رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

DualShock 4 هنگام تعقیب و گریز در GTA 5 به رنگ آبی و قرمز درمی آید

پست های پیشنهاد شده

99703508893661088756.jpg

 

کنترلر کنسول PlayStation 4 نسبت به کنترلرهای Xbox One از چند قابلیت بیشتر مانند اسپیکرهای تعبیه شده درون کنترلر، تاچ پد و Light Bar، قسمت نورانی جلوی DualShock 4، بهره می برد. این قابلیت ها برای بسیاری از سازندگان بازی می تواند به روش های مختل?? مورد است??اده قرار بگیرد. Rockstar نیز قصد دارد تا از این قابلیت ها در نسخه بازسازی شده از بازی GTA V برای کنسول PlayStation 4 است??اده کند.

 

 

است??اده سازنده GTA V از این قابلیت ها بدین صورت خواهد بود که گ??تگوهای صورت گر??ته بین پلیس های بازی و تماس های تل??نی که در طی بازی بازیکنان چندین بار تجربه خواهند کرد از طریق اسپیکرهای تعبیه شده درون DualShock 4 پخش خواهند شد.

 

 

همچنین در زمان تعقیب و گریزهایی که در بازی به وجود می آید نیز Light Bar کنترلر PlayStation 4 به صورت ??لاشری با رنگ های قرمز و آبی درمی آید. از بخش لمسی DualShock 4 نیز در GTA V این طور است??اده می شود که لمس کردن آن به سمت بالا یا پایین سلاح بازیکن را تغییر می دهد و لمس کردن تاچ پد به سمت راست یا چپ موجب تغییر ایستگاه رادیویی در حال پخش در بازی می شود.

 

 

با توجه به این که در نسخه ی نسل هشتمی بازی GTA V حالت بازی اول شخص نیز وجود خواهد داشت، می توان تصور کرد که شنیده شدن صدای تماس های تل??نی یا پلیس ها از کنترلر یا دیگر موارد است??اده ی DualShock 4 می تواند به ارتقای حسی که بازیباز خواهد داشت کمک کند.

 

 

....

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از

DualShock 4 ??ضایی این چیزا دور از انتظار نیست تازه اولاشه... .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...