رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
edzio

Gamescom 2014: ترس تا سر حد مرگ با Silent Hills

پست های پیشنهاد شده

 

download-4-250x175.jpg خالق Metal Gear، آقای Hideo Kojima، عنوان تازه معر??ی Silent Hills، را اینگونه توصی?? کرده است، “ترس تا سر حد مرگ???. در اعلام غا??لگیر کننده در روز دوشنبه، تایید شد که Kojima در کنار Guillermo del Toro، بر روی عنوانی جدید در سری Silent Hill، کار می کند.

در جلسه ویژه Konami، جزئیاتی از بازی ??اش نشد، اما Kojima وعده داد که تجربه ای به شدت ترسناک را به ارمغان خواهد آورد. Kojima به صراحت در جلسه زنده Konami گ??ته است:

چیزی که در مورد Silent Hills می توانم بگویم، و با Guillermo del Toro بر سر همین موضوع بحث کرده ایم، این است، که از ترس بیهوش شوید. اما اکنون نظرمان عوض شده، ما می خواهیم تا سرحد مرگ بترسید. این موضوع را باید در ذهن داشته باشید، که اگر بازی بیش از حد ترسناک باشد، مردم آن را انجام نخواهند داد. در ??یلم ها و جاذبه های ت??ریحی، اگر بترسید، چشمانتان را می بندید، و همه چیز تمام می شود. اما قضیه در بازی مت??اوت است، مردم سریعا دست از بازی می کشند. بنابراین محدودیتی برای ترسناک بودن بازی وجود دارد. اما در این بازی ما این محدودیت را نادید می گیریم، می دانید چطوری است؟ اگر نمی خواهیم به بازی ادامه دهید، پس ادامه ندهید. باری ما مهم نیست. هد?? ما در این بازی، ترساندن شما تا سر حد مرگ است. بنابراین مراقب خودتان باشید.

دمو قابل بازی P.T که در PlayStation Store برای PS4 منتشر شد، در واقع تیزر Silent Hills بوده است. ستار سریال The Walking Dead، آقای Norman Reedus، بعنوان شخصیت اصلی در بازی حضور خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ماشالله کوجیما دمت گرم کوجیما!میخوااایمت!!!ترس تا سر حد مرگ!!:w00t:کوجیما حر?? م??ت نمیزنه!!مثله این بازی سازای در پیتی نمیاد بگه الان اگه اینو بزارم بازیم ??روش نمیره اونو بزار و ??لان و بیسار!کاره خودشو به نحو احسن انجام میده!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

image_323909_320-200x200.jpg Hideo Kojima اعلام کرده، Kojima Productions عمدا کی??یت P.T. را کاهش داده، تا مردم در مورد عنوان مرموز این استودیو گمانه زنی کنند. بازی PS4 دانلودی، که در مدت کوتاهی بعد از کن??رانس Sony منتشر شد، در واقع دمو قابل بازی عنوان جدیدی، حاصل همکاری Kojima و Guillermo Del Toro، به نام Silent Hills است.

این عنوان از موتور Kojima Productions، یعنی Fox Engine است??اده می کند، اما تیم سازنده، نمی خواست که بودجه بالا صر?? شده در ساخت بازی را برای بازیکنان آشکار کند. Kojima توضیح می دهد، صحنه پوشیده شده از درخت که آماتورگونه بود، در واقع تصویری از حیاط پشتی یکی از سازندگان است. در مورد نام ساختگی سازنده بازی، لازم به ذکر است که، ۷۷۸۰s Studio براساس استان Shizuoka نامگذاری شده است. نام این منطقه در زبان انگلیسی silent hill معنا می شود، و ۷,۷۸۰ کیلومتر مربع مساحت دارد.

Kojima گ??ته است، استودیو او در موازات “نهایی سازی??? Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بر روی Silent Hills نیز کار می کنند.

جزئیاتی از این عنوان ترسناک تایید شده است، با این حال در دمو قابل بازی مشخص شده، که بازیگر سریال The Walking Dead، اقای Norman Reedus در بازی حضور خواهد داشت.

Kojima به مخاطبین، هشدار داده، که Silent Hills شما را تا سرحد مرگ می ترساند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
رقیبی برای بازی Evil whitnes !!!! (همین بازی جدید ترسناکه! اسمشو یادم ر??ت):w00t:

evil whiten درستش داداش! درسته!بازیی که زیر دست استاد کوجیما ساخته شه کمتر از شاهکار نیست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...