رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mostafamz2010

تاپیک مخصوص بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

در این تاپیک به گ??ت و گو و رسیدگی به مشکلات بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر پرداخته می شود !

 

89031437636731717632.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از تمامی علاقه مندان دعوت میشود تا با شرکت در مباحث دیگر کاربران را از اطلاعات م??ید خود بهره مند سازند (:

 

:hd:لط??آ از ارسال پستهای اسپم خودداری کنید !

:hd: تبلیغات اکیدا ممنوع !

 


دوستانی که در انجام مراحل سوالی یا مشکلی دارند از پست زیر اسم مرحله خودشونو پیدا کنن و با اسم مرحله سوال خودشونو مطرح کنن..

- در این پست راهنمای تصویری مراحل بازی نیز قرار گر??ته

لیست مرحله ها


 

کرک 3DM بازی منتشر شد!

 

دانلود Update 3(v1.0.335.2) and Crack v4-3DM - آپدیت 21 April 2015

 

 

 

دانلود Update 5(v1.0.350.2) and Crack v4-3DM - آپدیت 02 May 2015

 

دانلود کرک RELOADED (کرک پیشنهادی)

توجه: این کرک تنها بر روی ویندوز 7 و 8.1 اجرا خواهد شد ، در صورت انتشار کرک های جدیدتر در این تاپیک قرار میگیرد ...

 

نکته: چنانچه در حال دانلود این بازی بودید اما قادر به ادامه دانلود پارت های باقی مانده نیستید اینجا کلیک کنید ...

 

--------------------------------------

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

 

 

 

 

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)

Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)

Hard Drive: 65 GB available space

Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

 

 

 

 

 

 

سیستم پیشنهادی:

 

 

 

 

 

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1

Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHz (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHz (8 CPUs)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB

Hard Drive: 65 GB available space

Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

 

 

 

 

 

 

توجه: جهت اجرای صحیح بازی باید حتماً جدیدترین نسخه درایور کارت گرا??یک خود را نصب نمایید:

- جهت دانلود درایور کارت گرا??یک AMD/ATI کلیک کنید.

- جهت دانلود درایور کارت گرا??یک Nvidia کلیک کنید..

 

پیروز باشید.....

ویرایش شده توسط MiladMohebnia
اضا??ه کردن لیست مرحله ها
  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

معر??ی آیتم ها و ??عالیت های انحصاری برای نسخه های xbox one / ps4 / PC بازی GTA V .

 

 

چند روزی بود که خبر زیادی از بازی منتشر نمی شد و راک استار از محتویات اضا??ه ای که برای نسخه های PS4،Xbox One و PC بازی سخن گ??ته بود هیچ اطلاعاتی را شاهد نبودیم. اما امروز این سکوت ها به پایان رسید و راک استار بالاخره آیتم ها و ??عالیت های انحصاری این سه نسخه از بازی را معر??ی کرد.

در اینجا لیست ترجمه شده به صورت مستیم از سوی راک استار را مشاهده میکنید:

 

gtav_ps4_dodo.jpg

 

رویداد ها و پاداش های جدید:همانطور که می دانید همواره در سطح شهر لوس سانتوس ات??اقات بسیار زیادی در حال رخ دادن است، حال راک استار برای نسخه های نسل هشتمی و PC رویداد های جدیدی را اعمال کرده است. با کامل کردن چالش های این رویداد ها و ??عالیت ها وسایل نقلیه جدیدی همانند ماشین های حر??ه ای و … برایتان باز می شود.

 

gtav_ps4_trevor.jpg

 

The Imponte Duke O’Death:

مسلما شما وقتی یک ماشین ویرانگر با قابلیت شلیک مرگبار به دستتان می آید آن را نمی توانید تا زمانی که کل شهر را به آشوب نکشانید رها کنید. در نسخه های نسل هشتمی و PC بازی یکی از آن ها دست شماست. هر چه قدر میخواهید پلیس و آدم بکشید و همه چیز را من??جر کنید، کسی جلوی شما را نگر??ته است!

 

gtav_ps4_michael.jpg

 

Murder Mystery(پیدا کردن رمز یک قتل مرموز):

این مسلما یکی از ویژه ترین و خاص ترین ??عالیت هایی است که تا به حال برای این بازی شاهد بوده ایم. شما در این ??عالیت باید توسط مایکل به دنبال کش?? راز یک قتل وحشتناک در لوس سانتوس باشید. شما در این ماموریت ویژه باید به دنبال سرنخ هایی باشید و تنها در ماموریت یک Noir Style ******s در اختیار شما گذاشته شده است. گیم پلی و داستان این ماموریت بسیار عالی کار شده است.

 

gtav_ps4__rail-gun.jpg

 

اسلحه های اضا??ه و ویژه:The Rail Gun و Hatchet : دشمنان را با بهترین و سریعترین و قدرتمند ترین سلاح ها از راه خود بردارید. دو اسلحه جدید (که تصویر یکی از آن ها را در بالا مشاهده میکنید) برای نسخه های PS4،Xbox One و PC بازی GTA V. این دو اسلحه از ??ن آوری های نظامی ارتش هستند و می توانید با است??اده از آن ها در یک محدوده هر چیزی را نابود کنید، کشننده تر از تمام اسلحه ها هستند و قدرت بسیار زیادی دارند.

 

gtav_ps4_submarine.jpg

 

عکاسی از چالش های حیات وحش در زیر دریا:گونه های زیادی از حیوانات در سراسر لوس سانتوس و شهرستان Blaine وجود دارند و دائم در حال گردش هستند، به همین علت لوس سانتوس گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و آن ها نیاز دارند تا از این حیات وحش تصاویری هم بگیرند. به همین دلیل می توانید به وسیله ??رانکلین در سراسر نقشه با باز کردن یک انجمن ویژه، از آن ها تصویر برداری کنید و به دست گردشگران برسانید.

 

gtav_ps4_stockcars.jpg

 

مسابقات Stock Car:با برنده شده در هر یک از مسابقات با ماشین های Stock Car جوایز ویژه ای همانند Muscle Cars به صورت س??ارشی سازی شده و ظاهری آراسته دریا??ت میکنید.

 

gtav_ps4_xero.jpg

 

هنر مندی مرموز در خیابان های لوس سانتوس:یک نقاش و هنر مند مرموز همواره در خیابان های شهر لوس سانتوس به دیوار های شهر برچسب های نقاشی که از میمون الهام گر??ته شده اند میزند. شما باید همه آن ها دنبال کنید و از تمام آن ها عکس برداری کنید تا یک آیتم ویژه یعنی لباس های میمون برای شما باز شود. همچنین بسته ویژه Go Go Monkey Blista برای بازیکنان به طور انحصاری باز میگردد.

 

gtav_ps4_cheval.jpg

 

وسایل جدید و بیشتر:کوچه ها و بزرگراه های لس سانتوس برای میزبانی از شما با کامیون هیولا هستند. ماشین هیولا Cheval Marshall یک آیتم اضا??ه برای نسخه های PS4,Xbox One و PC این بازی است. همچنین یک بالن هوایی هم در این نسخه ها وجود خواهد داشت.

 

این شرکت در ادامه گ??ت:

همچنین یک جایزه ویژه برای تمام بازیکنان وجود دارد. یک جایزه برای بازیکنانی که از نسل قبل بازگشته اند، برای کش?? آن ها خودتان باید به جست و جو در شهر بپردازید.

