رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohammad_kheiry17

اطلاعاتی از تغییرات جدید بخش Kick-Off و Ultimate Team بازی FIFA 19

پست های پیشنهاد شده

به تازگی اطلاعات جدیدی از تغییرات بخش Kick-Off و قسمت التیمیت تیم بازی FIFA 19 منتشر شده است که ما را با این ویژگی‌های جدید آشنا خواهد کرد.

 

 

با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال جاری میلادی، شاهد عرضه عناوین محبوب و مورد انتظاری هستیم که هر یک از طر??داران و بازیکنان زیادی برخوردار هستند. یکی از این عناوین، بازی FIFA 19 محسوب می‌شود که قرار است تا در مهر ماه به دست کاربران برسد. اگر تریلرهای قبلی بازی را مشاهده کرده باشید، حتما باید بدانید که شرکت EA Sports در این نسخه، تغییرات زیاد و چشم‌گیری را در بخش گیم پلی بازی ایجاد نکرده است و به نظر می‌رسد که ما شاهد همان گیم پلی بازی FIFA 18 باشیم. البته چند تغییرات کوچک مثل سیستم جدید شوت زنی که باعث ا??زایش تسلط و دقت کاربران می‌شود، سیستم جدید کنترل توپ و…در بازی ایجاد شده است. اما بدون شک در سال جاری، ما شاهد ایجاد تغییرات دیگری در سایر بخش‌های بازی FIFA 19 هستیم. برای مثال برای اولین بار قرار است تا شاهد حضور لیگ قهرمانان اروپا و لیگ رسمی اروپا باشیم که تا قبل از این، مجوز است??اده از آن‌ها در اختیار رقیب سنتی یعنی PES بود. همچنین قرار است تا گزارشگر‌های جدیدی برای بخش لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به بازی اضا??ه شود و ما شاهد حضور سوپر لیگ چین باشیم.

 

 

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ عرضه این بازی، الکترونیک آرتس (Electronic Arts)، اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کرده است. مثل تغییرات جدید در بخش محبوب Kick-Off و قابلیت‌های تازه بخش التیمیت تیم (Ultimate Team). در ابتدا به اطلاعات و تغییرات جدید بخش Kick-Off می‌پردازیم.

 

کاربران با ورود به بخش Kick-Off بازی، در ابتدا با چند گزینه جدید رو به رو می‌شوند. طبیعتا اولین گزینه، قسمت بازی معمولی یا Classic Match است که تا قبل از این، بازیکنان با ورود به بخش Kick-Off این قسمت را تجربه می‌کردند و با انتخاب تیم مدنظر خود، به تنهایی و یا با دوستان خود، به تجربه بازی می‌پرداختند. اما حالا همان‌طور که گ??ته شد، بخش‌های جدید دیگری هم وجود دارند. یکی از این بخش‌ها، بخش لیگ قهرمانان اروپا نام دارد که می‌توانید با ورود به آن، یک مسابقه با حال و هوا و طعم این لیگ هیجان‌انگیز را تجربه کنید. بخش دیگر، Cup Finals نام دارد. به طور کلی، این بخش برای ا??رادی طراحی شده است که قصد دارند بدون طی کردن مراحل مسابقات موجود در بازی، به ??ینال برسند. شما می‌توانید به لط?? وجود Cup Finals، ??ینال لیگ قهرمانان اروپا، ??ینال لیگ اروپا و یا هر ??ینال دیگری را تجربه کنید و به جام قهرمانی برسید. Home & Away، نام بخش دیگری است که به تازگی به بازی اضا??ه شده. شما با مراجعه به این قسمت، یک مسابقه با قانون ر??ت و برگشت را تجربه می‌کنید. این نوع از مسابقات از قوانین خاصی برخوردار هستند که نسخه حاضر در FIFA 19، کاملا مطابق واقعیت ساخته شده است. مثلا در صورت کسب تساوی در هر دو مسابقه، بازی به پنالتی خواهد ر??ت و یا تیمی که در خانه حری?? به گل رسیده باشد، برنده اعلام می‌شود. در Best Of Series قادر خواهید بود تا مسابقات خاصی را برای یک بازیکن تعیین و طراحی کند. اگر او بتواند وظای??، خواسته و قوانین مطرح شده توسط شما را با مو??قیت به پایان برساند، برنده است.

