رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
negar2000

در انتخاب سالن عروسی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پست های پیشنهاد شده

اولین و مهمترین نکته برای یک سالن عروسی خوب برای مراسم عروسی داشتن ??ضای آزاد و باز برای پذیرایی کردن از مهمانان است. در جشن های عروسی برای رقص و پایکوبی ، باید ??ضای سالن طوری باشد که مهمانان احساس راحتی داشته باشند تا شب خوبی را بگذرانند. اگر یک تالار عروسی را پسندیدید، حتما چند باری در مراسم های آن شرکت کنید تا از نوع خدمات و غذایی که به مهمان ها ارائه می دهد، کاملا آگاه شوید. نحوه ی پوشش پرسنل تالار، نوع برخورد کارمندان، نوع سرویس دهی، مهارت کارکنان، کی??یت ظرو?? پذیرایی، کی??یت شام و نوع چینش میزهای پذیرایی و میزهای شام و … را حتما چک کنید.

یکی از توصیه های اساسی که ما به همه ی زوج های جوان داریم، این است که یک تالار دومی را از نظر امکانات و خدمات در نظر داشته باشند. این کار به این خاطر است که اگر بنابر هر دلیلی در زمان مورد نظر ات??اقی چه از جانب شما و چه از جانب تالار ات??اق ا??تاد، دچار مشکل نشوید.

 

برای زیباتر شدن مراسم عروسی از نور پردازی است??اده می کنند. نحوه است??اده از نورها و رنگ می تواند به زیبایی مجلس شما بیا??زاید. بهتر است در قسمت جایگاه عروس و داماد از نورهای رنگی است??اده کنید. انتخاب رنگ بن??ش مناسب است و همچنین می توانید از رنگ های رنگین کمانی هم است??اده کنید.

 

خوب است برای نصب پرده در سالن عروسی، رنگ آن برخلا?? رنگ دیوارها و همچنین سق?? و ک?? و باشد. اگر در سالن عروسی سنگ ها از رنگ تیره هستند پرده را از رنگ روشن انتخاب کنید نا جلوه بیشتری داشته باشد. تزئینات دیگری که در سالن موجود است شامل روکش صندلی ها و رومیزی ها و… می باشد که می توانید پرده ها را با آن ها ست کنید تا زیباتر به نظر آیند.

 

گچ بری سالن عروسی قبل از راه اندازی کامل آن صورت می گیرد. این روزها گچ بریها در طرح های جدید ساخته می شوند. بیشتر گچ بری ها در سق?? به کار برده می شود که از جذابیت خاصی برخوردار است. است??اده از نور پردازی در میان گچ بری ها یک زیبایی ??وق العاده ای به جشن شما می دهد. می توان گچ بری ها را از رنگ های زیبا است??اده کرد برای زیباتر کردن سالن عروسی.

 

میز و صندلی هایی مناسب و استاندارد هستند که اگر مدت زیادی بر روی آن بنشینید احساس خستگی و کمر درد نکنید. جای نشستن صندلی ها باید نرم باشد همچنین ارت??اع میزها اهمیت زیادی دارد. در عین حال سایز میزهم مهم است. در صورتی که سالن عروسی کوچک است، می توان از میز و صندلی های کوچکتر در آن ??ضا است??اده کرد.

 

 

هزینه های تالار عروسی را در نظر داشته باشید.

هزینه ی ورودی تالار: مبلغی ثابت است که تالار به عنوان اجاره سالن خود برای یک شب از شما می گیرد

هزینه غذا و پذیرایی: اگر که تمایل داشته باشید که تمامی تشری??ات شما را تالار انجام دهد، باید از تمامی هزینه های آن با خبر باشید. برای اینکار در ابتدا تمامی تشری??اتی که خودتان می خواهید انجام دهید را به تالار گ??ته و بعدا از تالار بخواهید که مابقی را انجام دهد.

هزینه ی خدمات: اصولا تالارها ، میزانی هزینه به عنوان هزینه خدمات از شما دریا??ت می کنند.

هزینه مالیات و عوارض و ارزش ا??زوده

هزینه ی تزئیناتی مانند شمع آرایی، بادکنک آرایی، گل آرایی و … که معمولا به صورت انتخابی از طر?? شما می باشد.

هزینه ی برنامه های ت??ریحی مانند اسب سواری، گل ریزان ورودی عروس و داماد و قایق سواری و … که باز هم انتخابی می باشد.

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...