قبلا هم گ??تیم که بازیکنانی از نسل ه??تم یعنی PS3 و Xbox 360 به PS4 یا Xbox One بیایند قادر خواهند بود تا شخصیت و پیشر??ت های خود را در بازی به PS4 یا Xbox One یا PC منتقل کنند. برای اینکار عضویت Social Club لازم است.

توجه:تصاویر جدید ۱۰۸۰p که در عنوان ذکر کردیم، همان تصاویری هستند که در مطلب قرار داده شدند.طبق اطلاعاتی که راک استار منتشر کرده است، تاریخ انتشار بازی GTA V برای PS4 و Xbox One؛ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) و تاریخ انتشار بازی برای پلت??رم PC؛ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن ۱۳۹۳) اعلام شده است. همچنین می توانید در زیر ویژگی های نسخه های نسل هشتمی را مشاهده کنید:

  • عملیات های جدید
  • اسلحه های جدید
  • خودرو های جدید
  • حیات وحش ویژه
  • ترا??یک های ماشین ها، متراکم تر و طبیعی تر است
  • سیستم شاخ و برگ و درختان در درون بازی بازسازی شده اند
  • آسیب پذیری طبیعی تر، تغییرات آب و هوا، و تغییرات طبیعی بیشتر
  • شبکه های رادیویی بیشتر، ۱۰۰ موزیک جدیو و میکس های جدید DJ ها که در ۱۷ کانال رادیویی وجود دارد

ویرایش شده توسط mostafamz2010

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

PS3 در برابر PS4 ، خودتان قضاوت کنید!

 

 

 

 

 

2653424-rsg_gtav_ng_screenshot_070-1-250x140.jpg

 

 

روز گذشته تصاویری از مقایسه ی Grand Theft Auto V بر روی کنسول های نسل ه??تمی و هشتمی سونی منتشر شد که ت??اوت ??احشی را بین نسخه های PS3 و PS4 این بازی در زمینه هایی مختل?? همچون کی??یت با??ت ها، حالت شخصیت ها و موارد دیگری نشان می داد. حال تصاویر جدیدی از مقایسه ی Grand Theft Auto V بر روی این دو کنسول منتشر شده است که بازهم نوید یک پورت عالی از این بازی بر روی کنسول های نسل هشتمی می دهد.

 

در این تصاویر GIF به وضوح می توانیم پیشر??ت سایه زنی ها، حالت اشیا و سیستم skyboxes را ملاحظه کنیم. همچنین همانطور که مطلع می باشید شرکت راکستار بالاخره به سکوت طولانی خود پایان داد و تاریخ انتشار GTA V بر روی PlayStation 4 / Xbox One و PC را اعلام کرد و بر این اساس این بازی در تاریخ ۱۸ نوامبر سال جاری برای کنسول های نسل هشتمی و در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۵ نیز برای رایانه های شخصی روانه ی بازار می شود. همچنین تیم سازنده علت تاخیر در عرضه ی نسخه PC این بازی نسبت به کنسول ها را در جهت ا??زایش کی??یت هر چه بیشتر بازی دانسته است. در پایان شما می توانید تصاویر GIF که مقایسه ای بین نسخه های PS3 و PS4 عنوان GTA V صورت گر??ته است را مشاهده کنید.

4grWf4c.gifToomHZY.gifAByqd3J.gifoUvCYX2.gifS8r8UTg.gif

 

 

:hd:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چرا نسخه PC بازی GTA V دیرتر از نسخه های نسل هشتمی منتشر میشود؟

 

 

 

2653429-rsg_gtav_ng_screenshot_096-250x140.jpg

همانطور که میدانید تاریخ انتشار یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال ۲۰۱۴، یعنی بازی GTA V اعلام شد. طبق این تاریخ اعلام شده بازی برای دو کنسول نسل هشتمی، یعنی PS4 & X1 در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) و برای پلت??رم PC، در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن ۱۳۹۳) منتشر می شود. اما بسیاری از دارندگان پلت??رم PC، به خاطر اینکه بازی تا سال ۲۰۱۵ تاخیر خرده است، ناراحت شده بودند و از شرکت سازنده یعنی راک استار شاکی بودند. حال امروز این دسته از طر??داران GTA V، دلیل این کار را می ??همند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

طبق سوالاتی که توسط سایت DSOGaming از شرکت راک استار شده است، آن ها پرسیده اند دلیل عقب ا??تادن نسخه PC چیست. جواب راک استار این گونه بوده است:

اول از همه ما بسیار خوش حال هستیم که می بینیم، طر??داران و بازیبازان به خاطر انتشار نسخه جدید و نسل هشتمی GTA V انقدر ذوق زده هستند و باید این مژده را بدهیم که به زودی اطلاعات بیشتری درباره این نسخه از بازی GTA V در اختیارتان خواهیم گذاشت. خوب ما بسیار خوش حال هستیم که توانسته ایم نسخه بازسازی شده بازی GTA V را برای پلت??رم PC آماده سازیم، اما ما برای اینکه بتوانیم سیستم کلی بازی را تقویت ساخته و آن را بهینه سازی کنیم، همینطور برای تحویل دادن یک بازی استثنائی به طر??داران این سری، ما کمی بین نسل هشتم و پلت??رم PC وق??ه انداخته ایم.

این ها سخنانی بودند که شرکت راک استار با ما در میان گذاشته بود.نظر شما چیست؟ آیا این بازی می تواند همانطور که سازندگان آن می گویند، استثنائی و ??وق العاده ظاهر شود و طر??داران خود را که از پلت??رم PC بهره می برند، راضی نگه دارد؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

تصاویری از بازی GTA V که خودم براتون آپلود کردم:hd:

 

 

 

 

74243060254835776176.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

85336600316725024960.jpg

 

 

 

 

 

 

 

61176838853425969085.jpg

ویرایش شده توسط mostafamz2010

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ادامه ی تصاویر :

 

 

 

 

 

52354920822446222495.jpg

 

 

 

 

 

87300522527595471874.jpg

 

 

 

 

 

 

53137908241705675215.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ادامه ی تصاویر :

 

 

 

 

 

 

60579456567495686306.jpg

 

 

 

 

 

 

47405499223996081152.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

86864329007357477157.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ادامه ی تصاویر :

 

 

 

 

 

32775397361847869170.jpg

 

 

 

 

 

78668619253000260149.jpg

 

 

 

 

 

 

87228208164802503083.jpg

 

 

 

 

 

 

19418066705408360827.jpg

 

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ادامه ی تصاویر :

 

 

 

 

 

11396485679044418621.jpg

 

 

 

 

 

57225513571613972636.jpg

 

 

 

 

 

 

28648342000902644985.jpg

 

 

 

 

 

 

 

56222491432646501652.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ادامه ی تصاویر :

 

 

 

 

 

58013378565901300930.jpg

 

 

 

 

 

 

 

55011428982559427446.jpg

 

 

 

 

 

 

 

64030883157224086950.jpg

 

 

 

 

 

 

 

77664119156527835023.jpg

 

 

 

 

 

 

 

78033475658124503019.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ادامه ی تصاویر :

 

 

 

 

82482893910610584230.jpg

 

 

 

 

 

 

 

64090735132868645736.jpg

 

 

 

 

 

 

 

59743832529736382708.jpg

 

 

 

 

 

 

13015675358916597684.jpg

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تصاویر حالت اول شخص بازی :

 

 

 

 

 

96807349399524976855.jpg

 

 

 

 

 

66665280725453399274.jpg

 

 

 

 

 

61914959429942298025.jpg

 

 

 

 

 

 

06170002668414392171.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

30959912922017201997.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ه??ته آینده سیستم مورد نیاز رسمی GTA V اعلام خواهد شد!