 

 

اما با وجود این چند حالت جدید، یک بخش دیگر هم به بازی ا??زوده شده که House Rules نام گذاری شده است. خود House Rules، از چند نوع بازی و حالت جدید برخوردار است که کاربران با ورود به آن، می‌توانند حالت‌های عجیب و غریب و جالبی را تجربه کنند. برای مثال یکی از بازی‌های این بخش، Long Range نام دارد. در Long Range، برای کاربران گل‌های درون محوطه جریمه یک گل، و گل‌های از راه دور، دو گل حساب می‌شود. با تجربه این بخش می‌توانید توانایی خود را در شوت‌های از راه دور تقویت کنید تا به طور همزمان، به دو گل دسترسی داشته باشید. حالت بقا یا Survival، یکی از حالت‌هایی است که با انواع مختل?? و با قوانین مت??اوت، در بازی‌های جدید طراحی می‌شود. حال Survival به بازی FIFA 19 هم راه پیدا کرده و کاربران در این قسمت با هر گلی که به ثمر می‌رسانند، یکی از بازیکنان خود را از دست می‌دهند و قسمت‌های بیشتری از زمین در اختیار حری?? قرار می‌گیرد که در نتیجه د??اع کردن سخت تر می‌شود. در No Rules، می‌توانید به طور واقعی، یک بازی بدون قانون و پر از هرج و مرج را تجربه کنید. بدون توجه به داور، خطا کنید و بازیکن حری?? را نابود سازید. متوجه می‌شوید که اصلا خطایی در کار نیست. و یا حتی بدون توجه به قرارگیری خط د??اعی حری??، پاس‌های بلندی را ارسال کنید تا بدون در نظر گر??تن خطای آ??ساید، به گل برسید. در این قسمت هیچ قانونی در کار نیست! در First To، اولین بازیکنی که در زمین به یک نتیجه خاص و از قبل تعیین شده توسط شما دست یابد، برنده خواهد بود. برای مثال لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو، باید در طول بازی نمره بالاتر از ۹ را دریا??ت کند، دو گل بزند و یک پاس گل بدهد، در این صورت پیروز خواهد شد. در حالت Headers & Volleys، گل‌هایی محسوب می‌شوند که ??قط از طریق ضربه سر و یا ضربات والی به ثمر رسیده باشند. منظور از ضربات والی، ضرباتی است که توپ هنوز به زمین نرسیده، توسط بازیکن زده خواهد شد که معمولا از شدت و قدرت بالایی برخوردار هستند.

 

این‌ها، تمامی تغییرات جدید بخش Kick-Off بازی بودند که بدون شک، یک تجربه هیجان‌انگیز و متنوع را به کاربران ارائه خواهند داد.

 

 

البته بعد از این‌ها، اطلاعات کوتاهی هم از بخش التیمیت تیم بازی منتشر شد. یکی از بخش‌هایی که کاربران، ورود به آن را در راس اهدا?? خود قرار می‌دهند، بخش Weekend League بوده که حضور در آن به توانایی بالایی نیاز دارد. تا قبل از این، یکی از راه‌های ورود به این قسمت، برنده شدن در مسابقات Daily Knockout بود که برای وارد شدن به همین بخش هم، باید مبلغی مشخص را در بازی پرداخت کنید. کاربران در Daily Knockout می‌بایست چهار مسابقه را با مو??قیت پشت سر بگذارند و البته هر یک از آن‌ها، از یک سختی خاصی برخوردار هستند. وجود چنین شرایطی، وارد شدن به Weekend League را برای شما سخت‌تر می‌کند. اما حال دیگر ما شاهد حضور قسمت مذکور نیستم و حالت Division Rivals، برای مراجعه به Weekend League جایگزین شده است. بازیکنان Division Rivals را با چند بازی جدید جهت ارزیابی کلی آغاز می‌کنند تا قدرت آن‌ها مشخص شود. سپس کار اصلی آن‌ها شروع خواهد شد و باید با سایر بازیکنان مسابقه دهند. این قسمت از Division های خاص خود برخوردار است که باید در آن پیروز شوید و با پیروزی در هر یک، از جوایز خاصی مثل پک‌های بازیکنان یا دیگر آیتم‌ها برخوردار می‌شوید. با اضا??ه شدن Division Rivals، راحت تر می‌توانید به Weekend League راه پیدا کنید. هرچه امتیاز بیشتری در Division Rivals کسب کنید، شانس شما برای راه یا??تن به بخش مذکور ا??زایش خواهد داشت. در واقع برای رسیدن به آن، باید به یک امتیاز تعیین شده برسید.

 

 

در نهایت شرکت الکترونیک آرتس، ICON های جدید بازی FIFA 19 را معر??ی کرد که برای اولین بار در نسخه قبلی به بازی اضا??ه شدند. ICON ها بازیکنان کلاسیک و قدیمی هستند که در زمان خود، از بزرگ‌ترین ا??راد ??وتبال به شمار می‌ر??تند. از جدیدترین ICON های این بازی می‌توان به Rivaldo،Johan Cruyff،Frank Lampard،Steven Gerrard،Eusebio،Clarence Seedorf،Claude Makelele و Raul اشاره کرد.

 

 

بازی FIFA 19 در تاریخ جمعه ۶ مهر ماه سال ۱۳۹۷ مصاد?? با ۲۸ سپتبامر سال ۲۰۱۸، به صورت رسمی برای پلت??رم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

 

امیدوارم از این مطلب است??اده لازم را برده باشید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...