رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
edzio

TGS 2014: تریلری جدید از Let It Die منتشر شد

پست های پیشنهاد شده

 

Untitled2.jpg مگر می شود نمایشگاه Tokyo Game Show برگزار شود و خود بازی سازان ژاپنی از ارائه نمایش های جدید پیرامون عناوین خود ممانعت کنند؟ تریلری جدید از Let It Die منتشر شده است که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود و تماشا کنید.

یکی از نکات جالبی که در Let It Die گنجانده شده است، عناصر گیم پلی آن می باشد. در گذشته گ??ته شده بود که با مرگ شما دشمنانی ظاهر می شوند که از دیتاهای قبلی است??اده خواهند کرد. این مهم بدین معنی است که اگر شما بمیرید، یک دشمن جدید ظاهر خواهد شد که تمامی تجهیزات، البسه و اسلحه های شما را در دست خواهد داشت و حمله ور می شود.

آقای Goichi Suda اعلام کرده اند بازی Let It Die یک حرکت بسیار بزرگ برای استدیو Grasshopper Manufacture قلمداد می شود و با وجود اینکه رایگان است هنوز تصمیمات قطعی در بخش مالی و کسب در آمد از عنوان نامبرده گر??ته نشده است. اینطور که به نظر می رسد سبک گیم پلی این بازی بر روی حالت بقا یا همان Survival تمرکزخواهد شد و اسلحه ها ??قط به ابزارآلات مبارزات تن به تن ختم نمی شود. مبازرات به جای اینکه روی تعداد کمبو تمرکز کنند، سریع می باشد. شخصیت Grim Reaper در بازی نقش مهمی دارد با این حال بازیکن می تواند قهرمان خود را شخصی سازی کند. بازیکنان می توانند قهرمان خود را شخصی سازی کنند و در این میان قادر به است??اده از سلاح های دشمنان نیز خواهند بود. انحصاری شدن این عنوان برای کنسول نسل هشتمی Playstation 4 باعث شده تا استدیو Grasshopper Manufacture تکنولوژی منحصر به ??ردی را در تولید دشمنان حین گیم پلی ایجاد کنند و حتی یک مرحله Beta نیز برگزار خواهد شد تا اطلاعات بیشتری برای پیشبرد مراحل ساخت کسب شود.

 

م:گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...