 

 

 

gtav-560x251.jpg

 

 

در جریان جلسه پرسش و پاسخ اخیر Rockstar، این کمپانی تایید کرد که سیستم مورد نیاز رسمی نسخه PC عنوان Grand Theft Auto V ه??ته آینده اعلام خواهد شد. در پاسخ به سوال یکی از طر??داران Rockstar تایید کرد که توسعه نسخه PC این بازی در حال حاضر مراحل پایانی خود را می گذراند به این معنا که قطعا در تاریخ مقرر می توان انتظار تجربه این بازی بر روی این پلت??رم را داشت.

 

 

نسخه PC عنوان Grand Theft Auto V مراحل پایانی توسعه را می گذراند و امیدواریم که بتوانیم سیستم مورد نیاز رسمی آنرا در ه??ته پیش رو اعلام کنیم. ممنونیم و از بابت اینکه قرار است GTA V را برای PC نیز منتشر کنیم بسیار هیجان زده هستیم.

بر اساس شایعه های اخیر، وظی??ه پورت نسخه PC عنوان GTA V به استدیوی سازنده نسخه PC عنوان Max Payne 3 محول شده. با این که در حال حاضر منبع معتبری برای اثبات این خبر وجود ندارد، جالب است ببینیم که آیا نسخه GTA V PC به اندازه Max Payne 3 بهینه خواهد بود یا خیر.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Grand-Theft-Auto-V-2-560x315.jpg

همانطور که اطلاع دارید چندی پیش، تریلری از گیم پلی بازی GTA V در کنسول های نسل هشتم و PC منتشر شد. روزی که تاریخ انتشار بازی GTA V با انتشار تصاویری از آن اعلام شد، تعدادی از کاربران سایت GTAForum ??ایل های متحرکی را درست کردند که نسخه های نسل هشتمی و ه??تمی آن را مقایسه می کرد. امروز نیز چنین ات??اقی رخ داده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید… امروز دو تن از کاربران سایت GTAForums به نام های “Mastah??? و “RaduG??? تصاویر یا بهتر بگوییم ??ایل های متحرکی را از بازی انتشار داده اند که بعضی صحنه های داخل تریلر منتشر شده را با نسخه های نسل ه??تمی مقایسه می کند. طبق گ??ته های دو کاربر، “Mastah??? وظی??ه جمع آوری عکس ها در دو نسل را داشته و “RaduG??? وظی??ه به وجد آوردن ??ایل های متحرک را قبول کرده است. این تصاویر را می توانید در ادامه مشاهده نمایید :

aTnTv1U.gif BNlxyYP.gif kNSxZ8H.gif wyMZqrZ.gif

منبع: گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

GTA_V_Peyote_-_EliteMods-560x313.jpg

 

 

نسخه نسل هشتمی GTA V با بهبودهای زیادی در زمینه های گرا??یکی همراه بود و علاوه بر ارتقای گرا??یک بازی، سازندگان GTA V موارد زیادی را به این بازی اضا??ه کرده اند که یکی از آن ها گیاه Peyote می باشد که بازیکنان با پیدا کردن این کاکتوس ها و خوردن آن ها تبدیل به حیوانات مختل??ی مانند خرگوش، پرنده های مختل??، مرغ و تعداد زیادی حیوان دیگر می شوند.

حال عده ای اقدام به تهیه نقشه از مکان وجود این گیاه ها کرده اند که میتوانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

 

 

 

 

طبق اعلام سازندگان بازی GTA V و طبق آن چه در تریلرهای منتشر شده از این بخش بازی قابل مشاهده بود، به تعداد 27 عدد گیاه Peyote در این بازی وجود دارد که برای پیدا کردن این گیاهان بازیکنان باید زحمت زیادی بکشند.

طبق نقشه ای که این عده تهیه کرده اند، مکان 17 عدد از 27 گیاه موجود در بازی کش?? شده است. برای دیدن این مکان ها به

این لینک وارد شوید.

 

 

منبع : گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چرا باید gta v را برای نسل هشتم خریداری کنید؟

 

 

 

 

 

2660555-trevor-250x140.jpg

 

سال پیش بود که نسخه جدید یکی از محبوب ترین و بهترین ??رانچایزهای صنعت گیم منتشر شد. GTA V ??قط بر روی دو کنسول PS3 و Xbox 360 منتشر شد و توانست جوایز بسیاری را تصاحب کند و درانتها نیز به عنوان برترین بازی سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. این بازی در همه بخش ها مخصوصا در بخش گرا??یک به طور کامل و عالی درخشید. حال به تازگی شرکت ناشر این بازی یعنی کمپانی Take Two سخنانی را در رابطه با نسخه های نسل هشتمی این عنوان زده است که در ادامه می توانید این گ??ته ها را مشاهده کنید.

 

همان طور که می دانید این بازی در E3 امسال به طور رسمی برای کنسول های نسل هشتم و البته PC تایید شد. گ??ته شده که گرا??یک بازی در این نسخه ها بسیار بهتر از نسخه های نسل ه??تمی آن می باشد. حال به تازگی یکی از سران Take Two آقای Karl Slatoff صحبت هایی را در رابطه با نسخه های نسل جدید این بازی زده است که در ادامه می توانید این سخنان را مشاهده کنید:

 

بله ما تاکنون توانسته ایم ۳۴ میلیون نسخه از این بازی را به ??روش برسانیم. ما هنوز ??کر می کنیم کسانی هستند که این بازی را برای نسل قبلی کنسول های خریداری نکرده اند و در حال حاضر از تجربه این بازی عاجز مانده اند، پس ما ??کر کردیم که نسل بعد می تواند بهترین ??رصت برای این ا??راد باشد تا بتوانند این بازی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

البته شما با خرید نسخه نسل هشتمی این بازی تنها گرا??یک بهبود یا??ته و بهتری نسبت به نسل قبل را شاهد نخواهید بود بلکه استودیو توانا Rockstars برای بازیکنان حدود ۱۰۰ ایستگاه رادیویی جدید را نیز اضا??ه خواهد کرد. همچنین کسانی که نسخه های نسل پیش این بازی را انحام داده اند می توانند وسایل نقلیه و اسلحه های جدیدی را در آن مشاهده کنند .

 

 

در مورد جهان این بازی نیز گ??ته شده که:

بازیکنان در نسخه های نسل هشتم می توانند جهانی بزرگتر، زیباتر و البته ثروتمند تر و پر از جنایت را شاهد باشند و به معنای واقعی از آن لذت ببرند.

در مورد بخش آنلاین بازی یعنی GTA Online نیز گ??ته شده که:

این بخش برای ما توانسته در مدت کوتاه، مو??قیت زیادی داشته باشد. بازیکنان تاکنون زمان زیادی را در این بخش سپری کرده اند. بازیکنان می توانند در نسخه های نسل بعدی بعضی از اشیاء درون این بخش را با پول واقعی خریداری کنند. همچنین بازیکنان نباید نگران به روز بودن این بخش شوند زیرا تا مدت ها برای این بخش آپدیت خواهد آمد و امکانات جدیدی به آن اضا??ه خواهد شد.

