رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohammads77

برنامه‌نویس Uncharted 4 راجع به گرافیک این عنوان سخن می‌گوید

پست های پیشنهاد شده

Uncharted-4-A-Thiefs-End-Game-Wallpaper-250x156.jpg

نسخه بعدی سری Uncharted، یعنی Uncharted 4، یکی از مورد انتظار‌ترین عناوین انحصاری کنسول PS4 است. طر??داران زیادی منتظر هر چه زود‌تر عرضه شدن این عنوان هستند. Uncharted 4 در E3 2014 با تریلری زیبا که همگان ??کر می‌کردند یک تریلر سینماتیک است اما بعد‌ها مشخص شد که در واقع از گیم‌پلی بازی است، رونمایی شد. گرا??یک آن تریلر ??وق‌العاده بود و هم‌اکنون یکی از برنامه‌نویسان استودیو ناتی داگ، Corrinne Yu، راجع به گرا??یک این عنوان می‌گوید.

Corrinne Yu، کسی که بر روی کد‌نویسی گرا??یک و انیمیشن‌های Uncharted 4 کار می‌کند، نظرش را راجع به گرا??یک Uncharted 4 و چیز‌های مهم در این رابطه گ??ته است. اگر از علاقه مندان به بخش گرا??یک هستید، حتما می‌دانید که تعداد زیاد پالیگان‌ها چه قدر اهمیت دارد و یک مدل گرا??یکی تنها زمانی خوب به نظر می‌رسد که پالیگان‌های زیادی داشته باشد. اما Corrinne Yu می‌گوید که:

تعداد بسیار زیادی پالیگان برای هر مدل وجود دارد اما چیزی‌های دیگری نیز اهمیت بالایی دارند. همانند پوست و ماهیچه‌های شخصیت و البته سایه‌زنی که بر روی پالیگان‌ها قرار می‌گیرند نیز بسیار مهم هستند. به خاطر این که چه چیز یک شخصیت با تعداد بالای پالیگان اما نداشتن عمق واقعی خوب است؟ این گونه او تبدیل به یکی شخصیت کسل کننده می‌شود.

Corrinne Yu سابقه کار بر روی عناوینی همچون Halo 4، The Last Of Us و Uncharted 4 را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

 

 

منبع : گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...