رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
generalzh0

Gamescom 2014: برخی رونمایی ها از کنفرانس سونی حذف شده بودند

پست های پیشنهاد شده

ShuheiYoshida-670x376-250x140.jpg

 

مجله ژاپنی Famitsu که در زمینه بازی های ویدئویی ??عالیت دارد، به تازگی مصاحبه جالبی با رئیس کل استدیوهای جهانی شرکت سونی یعنی آقای Shuhei Yoshida داشته است. کل این متن به صورت ژاپنی می باشد اما یک سری از کاربران انجمن NeoGAF مو??ق به ترجمه متن آن شده اند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا نکات جالب موجود در این مصاحبه را بررسی کنیم.

 

اول از همه اینکه قرار بوده است یک سری بازی جدید دیگر در کن??رانس شرکت سونی طی برگزاری نمایشگاه Gamescom 2014 معر??ی شود اما اقدامی برای این کار صورت نگر??ته. مهمترین دلیل این مسئله از سونی، نمایش تریلرهای جدید برای The Order: 1886 و Bloodborne ذکر شده است.

 

از طر?? دیگر ظاهرا شرکت سونی برنامه های ویژه ای را در ماه بعد برای نمایشگاه Tokyo Game Show در نظر دارد و طبق صحبت هایی که شده است، عناوین و محتویات ??راوانی به نمایش در می آید.

 

ادامه مصاحبه مجله Famitsu به بازار شرکت سونی در کشور ژاپن مربوط می شود. آقای Shuhei Yoshida اعلام کرده اند که اقداماتی برای ا??زایش کاربران صورت خواهد گر??ت و Project Morpheus در کنار محتویات آن، برای مخاطبین ژاپنی بسیار جذاب جلوه خواهد کرد.

 

 

 

 

gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...