 

 

نسخه نسل هشتمی این بازی در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) برای Xbox One و Play Station 4 و در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن ۱۳۹۳) برای PC عرضه خواهد شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[h=2]خوب، بد، زشت---نقدر وبررسی Grand Theft Auto 5[/h]

 

 

70589010354066405478.jpg

 

در دنیای سرگرمی های سینمایی و کامپیوتری، عناوین بسیاری یا??ت می شوند که مو??قیت های تجاری و ??نی آن ها، از پیش تضمین شده به حساب می آیند. این قانون بیش از هر چیز، شامل قسمت های جدیدی از بهترین ??یلم های هالیوودی یا نسخه های تازه ای از محبوب ترین بازی های کامپیوتری می شود که طی سالیان گذشته، بارها شاهد بجا ماندن آمار و ارقام ??وق العاده ای از آن ها بوده ایم. اما اگر بخواهیم نگاهی به یکی از مهمترین نمونه های این دسته از عناوین در صنعت بازیسازی بیندازیم، سری محبوب و مو??ق Grand Theft Auto یک مثال حقیقی از این ات??اق است که عرضه نسخه های جدید آن همواره بر ??روش عناوین دیگر در شاخه های مختل?? سرگرمی ثأثیرگذار بوده است.

Rockstar با عرضه نسخه های متعددی از GTA در نسل های گذشته، به چنان جایگاهی، بخصوص در میان کارشناسان و علاقه مندان رسیده که اکثراً این شرکت را پدر سبک Open-World می دانند و سایر بازیسازان سعی بر این دارند تا آثار خود را به استانداردهای تعری?? شده آن ها نزدیک کنند. اگر نگاهی به کارنامه Rockstar در سال های گذشته بیندازید، با عناوین برجسته ای همچون Max Payne 3 ،L.A. Noire ،Red Dead Redemption و از همه مهمتر GTA IV مواجه خواهید شد که هر یک از این بازی ها به تنهایی برای تحسین این کمپانی ک??ایت می کنند. جدیدترین حضور Rockstar در سال 2013 به نوعی عظیم ترین پروژه کاری تاریخ ??عالیت آن ها نیز محسوب می شود که میلیون ها ن??ر مدت ها انتظارش را می کشیدند. GTA V پس از گذشت 3 سال از معر??ی، راهی بازار شد و بار دیگر باید آمار و ارقام بجا مانده از آن را در کتب رکوردهای تاریخی ثبت کرد.

 

داستان

همانطور که اشاره شد، GTA V عظیم ترین نسخه در مجموعه خود و بطور کلی بزرگترین پروژه در تاریخ کاری Rockstar محسوب می شود. به همین جهت، وجود یک خط داستانی م??صل و کامل با زیرشاخه های متعدد، انتظار چندان بزرگی نیست. وقایع داستانی در شهری خیالی به نام Los Santos دنبال می شود که در گذشته با خیابان های بی رحم و ناهنجار آن آشنا شده ایم. اینبار با 3 شخصیت اصلی از طبقات مختل?? جامعه همراه هستیم که هر کدام با سرگذشت، حال و آینده خود لحظات دراماتیکی را در سناریوی اصلی بازی رقم می زنند. اولین ن??ر، مایکل دی سانتا (Michael De Santa) نام دارد که یک سارق بازنشسته سرمایه دار است.

او به نوعی باعث و بانی تمام ات??اقاتی است که برای سایر شخصیت ها به وقوع می پیوندند. پس از آن با یک سارق و دلال حر??ه ای اتومبیل به نام ??رانکلین کلینتون (Franklin Clinton) همراه می شوید که برای یکی از بنگاه های اتومبیل کار می کند. او در جریان یکی از سرقت های خود، با مایکل آشنا می شود که در قبال پیشنهادی، تصمیم می گرید تا با او همکاری کرده و سودهای بیشتری از سرقت های خود بدست آورد. اما اصلی ترین بخش داستان و به نوعی نقطه عط?? آن، مربوط ترور ??یلیپس (Trevor Philips) و روابط بین او و مایکل می شود که نقاط تاریکی در گذشته آن ها دیده می شود.

 

01886517237035333373.jpg

 

 

در ابتدای بازی، ترور به همراه مایکل در جریان یکی از سرقت ها همراه می شود، اما پس از حضور نیروهای امنیتی و پلیس در محل، همه چیز به گونه ای صحنه سازی می شوند که ظاهراً مایکل کشته شده و تمام زحمات آن ها به هدر می رود. پس از آنکه مایکل به سرمایه کلانی می رسد، بقیه عمر خود را به عنوان یک بازنشسته بالاشهر نشین می گذراند و این در حالیست که ترور در یکی از پست ترین محله ها واقع در حواشی Los Santos با دار و دسته های قاچاق مواد مخدر درگیر است و به قول معرو?? روزهای سگی زندگی خود را سپری می کند. اما مسیر سرنوشت طوری آن ها را با یکدیگر همراه می کند که روزهای سیاهی را در تاریخ این شهر رقم بزنند.

در طول بازی، می توانید مرتب میان شخصیت های اصلی جابجا شده و ابعاد مختل?? داستانی را از دید هر کدام دنبال کنید. در سناریوی مایکل، بیشتر با مشکلات خانوادگی او و درگیری هایش با ??رزندان و همسرش همراه می شوید. از طر??ی، به همراه ??رانکلین که یک راننده حر??ه ای است، بخش هایی از داستان که مربوط به سرقت اتومبیل ها می شود را تجربه می کنید. در نهایت هم دیوانه وارترین ابعاد داستانی را همراه با ترور و حس انتقام جویی او پشت سر می گذارید. بطور کلی، داستان در GTA V نقش بسیار پررنگ و تأثیرگذاری دارد. در ابتدا با نگاهی به گذشته شخصیت ها و ??عالیت های روزمره آن ها آغاز و با ریتمی معتدل روایت می شود و تا انتهای بازی هر بازیکنی را کنجکاو و مشتاق نگه می دارد.

 

 

71237212714983623120.jpg

 

 

گرا??یک

یکی از خواسته های اصلی علاقه مندان به بازی های Rockstar با توجه به موتور قدرتمندی که در اختیار دارند، گرا??یک بالای بازی های آن هاست. این انتظارات در سال 2012 با عرضه MP3 تا حدود بسیار زیادی برآورده شد و این بازی بسیار مورد تحسین قرار گر??ت. GTA V‌ هم مانند سایر عناوین نسل ه??تمی Rockstar با موتور RAGE ساخته شده که نتیجه آن، طراحی بسیار خوب شخصیت ها، NPCها و بطور کلی هر آنچه که در دنیای بیکران بازی دیده می شود، است که برای عنوانی در این سطح و اندازه، یک عملکرد مو??ق محسوب می شود. ترکیب ??وق العاده محیط های شهری، ساحلی، جنگلی و حتی کوهستانی، یک جغرا??یای پویا و طبیعی را در دنیای بازی بوجود آورده است.

همانطور که انتظار می ر??ت، مدلسازی اتومبیل ها نیز دچار تحولاتی بسیاری شده و به نوعی شاهد یک جهش مثبت در این سری از بازی ها هستیم. در بین مدل های بی شمار ماشین ها، جدیدترین و محبوب ترین ها نیز وجود دارند و دیگر به آن نمونه های نیمه تخیلی GTA IV محدود نشده اند. همچنین باید به طراحی خارق العاده Los Santos اشاره کرد که اوج شبیه سازی مناطق شهری را در نسل ه??تم به تصویر می کشد. توجه به ریزه کاری ها و جزئیات، بهره برداری از اماکن مهم و تأثیرگذار به علاوه عمق دید عالی بی نظیر که همگی برای یک عنوان Open-World با این عظمت یک نعمت محسوب می شوند.

