رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Black Hawk

Bruce Straley: امکان دارد بازی بعدی ما در کتاب جدید ناتی داگ باشد

پست های پیشنهاد شده

ArtofNaughty1-150x200.jpg

 

شب گذشته در گالری Nucleus در ایالت کالی??رنیا، ناتی داگ ۳۰ سال بازی سازی خود را با نمایش هنری و معر??ی کتاب این استودیو به نام The Art of Naughty Dog جشن گر??ت. این کتاب که در تاریخ ۱۴ اکتبر منتشر می شود شامل کارهای هنری استودیو از بازی های اولیه ساخته شده توسط آن مانند Ski Crazed، Keef the Thief، Rings of Power و همچنین بازی های شناخته شده و پرطر??دار این استودیو Crash Bandicoot، Jak and Daxter، Uncharted و The Last of Us است.

 

علاوه بر کارهای هنری، بخشی در این کتاب به نام پروژه های ساخته نشده وجود دارد که در آن ایده ها و کارهای هنری این استودیو برای یک بازی علمی-تخیلی به همراه ایده های دیگر گنجانده شده است. کارگردان بازی استودیو ناتی داگ، Bruce Straley، در مورد این بخش از کتاب صحبت می کند:

“تصاویر، شخصیت ها و محیط های به تصویر کشیده شده در این بخش ممکن است مورد است??اده قرار بگیرند. یک تصویر در این بخش قرار دارد که هنوز در ذهن من وجود دارد و علاقه مندم از آن یک بازی بسازم. به شما می گویم که ات??اق ا??تادن این امر بسیار محتمل است. همچنین یک داستان، چند ایده ی بسیار خوب برای بازی ها و همچنین موارد جالب توجهی در آن وجود دارد که ??کر می کنم دیدن این که ناتی داگ می تواند این بازی را بسازد یا نه جالب باشد. ??کر نمی کنم هیچ کس دیگری مانند ناتی داگ بتواند این بازی را بسازد. این ها همه در یک تصویر هستند.???

برخی از این تصاویر شامل تصویری از یک بازوی رباتیک، یک چهارپای بزرگ، یک درخت عظیم الجثه و همچنین تصویری از یک روح دختر است که می تواند در یک بازی ترسناک مورد است??اده واقع شود. همچنین تصویر یکی از محیط های به نمایش گذاشته شده شهری را نشان می دهد که به دور یک چاله ی بزرگی ساخته شده و می تواند مبنای ساخت یک عنوان علمی-تخیلی قرار گیرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...