رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
generalzh0

تریلر جدیدی از بازی Stronghold Crusader 2 منتشر شد

پست های پیشنهاد شده

stronghold-crusader-2-logo--250x153.jpg

 

چندی پیش بود که استدیوی Firefly رسما اعلام کرد که نسخه دوم بازی خاطر انگیز Stronghold Crusader در دست ساخت قرار دارد که با انتشار این خبر بسیاری از طر??داران این بازی را خوشحال کرد. حال یک تریلر دیگر از این بازی برای معر??ی یکی از شخصیت های بازی منتشر شده است که می توانید در ادامه این تریلر را به همراه دیگر اطلاعات منتشر شده مشاهده کنید.

 

در تریلری که به تازگی توسط استدیوی Firefly یکی از شخصیت های به نظر مهم موجود در بازی را معر??ی می کند. همچنین در این حین این تریلر صحبت هایی با یکی از سازندگان بازی می شود و وی توضیحاتی در رابطه با تلاش آنها برای ح??ظ اصلیت شخصیت های موجود در بازی و ح??ظ کامل تم تاریخی بازی و این که تلاش شده که بازیکنان حس تلاش برای آزادی و تلاش برای ایستادن در برابر نیرو های صلیبی به طور کامل سعی شده که در بازی ح??ظ شود.این تریلر که Meet the Sultana که نام دارد و همانگونه که از اسمش پیداست شخصیت Sultana را معر??ی می کند. شخصیت سلطانه آنطور که به نظر می رسد شخصیتی استراتژی برای انحرا?? ا??کار دشمن و است??اده از تاکتیک غا??ل گیری و نابودی تاکتیک های دشمن تلقی می شود. همچنین این شخصیت به عنوان کارکتر های قاتل نیز محسوب می شوند و آنطور که در تریلر مشاهده می شود این گروه از سربازان را میتوان به عنوان قاتل به دیوار های قلعه ??رستاد و آن ها نیز می توانند در آنها ن??وذ کنند؛ شخصیت سلطانا از قابلیت استتار بهره و این به آنها کمک می کند که به راحتی به دیوار ها و سنگر ها نزدیک شده و این به آن معنیست که می توان از این شخصیت به عنوان بهترین استراتژی ممکن برای نابود سازی کمانداران و ن??وذ به قلعه و دژ ها از این شخصیت است??اده کرد. شما می توانید تریلر مذکوزر را در ادامه مشاهده و یا دانلود نمایید:

 

بازی Stronghold Crusader 2 انحصارا برای پلت??رم PC با ۲۱ روز تاخیر در تاریخ سپتامبر در ۲۳ سپتامبر (مصاد?? با ۱ مهر) منتشر خواهد شد.

 

 

منبع:گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این تریلر باسه دو سه ه??ته پیش گ??تم شاید کسایی باشن که ندیده باشنش...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...