 

 

19028195640683724168.jpg

 

 

برای پی بردن به موارد مذکور، کا??ی است که با است??اده از یک هلیکوپتر بر ??راز آسمان شهر پرواز کنید تا از مشاهده چنین دنیای عظیمی با این سطح از جزئیات روی سخت ا??زارهای نسل ه??تمی حیرت زده شوید. از ویژگی های برتر این نسخه، باید به ??عل و ان??عالات آب و هوایی اشاره کرد که بصورت Real-Time در بازی ات??اق می ا??تد. صحنه های زیبایی که در حین بارش باران و بر?? بوجود می آیند یا عکس العمل های غیرقابل پیش بینی NPCها، همچنین وجود چرخه شب و روز که اثرات شایانی بر باورپذیر جلوه دادن دنیای زنده بازی گذاشته اند. در نهایت، باید به انیمیشن های متغیر و پویایی که بخصوص برای شخصیت های اصلی در نظر گر??ته شده، اشاره کرد که تجربه مت??اوتی از کنترل هر یک از شخصیت ها در طول گیم پلی رقم می زنند. عملکرد GTA V از سایر ابعاد ??نی، همچون هوش مصنوعی NPCها و ??یزیکی هم قابل قبول است و نسبت به نسخه های قبلی پیشر??ت کرده است.

 

 

44780144345687316500.jpg

 

 

موسیقی/صداگذاری

یکی از نقاط برجسته سری بازی های GTA که همواره از آن به نیکی یاد می شود، صداگذاری جنجال برانگیز و موسیقی های لذت بخش و ??وق العاده مهیج نسخه های متعدد آن بوده که در این سال ها نقش بسیار پررنگی را ای??ا کرده است.خوشبختانه GTA V به نوعی تکمیل کننده مسیری است که نسخه های ابتدایی آن را آغاز کرده بودند. همان دیالوگ های توهین آمیز و بعضاً طنزگونه همراه با تکه کلام های ریز و درشتی که بخصوص در هنگام درگیری ها و تصاد??ات رانندگی از شخصیت های این سری سراغ داشتیم، همچنان وجود دارند. از آنجایی که این نسخه بیش از یک شخصیت اصلی دارد، شاهد صداگذاری آن ها در ابعاد گسترده تری هستیم.

آقایان استیون اوگ (Steven Ogg)، شان ??ونتنو (Shawn Fonteno) و ند لوک (Ned Luke) به ترتیب روی ترور، ??رانکلین و مایکل صداگذاری کرده اند. علاوه بر آن، سایر ا??کت های صوتی، مانند صدای گلوله ها، اتومبیل ها، حیوانات و بطور کلی هر نوع صدایی که در یک شهر زنده به گوش می رسد، در GTA V به بهترین نحو شنیده می شوند. اصلی ترین بخش موسیقی، مربوط به لحظاتی می شود که در حال رانندگی هستید. در این ??واصل از بازی، همچنان می توانید بین کانال های مختل?? رادیویی و خاموشی کامل انتخاب داشته باشید. تعداد و تنوع موسیقی پخش شده در اتومبیل ها بالاتر از هر زمان دیگری در این سری از بازی ها قرار دارد تا جایی که تا پایان بازی کمتر آهنگ تکراری به گوش می رسد و همگی حس تازگی دارند. بخش دوم موسیقی مربوط به داستان و انجام مأموریت ها می شود که در این قسمت نیز شاهد همخوانی خوبی میان ریتم گیم پلی و ضرب آهنگ موسیقی هستیم.

 

 

07802299996318037824.jpg

 

 

 

گیم پلی

تجربه ای م??رح و مهیج از گیم پلی، بدون محدودیت های دست و پا گیر عناوین امروزی، همان چیزی است که علاقه مندان اصلی سری GTA از نسخه های جدید آن انتظار دارند. Rockstar در سال های اخیر، همواره به این خواسته طر??داران، پاسخ مثبت داده و هر بار تجربه های تازه تری برای بازی های خود به همراه آورده است. آنچه که باعث بالا ر??تن محبوبیت GTA در گذشته شده، ذات ماجراجویی و Open-World‌ بودن آن است که می تواند برای هر نوع بازیکنی جالب توجه باشد. اکنون GTA V از نظر تنوع و هیجان در بالاترین سطح در سری خود قرار دارد و هر آنچه که در قالب مراحل اصلی و جانبی در بازی ارائه می دهد، یک تجربه مجزا از یک بازی مستقل خواهد بود.

مراحل و بطور کلی نقشه این نسخه، ابعاد گسترده تری از تمامی عناوین اخیر Rockstar همچون RDR و L.A.N دارد و در گوشه و کنار این دنیا می توانید ساعت ها سرگرم باشید. گوشی های هوشمند شخصیت های اصلی، هنوز وجود دارند و کاربرد آن ها غیر قابل انکار است. مراحل بازی همچنان به بخش های مختل?? اصلی، جانبی و یک سری Mini Gameها تقسیم می شوند که تجربه تک تک آن ها حتماً توصیه می شود. پس از انجام مراحل نیز عملکرد شما رتبه بندی می شود. آنچه که تنوع گیم پلی این نسخه را بیشتر کرده، وجود 3 شخصیت اصلی در طول داستان است که هر کدام دنیای مت??اوت و مهارت های خاص خود را دارند و ات??اقاً همین امر ساختار اصلی مراحل بازی را شکل می دهد.

 

 

 

14376922804559514124.jpg

 

 

 

به عنوان مثال، ??رانکلین یک راننده حر??ه ای و یک سارق کارکشته است. در مراحلی که مربوط به او می شوند، بیشتر به سرقت اتومبیل ها و رانندگی می پردازید. در مقابل، مایکل نقش یک محا??ظ را برای اعضای خانواده اش ای??ا می کند و همواره باید از آن ها در مقابل بدخواهان محا??ظت کند. در مأموریت های اختصاصی ترور نیز به مکان های خطرناک ما??یایی حمله می کنید، اما آنچه که در نقشه ها برای هر 3 شخصیت یکسان هستند، مراحل اصلی بازی و همان اهدا??ی هستند که آن ها را در کنار یکدیگر قرار می دهد. خوشبختانه تنوع مراحل اصلی نیز بسیار بالا است و انواع و اقسام سرقت ها و تعقیب و گریزها را تجربه می کنید.

 

ویژگی بارز این نسخه، امکان جابجایی میان شخصیت ها در حین انجام مأموریت ها است که از این طریق می توانید نحوه پیش روی خود را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، در یکی از مراحل معرو?? بازی، برای نجات جان شخص مورد نظر، با هر 3 شخصیت وارد جریان می شوید. در ابتدا به وسیله مایکل از ساختمان آویزان و به شخص مورد نظر دسترسی پیدا می کند، سپس با است??اده از منوی تغییر شخصیت ها، کنترل ??رانکلین را از یکی از ساختمان های حوالی به دست می گیرد و به وسیله سلاح دور برد، مایکل را پیشتیبانی می کنید و در نهایت ترور با است??اده از هلیکوپتر، مایکل را از منطقه خطر دور می کند و در این بین همچنان تغییر شخصیت ها بطور پی در پی ادامه دارد.

