴۰۰۰ دلار معادل ۱۴ میلیون تومان است.

 

 

۴- اسکادا

 

Escada.jpg

 

 

این برند آلمانی پیش از لاکچری بودن محصول نیاز مخاطب را در نظر گر??ته و با کی??یت ترین شلوار جین را تولید می‌کند که قیمت آن ها بیش از ۱۰ هزار دلار یعنی ۳۵ میلیون تومان است.

 

 

۳- Levi Strauss & Co.۵۰۱

 

Levi-Strauss-Co.501.jpg

 

 

 

این برند یک برند قدیمی در تولید لباس های غربی است و از پیشروان در دوخت شلوار جین محسوب می شود. شلوارهای این برند تا ۶۰ هزار دلار نیز قیمت دارند.

 

 

۲- Dussault Apparel Thrashed denim

 

این برند در تهیه شلوارهای جین تنگ و مد روز شهرت دارد که معمولا دست دوز هستند و در تزئین آن ها از قطعات الماس است??اده می‌شود. قیمت این شلوارها بیش از ۲۵۰ هزار دلار است.

 

 

۱- Secret Circus

 

گران ترین شلوار جین جهان متعلق به برند سیکرت سیرکوس است که بسیار با دوام و لاکچری هستند و در آن از قطعات الماس متعددی است??اده شده و قیمت آن ۱٫۳ میلیون دلار یعنی بیش از ۴٫۵ میلیارد تومان است.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...