رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
edzio

Until Dawn در روند پیشروی داستان ممکن است به Heavy Rain شباهت داشته باشد

پست های پیشنهاد شده

 

until_dawn_5-250x140.jpg Until Dawn جایی است که ماجراهای پیش آمده برای هیچ کس کاملاً شبیه به دیگری نخواهد بود. شاید با در نظر گر??تن این ویژگی بازی همه به یاد بازی Heavy Rain ا??تاده باشند اما ??ضای حاکم بر Until Dawn بسیار ترسناک تر و پایان های بازی بسیار بیشتر می باشند.

 

در این بازی شما کنترل یکی از هشت نوجوان آمریکایی برای نجات پیدا کردن از شرایط غیر منتظره ای که برایشان پیش آمده را به دست می گیرید که به همراه دسته بندی دیالوگ ها، سر نخ های مخ??ی و وسایل یا??ت شده و مورد است??اده قرار گر??ته شده، بخش داستانی بازی با اعمال شما سازگاری پیدا می کند. صد ها پایان برای این بازی وجود خواهد داشت که بعضی از آن ها به این گونه خواهد بود که تمامی ا??راد این گروه هشت ن??ره نجات پیدا کنند یا با پایانی وحشتناک مواجه شوند یا حتی در میانه ی راه سرنوشت آن ها به مرگ ختم شود.

Until Dawn سبک و سیاقی شبیه به ??یلم های ترسناکی دارد که در آن ها برای گروهی نوجوان که به مکانی دور ا??تاده س??ر کرده اند و درگیر ات??اقاتی غیر منتظره می شوند. شاید این سبک ??یلم ها بسیار تکراری شده باشند اما این سبک بازی بسیار می تواند جذابیت داشته باشد. همان طور که یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین صحنه های تریلر بازی زمانی بود که در نقش Ashley سایه ای از جلوی چشم هایش رد شده بود و از طر??ی Chris در را به سختی باز نگه داشته بود و Ashley باید تصمیم می گر??ت که با Chris به راه خود ادامه دهد یا مسیر خود را از او جدا کند. شاید اگر در یک ??یلم این ات??اق رخ می داد نمی توانست آن قدر هیجان انگیز باشد تا در حالتی که بازیباز بر سر این دو راهی ها و گاهی چند راهی ها قرار می گیرد. این بازیباز است که در چند لحظه باید تصمیم بگیرد در کنار Chris بماند یا ریسک کند و تنهایی به مسیر خود ادامه دهد. یکی از ویژگی های این نوع بازی ها این است که ??ردی که کنترل کاراکتر بازی را به دست دارد نمی تواند از زیر بار تصمیم گر??تن و متحمل شدن طبعات آن تصمیم شانه خالی کند. بازی بدون بازیباز پیش نمی رود اما در مورد ??یلم این گونه نیست، در ??یلم اگر بیننده هم توجهی نداشته باشد، صحنه های ??یلم به پیشروی خود ادامه می دهند.

until-dawn-2-250x140.jpgبه وجود آمدن این صحنه یا صحنه های شبیه این، ناشی از تصمیم هایی خواهد بود که شما در طول بازی می گیرید. پس مراقب اعمال خود باشید.

 

با در کنار هم قرار دادن تصمیم های گوناگون و نتایج آن ها و حالت های پیش آمده به علاوه دیالوگ های مختل?? و تأثیر احتمالی آن ها در ادامه ی داستان می توان به این نتیجه رسید که هیچ ماجرای رخ داده ای برای هیچ ??ردی با ??رد دیگر کاملاً شباهت نداشته باشد. این واقیت که بازیباز بداند تصمیم های او تغییرات مهمی در روند بازی ایجاد می کند، به او هیجان خاصی می دهد. چیزی که در بازی هایی غیر از ساخته های David Cage کمتر دیده شده است و از این منظر می توان Until Dawn را شبیه به Heavy Rain دانست اما با ??ضایی ترسناک تر و داستانی کاملاً مت??اوت. این ساخته ی Supermassive Games که بعد از لغو شدن عرضه آن برای نسل ه??تم کنسول سونی تبدیل به انحصاری PS4 شد، قابلیت این را دارد که گیمر ها را به اوج هیجان برساند و آن ها را عمیقاً در داستان بازی درگیر کند.

[h=3]منبع:گیم??ا[/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شرکت سازندش quantic dream هستش؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شرکت سازندش quantic dream هستش؟؟؟

نه quantic dream نیست ولی بازیش با بازی های این شرکت و دیوید کیج خیلی شباهت داره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...