 

 

76615825816798592904.jpg

 

 

 

پس از مدتی و بعد از انجام چندین مأموریت اصلی، می توانید برای تنوع به انجام یک سری Mini Gameهای بسیار م??رح و سرگرم کننده بپردازید و ساعت ها با آن ها مشغول شوید. مثلاً می توانید گل?? یا تنیس بازی کنید. طراحی این ??واصل از گیم پلی به قدری خوب از کار آمده که هر کدام را می توان یک تجربه مجزا به حساب آورد. اگر به مسابقات اتومبیل رانی یا دوچرخه سواری علاقه داشته باشید، GTA V تمهیدات ویژه ای برای شما در نظر گر??ته و ساعت ها می توانید به دور از دنیای خشن Los Santos به ت??ریحات سالم بپردازید.

سلاح های گرم و سرد همچنان نقشی کلیدی را در طول بازی ای??ا می کنند و با است??اده از درآمدی که از انجام مأموریت ها بدست می آوردید، می توانید برای خود اسلحه و مهمات خریداری کنید. این قانون شامل تهیه لباس و سایر نیازمندی های جانبی شما نیز می شود. همانطور که اشاره شد، هوش مصنوعی بازی تکامل یا??ته و یکی از اصلی ترین چالش های پیش رو، پلیس ها هستند که رهایی از دست آن ها گاه به یک کابوس تبدیل می شود. بطور کلی باید گ??ت که GTA V همانگونه است که Rockstar ادعا می کرد. دنیای بازی گسترده، نامحدود و پر از سرگرمی های ریز و درشت است که اگر بخواهید به همگی آن ها بپردازید، شاید نتوانید به انتهای آن برسید. اما به طور تخمینی، چیزی حدود 100 ساعت در دنیای بازی سرگرم خواهید بود که با در نظر گر??تن بخش GTA Online این مقدار به بی نهایت می رسد!

 

 

07498868144267255944.jpg

 

 

 

 

نتیجه گیری

از اولین روز معر??ی تا به حال، GTA V یکی از خبرسازترین و به نوعی مورد انتظارترین بازی در این سال ها بوده است. سیاست های جاه طلبانه Rockstar و تقویت میل علاقه مندان به این بازی، باعث شد تا انتظارات از آن بسیار بالا رود. به واقع، آنچه که در این سال ها انتظارش را می کشیدیم، ارزشش را داشت. GTA V یک دنیای پر از سرگرمی های رنگارنگ و بی انتها است که برای هر بازیکنی از هر جنسی، یک تجربه و پیشنهاد ناب محسوب می شود. تجربه ای که شاید در هر نسل یک بار تکرار شود.

 

 

 

39947543014921410259.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

48 تصویر جدید از بازی GTA V بر روی Xbox One و PS4

 

 

 

 

 

 

 

gta_5_ps4_xo-14-250x140.jpg

همانطور که می دانید چند روز پیش اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی (PS4 و Xbox One) منتشر شد که می توانید اطلاعاتی از آن را از اینجا مطالعه کنید. حال امروز راک استار ۴۵ تصویر و اسکرین شات از GTA V بر روی Xbox One و PS4 منتشر کرد که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن ها را مشاهده کنید.

همچنین راک استار وعده تصاویر جدید از نسخه PC بازی را به زودی داده است. به دلیل بالا بودن تعداد تصاویر هر لحظه پست در حال بروز رسانی با تصاویر جدید خواهد بود. البته بعضی از تصاویر از GTA Online هستند.

اعلام شده است بازی بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p و ۳۰ ??ریم اجرا می شود و نسخه PC از ۴k پشتیبانی میکند. بازی دارای ۲۰ گونه حیوانی جدید تر نسبت به نسخه های نسل قبلی است.

در ادامه راک استار به طور رسمی اعلام کرد نمایش (تریلر) معر??ی ماموریت های سرقت از بانک بعد از عرضه GTA V بر روی Xbox One و PS4 منتشر می شود. این ماموریت ها برای بخش آنلاین بازی هستند و مسلما یکی از هیجان انگیز ترین ماموریت هایی هستند که در بخش آنلاین بازی شاهد خواهیم بود. یک ه??ته پس از معر??ی این بخش جدید (ماموریت های سرقت از بانک و دیگر اماکن) این حالت برای این نسخه ها منتشر می شود.

gta_5_ps4_xo-6.jpg

gta_5_ps4_xo-7.jpg

gta_5_ps4_xo-8.jpg

gta_5_ps4_xo-9.jpg

gta_5_ps4_xo-10.jpg

gta_5_ps4_xo-11.jpg

gta_5_ps4_xo-12.jpg

gta_5_ps4_xo-13.jpg

gta_5_ps4_xo-14.jpg

gta_5_ps4_xo-15.jpg

gta_5_ps4_xo-16.jpg

gta_5_ps4_xo-17.jpg

gta_5_ps4_xo-18.jpg

gta_5_ps4_xo-19.jpg

gta_5_ps4_xo-20.jpg

gta_5_ps4_xo-22.jpg

gta_5_ps4_xo-23.jpg

gta_5_ps4_xo-24.jpg

gta_5_ps4_xo-25.jpg

gta_5_ps4_xo-26.jpg

gta_5_ps4_xo-27.jpg

gta_5_ps4_xo-28.jpg

gta_5_ps4_xo-29.jpg

gta_5_ps4_xo-30.jpg

gta_5_ps4_xo-31.jpg

gta_5_ps4_xo-32.jpg

gta_5_ps4_xo-33.jpg

gta_5_ps4_xo-34.jpg

gta_5_ps4_xo-35.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یک مقایسه حر??ه ای از سوی راک استار (ویدیو)

 

 

 

 

Capture3-250x113.png

 

 

همانطور که می دانید دیروز اطلاعات و تریلر جدیدی از بازی GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی (PS4 و Xbox One) منتشر شد که می توانید اطلاعاتی از آن را از اینجا مطالعه کنید.

 

حال امروز راک استار یک ویدئو از مقایسه نسخه PS3 این بازی در مقابل نسخه PS4 بازی انجام داده است که می توانید در ادامه مطلب ویدئو را دانلود کنید.

با توجه به این مقایسه واقعا ت??اوت بسیار زیادی را نسبت به نسخه های نسل هشتمی شاهد هستیم. تراکم جمعیت اجسام بیشتر شده است و گرا??یک واقعا پیشر??ته تر از گذشته شده است.اعلام شده است بازی بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p و ۳۰ ??ریم اجرا می شود و نسخه PC از ۴k پشتیبانی میکند. بازی دارای ۲۰ گونه حیوانی جدید تر نسبت به نسخه های نسل قبلی است.در ادامه راک استار به طور رسمی اعلام کرد نمایش (تریلر) معر??ی ماموریت های سرقت از بانک بعد از عرضه GTA V بر روی Xbox One و PS4 منتشر می شود. این ماموریت ها برای بخش آنلاین بازی هستند و مسلما یکی از هیجان انگیز ترین ماموریت هایی هستند که در بخش آنلاین بازی شاهد خواهیم بود. یک ه??ته پس از معر??ی این بخش جدید (ماموریت های سرقت از بانک و دیگر اماکن) این حالت برای این نسخه ها منتشر می شود.

