رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
zibazist

معجزه یخ برای زیبایی بیشتر پوست

پست های پیشنهاد شده

%D9%85%D8%B9%D8%AC%D8%B2%D9%87-%DB%8C%D8%AE-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-300x300.jpg

 

معجزه یخ برای زیبایی بیشتر پوست

 

است??اده از یخ آرایش را برای مدت طولانی تری ح??ظ می کند. مالیدن تکه های یخ به پوست صورت، قبل از انجام آرایش، آن را برای مدت طولانی تری ماندگار خواهد کرد.همچنین به کمک یخ می توان پ?? چشم را از بین برد.

 

است??اده از یخ بر روی صورت مزایای زیادی دارد. تکه های یخ برای موارد مختل?? در زیبایی طبیعی صورت کاربرد دارد، اولین کاربرد آن ا??زایش گردش خون است؛ گذاشتن یخ بر روی صورت باعث ا??زایش جریان خون می شود و به جلوگیری از بروز علائم پیری و چروک پوست کمک می کند.

 

::ماساژ چند قطعه یخ بر روی صورت، به مدت حداقل دوبار در ه??ته باعث درخشش طبیعی پوست می شود.مزیت دیگر آن، کمک به از بین ر??تن آکنه می باشد.

 

:ماساژ یخ بر روی قسمت هایی از صورت که دچار آکنه هستند، باعث کاهش آن ها می شود. اگر به طور مداوم، روزانه یک تا دو دقیقه یخ ها را بر روی جوش ها بمالید، شاهد تاثیر بی نظیر آن در ر??ع آکنه ها خواهید بود.البته هنگام است??اده از یخ اگر پوستتان دچار بی حسی شد، می توانید چند لحظه صبر کرده و سپس به است??اده از یخ ادامه دهید. با این روش می توانید در عرض ۲ روز از شر آکنه های صورت خلاص شوید.

 

::??ایده سوم آن از بین بردن آ??تاب سوختگی است. زمانی که دچار آ??تاب سوختگی شدید، دو یا سه تکه یخ را درپارچه ای پنبه ای گذاشته و آن را بر روی نواحی آسیب دیده به مدت حدود سه دقیقه بمالید. در نتیجه این عمل بر روی پوست شما خارشی ایجاد می شود که نشانی از بهبود آ??تاب سوختگی خواهد بود.

 

::است??اده از یخ آرایش را برای مدت طولانی تری ح??ظ می کند. مالیدن تکه های یخ به پوست صورت، قبل از انجام آرایش، آن را برای مدت طولانی تری ماندگار خواهد کرد.همچنین به کمک یخ می توان پ?? چشم را از بین برد.

 

::وقتی تکه های یخ را در یک پارچه پنبه ای بیاندازید و آن را زیر چشمانتان بکشید، باعث برطر?? شدن پ?? زیر چشمتان خواهد شد وورم زیر چشم را از بین خواهد برد. یخ، در از بین بردن سندرم خشکی چشم نیز کاربرد دارد.اما به این نکته هم توجه داشته باشید که قرار دادن مستقیم یخ روی پوست باعث پارگی مویرگ های زیر پوست می شود.

 

::پس توصیه می کنیم که قطعات یخ را در داخل پارچه ای لطی?? ومناسب بپیچید و سپس آن را بر روی پوستتان بگذارید

مجله اینترنتی زیبازیست

ÙجÙ٠اÛÙترÙØªÛ Ø²ÛبازÛست | Ùرجع سÙاÙت ٠زÛباÛÛ

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...