رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
generalzh0

با جزئیاتی جدید از until dawn همراه باشید

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

در Gamescom 2014 ما شاهد معر??ی عنوان ترسناک و سینمایی Until Dawn در کن??رانس شرکت Sony بودیم . این بازی توسط استودیو Supermassive Games در حال ساخت است و بتازگی سازندگان در Playstation Blog جزئیاتی جدید از بازی را به اشتراک گذاشته اند که در ادامه می توانید مطالعه کنید :

" سلام به همه طر??دران بازی Until Dawn ! لط??ا درهای اتاق را ببندید ، چراغ ها را خاموش کنید و آماده خواندن جزئیاتی Until Dawn شوید ....

 

ما داستان بازی را با همکاری Larry Fessenden و Graham Reznick نوشته ایم و این دو کسانی هستند که سابقه طولانی در خلق عناوین ترسناک سینمایی دارند . داستان بازی بشدت قوی است و شما را راغب می کند که به دنبال پیدا کردن رازها و سرنخ های مختل?? باشید . با وجود محدودیت ها ما به خوبی ترس را در بازی نهادینه کرده ایم اما یادتان باشد که در Until Dawn همه چیز آنطور که به نظر می آید نیست !

 

در بازی شما براحتی پیچ و خم بین احساسات و ترس را تجربه خواهید کرد و ما برای پویایی و انتقال بهتر احساسات از بازیگرانی خوب نظیر Hayden Panettiere ( نامزد دریا??ت گلدن گلوب برای دو اثر Heroes و Nashville ) آقای Rami Malek ( با سابقه بازی در Night at the Museum ، The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 و Need for Speed ) و Brett Dalton ( بازیگر ??یلم Agents of S.H.I.E.L.D ) است??اده کرده ایم . بازی این بازیگران به شکلی باورنکردنی عالی است و این باعث شده است شما بشدت با کاراکترهای بازی همذات پنداری کنید .

 

در Gamescom 2011 این بازی ابتدا با پشتیبانی از Playstation Move برای PS3 معر??ی شد و خوشبختانه ما در این دو سال بازخوردهای مثبتی را از طر?? شما دریا??ت کردیم که از این بابت از شما تشکر و قدردانی می کنیم ! از طر?? دیگر ما می دانستیم طر??دارانمان می خواهند این بازی را بخوبی با Dualshock تجربه کنند و می خواستیم تجربه ای ??وق العاده را با Dualchock 3 داشته باشید اما در همین حین بحث نسل جدید و Dualshock 4 مطرح شد و بعد از بررسی های دقیق ما به این نتیجه رسیدیم که انتقال بازی به PS4 باعث بهبود تجربه کلی اثر می شود .

 

14709591239_1fa769452f_z.jpg

 

ما در این مدت بازی را به طور کامل دوباره ساختیم ، طراحی ها را دوباره انجام دادیم و حتی ??یلمنامه اثر را نیز دوباره بازنویسی کردیم و این تحول باعث شد Until Dawn بر روی PS4 تجربه ای کامل تر ، تاریک تر و وحشتناک تر باشد .

 

اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید ما در جریان این بازسازی اثر حتی تغییراتی را در کلیت بازی نیز بوجود آوردیم . یکی از تغییرات اصلی بازی این بود که ما دوربین را از حالت اول شخص به سوم شخص تغییر دادیم و این موضوع یک گام بسیار مثبت بود زیرا در این حالت شما کاملا احساس حضور در یک اثر سینمایی را دارید و تجربه سینمایی بازی عمیقتر شده است و جهان بازی نیز بسیار زیباتر و البته مخو?? تر به نظر می رسد .

 

از سوی دیگر یکی از تحولات بازی در زمینه گرا??یک است و بخش بزرگی از این موضوع را مدیون است??اده از نسخه آپدیت شده انجین بازی Killzone : Shadow Fall هستیم . به وسیله قدرت این انجین محیط هایی شگ??ت انگیز ، طراحی دقیقتر صورت کاراکتر ها ، بهبود سایه ها و تحول نورپردازی را در بازی پدید آورده ایم و این موضوع باعث شده است که گرا??یک اثر بسیار واقع گرایانه تر شود و تل??یق این کار با تکنیک های مدرن صوتی سبب شده است که حس وحشت در محیط بازی کاملا به شما القا شود .

 

ما به شما قول می دهیم که در ه??ته های آینده اخبار بیشتری را از Until Dawn به اشتراک بگذاریم و در عین حال امیدوار هستیم اخبار و نمایش های بازی باعث شود شما برای تجربه Until Dawn هیجان زده شوید "

 

14896214305_6779fe8a84_z.jpg

 

لازم بذکر است داستان بازی Until Dawn پیرامون گروهی از ا??راد جوان است که تصمیم می گیرند از مکانی دورآ??تاده و مرموز که در گذشته گروهی در آنجا ناپدید شده اند ، دیدن کنند . بازی در شب آغاز میشود و ات??اقات بازی در 7 ساعت بصورت Real Time روایت میشود . در این 7 ساعت شما نقش ه??ت کاراکتر را به عهده دارید و همانطور که از نام بازی مشخص است ( Until Dawn / تا سپیده دم ) باید 7 ساعت دوام بیاورید تا صبح و طلوع خورشید را ببینید . این تنها راه برای زنده ماندن است و نکته جالب این است تمامی تصمیمات شما بر روی نوع پیشبرد داستان بازی تاثیر گذار است . براساس نوع عملکرد شما ممکن است کاراکترهای بیشتری در بازی کشته شوند و یا تعداد بیشتری از آنها تا صبح زنده بمانند .

 

هنوز هیچگونه تاریخ عرضه رسمی در مورد Until Dawn منتشر نشده است اما از آنجایی که بازی از اواخر نسل قبل در حال ساخت بوده احتمالا در سال 2015 و یا اوایل 2016 عرضه خواهد شد .

ویرایش شده توسط generalzh0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

بنظر میاد که این بازی . داستان و گیم پلی خیلی خوبی داشته باشه . اینم بگم که بیشتر شبیه به ??یلمی میمونه که به بازی تبدیل شده . باز در کل امیدوارم که چیز خوبی از آب در بیاد .

 

 

شباهتش به ??یلم به خاطر دو تهیه کننده

Graham Reznick و Larry Fessenden

ویرایش شده توسط generalzh0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قطعا بازیه خیلی خوبی میشه.من چند بار تریلرهاش رو با دقت نگاه کردم.خیلی به نظر عالی میرسه و هیجان انگیز.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...