 

 

 

دانلود ویدئو با کی??یت HD

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اطلاعات جدید از نسخه های PS4 و Xbox One و PC

 

 

 

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی CVG، این بازی بر روی کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی حاوی حالت اول شخص خواهد بود. در این بخش شما می توانید هد?? گیری خود را به صورت کمکی، آزاد و نیمه کمکی انتخاب کنید. برای پناه گر??تن و کاور نمای دوربین به صورت سوم شخص خواهد بود. همچنین شما از حالت اول شخص در رانندگی نیز بهره مند می باشید.

شما در کنسول PS4 می توانید با پد لمسی کنترلر dualshock 4 حالت را از سوم شخص به اول شخص تغییر دهید. کارگردان انیمیشن بازی Rob Nelson به IGN گ??ت:

ما همیشه علاقه مند به اضا??ه کردن ویژگی های جدید در بازی بودیم که این بهترین گزینه است. ما در تلاش بودیم تا حالت اول شخص را به نسخه های نسل بعدی بازی اضا??ه کنیم و تیم ما سخت مشغول شد. از مموری کنسول های نسل قبلی بهره زیادی نمی توانستیم ببریم. ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا آن چیزی را که شما می خواهید در بازی پیاده کنیم و تیم ما سخت در تلاش است. ما به حالت اول شخص در بازی آن چه را نیاز بود تا جذاب تر شود اضا??ه کردیم.

همچنین اعلام شد بازی بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p و ۳۰ ??ریم اجرا می شود و نسخه PC از ۴k پشتیبانی میکند. بازی دارای ۲۰ گونه حیوانی جدید تر نسبت به نسخه های نسل قبلی است.

در ادامه راک استار به طور رسمی اعلام کرد نمایش (تریلر) معر??ی ماموریت های سرقت از بانک بعد از عرضه GTA V بر روی Xbox One و PS4 منتشر می شود. این ماموریت ها برای بخش آنلاین بازی هستند و مسلما یکی از هیجان انگیز ترین ماموریت هایی هستند که در بخش آنلاین بازی شاهد خواهیم بود. یک ه??ته پس از معر??ی این بخش جدید (ماموریت های سرقت از بانک و دیگر اماکن) این حالت برای این نسخه ها منتشر می شود.

 

 

تصاویر جدید از بازی:

first-person-mode-screen-1_480x270.jpg

first-person-mode-screen-2_480x270.jpg

first-person-mode-screen-7_480x270.jpg

first-person-mode-screen-8_480x270.jpg

 

image_326378_fit_700.jpg

 

image_326379_fit_700.jpg

 

image_326380_fit_700.jpg

 

image_326381_fit_700.jpg

 

image_326383_fit_700.jpg

image_326385_fit_700.jpg

image_326386_fit_700.jpg

image_326389_fit_700.jpg

image_326390_fit_700.jpg

image_326391_fit_700.jpg

image_326392_fit_700.jpg

image_326393_fit_700.jpg

image_326394_fit_700.jpg

image_326395_fit_700.jpg

image_326396_fit_700.jpg

image_326397_fit_700.jpg

image_326398_fit_700.jpg

image_326400_fit_940.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا به امروز ۳۴ میلیون نسخه از بازی GTA V به ??روش ر??ته است.

 

 

 

 

 

gtav_ps4_xero-250x140.jpg

 

در E3 امسال بود که بالاخره راک استار به انتظارات طر??داران خود پایان داد و نسخه های نسل هشتمی و PC عنوان Grand Theft Auto V را برای عرضه در پاییز ۲۰۱۴ معر??ی کرد.

 

حال Take-Two امروز در طول Q2 FY15 آماری از درآمد های خود اعلام کرد. این شرکت تا آخر ۳۰ سپتامبر امسال ۱۲۶٫۳ میلیون دلار درآمد داشته است. اما پارسال این شرکت درآمدی حدود ۱۴۸٫۸ میلیون دلار داشته است. این شرکت از این مقدار درآمد راضی است و بیشتر آن را مدیون به ??روش استثنایی عنوان GTA V است. Take Two در ادامه اعلام کرد ??روش GTA V در آگوست تا به امروز تغییر زیادی نداشته است.حال در یک تماس که با مدیر عامل این شرکت یعنی آقای Strauss Zelnick انجام شد، ایشان آماری از ??روش GTA V را اعلام کردند:

 

تا به امروز ۳۴ میلیون نسخه از بازی GTA V به ??روش ر??ته است. این رقم ت??اوت زیادی با آمار ??روش در ماه آگوست ندارد.

 

Zelnick در ادامه این تماس گ??ت ۶۰ درصد از این درآمد ??روش بازی های دیجیتالی حاصل از ??روش DLC های IN-GAME بازی GTA Online است.این آمار در گذشته به صورت شیپ به بازار بوده است، اما حال طبق آمار گیری های این شرکت مشخص شده است ۳۴ میلیون نسخه به ??روش ر??ته است. همچنین با توجه به آمار ??روش بازی های دیجتالی، این شرکت مو??ق به ??روش ۸۹٫۸ میلیون دلار شده است و با مقایسه با رقم ??روش دیجتالی پارسال یعنی ۱۰۵٫۵ میلیون دلار این شرکت شاهد ا??ت ??روش محصولات دیجتالی بوده است. بیشترین ??روش این بخش به ترتیب مربوط به Grand Theft Auto سری، NBA 2K ??رنچایز, Borderlands 2, و Sid Meier’s Civilization 5 استاطلاعاتی از بازی GTA V:طبق اطلاعاتی که راک استار منتشر کرده است، تاریخ انتشار بازی GTA V برای PS4 و Xbox One؛ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) و تاریخ انتشار بازی برای پلت??رم PC؛ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن ۱۳۹۳) اعلام شده است. همچنین می توانید در زیر ویژگی های نسخه های نسل هشتمی را مشاهده کنید:

  • عملیات های جدید
  • اسلحه های جدید
  • خودرو های جدید
  • حیات وحش ویژه
  • ترا??یک های ماشین ها، متراکم تر و طبیعی تر است
  • سیستم شاخ و برگ و درختان در درون بازی بازسازی شده اند
  • آسیب پذیری طبیعی تر، تغییرات آب و هوا، و تغییرات طبیعی بیشتر
  • شبکه های رادیویی بیشتر، ۱۰۰ موزیک جدیو و میکس های جدید DJ ها که در ۱۷ کانال رادیویی وجود دارد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ت??اوت های میان دو نسخه PS4 و Xbox One را مشاهده کنید

 

 

 

gta_5_ps4_xo-35-250x140.jpg

امروز پس از مدت ها انتظار بالاخره بازی GTA V به صورت رسمی از سوی راک استار در بعضی از کشور ها منتشر شد و توانست از استقبال بی نظیری برخوردار شود. حال اگر علاقه دارید تا ت??اوت های میان دو نسخه PS4 و Xbox One را مشاهده کنید، ما یک ویدئو رسمی از مقایسه این دو نسخه را آماده کرده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دانلود کنید.

