رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
abines

انواع ویزای شینگن

پست های پیشنهاد شده

با در دریا??ت این ویزا می‌توانید هر ۶ ماه یک‌بار به مدت حداکثر ۹۰ روز به کشورهای عضو اتحادیه شینگن س??ر کنید. کشورهای اتریش، بلژیک، چک، دانمارک، استونی، ??نلاند، ??رانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد و سوئیس ذیل عضو پیمان شینگن هستند.

با توجه به هد?? شما از س??ر به این کشورها، یکی از انواع ویزای A ،B یا C ویزای شینگن به شما تعلق می‌گیرد.

ویزای نوع A

این ویزا نوعی ویزای ترانزیت ??رودگاهی است که دریا??ت آن به شما اجازه می‌دهد تا در یکی از ??رودگاه‌های محدوده شينگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از محدوده شینگن س??ر کنید. به همراه داشتن این ویزا تنها برای است??اده از ??رودگاه‌های محدوده شینگن معتبر است.

 

ویزای نوع B

این ویزا نیز نوعی ویزای ترانزیتی است که به همراه داشتن آن به شما اجازه می‌دهد تا برای مدت‌زمان حداکثر ۵ روز از خاک کشوری در ناحیه شینگن عبور کنید.

 

ویزای نوع C

ویزای نوع C در واقع روادید کوتاه‌مدت است و برای مدت‌زمانی که موقع دریا??ت آن مشخص می‌شود شما حق دارید در کشورهای عضو اتحادیه شینگن اقامت داشته باشید. دریا??ت‌کنندگان ویزای C بسته به هد?? و شرایط س??ر خود یکی از ۳ نوع ویزا را دریا??ت می‌کنند:

ویزای یک‌بار ورود (Single-entry)

این ویزا ??قط برای یک‌بار ورود به یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن اعتبار دارد و به‌محض ترک کشوری که به آن وارد شدید اعتبار ویزای شما ??ارغ از اینکه مدت‌زمان آن به پایان رسیده یا نه، منقضی می‌شود.

 

ویزای دو بار ورود

این ویزا نیز شرایطی مشابه با ویزای یک‌بار ورود دارد با این ت??اوت که شما دو بار اجازه دارید تا به کشوری در ناحیه شینگن وارد شوید. به خاطر داشته باشید است??اده از این ??رصت (دو بار ورود) در محدوده زمانی مشخصی قابل‌است??اده است.

 

ویزای چند بار ورود (Multiple-entry)

تنها محدودیت این ویزا محدودیت زمانی آن است که اعتبار آن ۹۰ روز به ازای هر ۶ ماه از سال است. زمان این ۹۰ روز به‌محض ورود شما به هریک از کشورهای ناحیه شینگن محاسبه می‌شود.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...