تا به امروز تنها از گیم پلی این بازی بر روی PS4 و Xbox One تصاویر و تریلر هایی بی کی??یت را شاهد بوده ایم. همچنین مقایسه های انجام شده تنها از نسخه های PS3 و PS4 بازی بوده اند، اما امروز به صورت رسمی یک مقایسه حر??ه ای میان نسخه های PS4 و Xbox One بازی منتشر شد که می توانید در زیر این ویدئو مقایسه را دانلود کنید:

 

بازی GTA V بر روی PS4, Xbox One, PS3 و Xbox 360 هم اکنون در دسترس است. نسخه PC در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد. عنوان GTA V بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p و ۳۰ ??ریم اجرا می شود و نسخه PC از ۴k پشتیبانی میکند. در نسخه های جدید GTA V، بیست گونه حیوانی جدید نسبت به نسخه های نسل قبلی وجود است.همچنین ماموریت های سرقت در GTA Online طی چند ه??ته آینده بر روی تمام پلت??رم های این بازی در دسترس قرار خواهد گر??ت. این ماموریت ها برای بخش آنلاین بازی هستند و مسلما یکی از هیجان انگیز ترین ماموریت هایی هستند که در بخش آنلاین بازی شاهد خواهیم بود. یک ه??ته پس از معر??ی این بخش جدید (ماموریت های سرقت از بانک و دیگر اماکن) این حالت برای تمام نسخه های بازی منتشر می شود.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نحوه انتقال کارکترها به نسخه های PS4 و Xbox One در GTA Online

 

 

 

caZw3pf-250x139.jpg

 

بازی GTA 5 برای کنسول های نسل هشتمی به انتشار رسیده است و ا??رادی هستند که علی رغم تجربه کردن این بازی بر روی PS3 یا Xbox 360، با توجه به پیشر??ت هایی که در نسخه های نسل هشتمی این بازی صورت گر??ته است تمایل به تهیه GTA 5 بر روی PS4 و Xbox One خود دارند. این ا??راد می توانند با است??اده از راهنمایی که در ادامه ارائه می شود، کارکترهای GTA Online و ??ایل ذخیره بازی خود را به نسخه نسل هشتمی انتقال دهند.

در ابتدا لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات بین کنسول هایی از دو خانواده مختل?? نیز امکان پذیر است، برای مثال می توان اطلاعات را از Xbox 360 به PS4 یا از PS3 به Xbox One منتقل کرد، اما هر کاربر ??قط یک بار امکان انجام چنین کاری را دارد.چه انتقال اطلاعات بر روی PlayStation صورت گیرد چه Xbox، ابتدا باید موارد زیر را در اختیار داشته باشید: نسخه PS4 یا Xbox One بازی GTA 5

داشتن یک کارکتر در GTA Online به همراه ذخیره ی پیشر??ت های صورت گر??ته بر روی PS3 یا Xbox 360

حساب کاربری در Rockstar Social Club که به PS3 یا Xbox 360 لینک شده باشد.

 

TENyzWB.jpg

 

 

برای انتقال به PS4: داشتن حساب کاربری PlayStation Network و عضویت PlayStation Plus

در صورتی که اطلاعات از Xbox 360 به PS4 انتقال می یابد باید اکانت Rockstar Social Club به اکانت Xbox Live و اکانت PlayStation Network کاربر لینک شده باشد.

بازی GTA 5 را بر روی PS4 اجرا کرده و وارد حساب PSN شوید.

از منوی بازی قسمت GTA Online را انتخاب کنید.

حال امکان انتقال اطلاعات کارکتر GTA Online و پیشر??ت های حاصل شده در بازی برای شما وجود دارد. همچنین تغییر ظاهر کارکتر نیز امکان پذیر است.

زمانی که با انتقال اطلاعات کارکتر خود موا??قت کنید، میزان پول و رتبه کارکتر شما به نمایش درخواهد آمد.

در صورتی که بر روی هر دو کنسول PS3 و Xbox 360 اطلاعات وجود داشته باشد، کاربر باید یکی از این دو کنسول را انتخاب کند و تنها اطلاعات آن کنسول انتقال خواهد یا??ت.

زمانی که عملیات انتقال اطلاعات به اتمام برسد، با انتخاب کارکتر می توانید به انجام بازی بپردازید.

 

 

fWywFBS.jpg

 

 

 

برای انتقال اطلاعات به Xbox One: داشتن حساب کاربری Xbox Live و Xbox Live Gold

در صورتی که اطلاعات از PS3 به Xbox One انتقال می یابد باید اکانت Rockstar Social Club به اکانت Xbox Live و اکانت PlayStation Network کاربر لینک شده باشد.

بازی GTA 5 را بر روی Xbox One اجرا کرده و وارد حساب Xbox Live شوید.

از منوی بازی قسمت GTA Online را انتخاب کنید.

حال امکان انتقال اطلاعات کارکتر GTA Online و پیشر??ت های حاصل شده در بازی برای شما وجود دارد. همچنین تغییر ظاهر کارکتر نیز امکان پذیر است.

زمانی که با انتقال اطلاعات کارکتر خود موا??قت کنید، میزان پول و رتبه کارکتر شما به نمایش درخواهد آمد.

در صورتی که بر روی هر دو کنسول PS3 و Xbox 360 اطلاعات وجود داشته باشد، کاربر باید یکی از این دو کنسول را انتخاب کند و تنها اطلاعات آن کنسول انتقال خواهد یا??ت.

زمانی که عملیات انتقال اطلاعات به اتمام برسد، با انتخاب کارکتر می توانید به انجام بازی بپردازید.نکات قابل توجه: در صورتی که در حال حاضر GTA Online را بر روی PS4 یا Xbox One بازی کرده و ذخیره پیشر??ت های حاصل شده توسط کارکتر خود را داشته باشید، با انتقال اطلاعات از Xbox 360 یا PS3، این اطلاعات جایگزین ??ایل ذخیره بازی در کنسول نسل هشتمی شما می شود و تمامی موارد به جز پول های کسب شده در بازی مشابه اطلاعات ذخیره نسخه ی نسل ه??تمی بازی می شود. در این شرایط تنها پول های کسب شده به پول های نسخه نسل ه??تمی اضا??ه می شود.

تمامی پول هایی که در بازی خریداری شده ??قط بین کنسول های یک خانواده کنسولی منتقل می شود. برای مثال پول های خریداری شده در نسخه Xbox 360 به نسخه PS4 منتقل نخواهد شد.

کاربران پس از انتقال اطلاعات به کنسول نسل هشتمی خود می توانند به انجام بازی GTA Online بر روی کنسول نسل ه??تمی خود بپردازند ولی امکان انتقال پیشر??ت های حاصل شده به PS4 یا Xbox One برای بار دوم وجود ندارد.

 

 

gta_5_ps4_xo-4-1152x648.jpg

 

 

مواردی که قابل انتقال می باشد: تمامی پول هایی که در بازی به دست آمده است

رتبه کارکتر در GTA Online

پیشر??ت های حاصل شده در بازی

دارایی ها و آیتم ها مانند سلاح ها، وسایل نقلیه، لباس ها و موارد دیگر

تمامی شغل های ایجاد شده

اچیومنت ها و ترو??ی های بازی: در کنسول های هم خانواده دیگر نیازی به کسب کردن اچیومنت ها وجود ندارد.مواردی که قابل انتقال نمی باشند: پول های خریداری شده به کنسول هایی از خانواده کنسولی مت??اوت منتقل نخواهد شد.

Playlist شغل ها به کنسول هایی از خانواده کنسولی مت??اوت منتقل نخواهد شد.

مواردی مانند بهترین رکوردهای ??ردی، رکوردهای جهانی و leaderboardها

تصاویر گر??ته شده درون بازی، البته این تصاویر در وبسایت Rockstar Social Club در دسترس خواهد بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...