رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

توضیحاتی درباره ی 3ds میخوام. (توروخدا کمک کنید)

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام!من جذب 3ds شدم!مدل خوبیه؟؟؟؟بازی هاش زیاده؟؟؟بدردم میخوره؟؟؟؟؟؟

 

از لحاظ گرا??یکی چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بخاطر سه بعدی بودن اعصاب خورد کنه؟؟؟؟

 

کدوم از مدل های psp خوبه؟؟برای بازی؟؟

ویرایش شده توسط behnam81

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام داداش به نظر من یه خرده صبر کن ps4 بخر (نظر شخصی)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کنسول دستی میخوام

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم یه اشتباه بزرگی کردم ر??تم 1 تومن دادام گوشی ولی مامانو بابام هی گ??تن بابا ps3 بگیر اما من گوش ندادم با مامانو بابات درمیون بذار ببین اونا چی میگن منتها من این وسط هیچ کاره ام

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به هیچ وجه 3ds نخر که بعدا سخت پشیمون میشی.اگر حتما کنسول دستی میخوای بگیری چطور 3ds رو به ویتا ترجیح میدی.ویتا واقعا بازیای درجه یکی داره.نینتندو خریدن تو ایران اشتباهه(البته تو خارج هم اگه گیمر هاردکور باشی اشتباهه) چون بازیاش راحت گیر نمیان و تعمیراتش انجام نمیشه زیاد و.....از همه مهمتر بازی خوبی زیاد نداره.حی?? پولت.به خدا پی اس پی می ارزه بهش.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سعید جان راست میگه ps vita بگیر بشین ac iii بازی کن و....:4:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان ویتا درسر داره!!ر??تم بخرم گ??ت گارانتی نداره هر کدوم از بازی هاش بالا 100 هزار تومن است و باید یه ادی بسایزی یه ساله و باید یه رم با قیمت 300 هزار تومنی بگیری و...................کلن ??ک کنم یه 1.5 میلیون بشه!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

wii u چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه سوال ازت بپرسم تو چه کنسولی داری؟ نام ببر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آخه من موندم 3ds به چه درد تو میخوره ولی یه نقد برات گیر اوردم

کمپانی نینتندو همیشه خالق سبک ها و ایده های جدید و نوین در عرصه ی بازی های کامپیوتری بوده است وهمیشه تجربه ای جدید از بازی های کامپیوتری را به گیمر ها هدیه کرده. در این مطلب به بررسی آخرین کنسول عرضه شده توسط نینتندو یعنی کنسول دستی Nintendo 3DS ، می پردازیم.

d8d278dae4ecfa40aea4621885942639.png

طراحی کنسول 3DS نسبت به DS بسیار شکیل تر و زیبا تر شده است. همانند کنسول DS ، به صورت تاشو طراحی شده که ایده ی بسیار عالی برای ح??اظت مانیتورها و دکمه های آن است. دکمه های کنسول( دکمه های A,B,X,Y و دکمه های جهت) ظری?? و همچنین همرنگ با خود کنسول کار شده است ؛ بالای دکمه های جهت ، یک آنالوگ استیک (Analog Stick) نیز اضا??ه شده که است??اده از آن بسیار راحت و لذت بخش است. دکمه های R و L (پدال ها)- که در بالا سمت راست و چپ دستگاه قرار دارند- کاملا در دسترس هستند اما حساس بودن آنها باعث می شود که گاهی اوقات ،نا خواسته انگشتتان دکمه را قعال کند. دکمه های Start ، Select و Home دقیقا زیر ص??حه نمایش لمسی تعبیه شده اند، هنگام بازی دسترسی به آنها راحت است اما به دلیل سختی و س??تی دکمه های Start و Select ،برای ??شار دادن آنها باید انرژی بیشتری صر?? کنید! در کناره های دستگاه ،اسلایدر تنظیم حجم صدا و محل جایگیری SD Memory Card (در سمت چپ) و دکمه روشن-خاموش کردن Wi-Fi (در سمت راست) قرار دارد که ساده و در عین حال شیک طراحی شده اند. در قسمت بالایی (و پشت) کنسول ، مح??ظه ورودی کارتریج های بازی و همچنین قلم ص??حه لمسی (Stylus) قرار دارد. محل جایگیری قلم (stylus) ،طوری طراحی شده که قلم به راحتی بیرون آمده و همچنین به راحتی جاسازی می شود. مح??ظه جایگیری کارتریج ها تا حدی بی در و پیکر به نظر می رسد و در صورتی که کاوری برای کنسول تهیه نشود امکان ورود گرد و غبار به داخل این مح??ظه زیاد است.سایز کنسول 3DS (در حالت بسته) معادل ارت??اع 7.4 cm ، طول 13.5 cm و عمق 2 cm و وزن آن 249 گرم است (که وزن و سایز مناسبی برای یک کنسول دستی است). کنسول 3DS در دو رنگ آبی لاجوردی متالیک و مشکی متالیک عرضه می شود.

 

50b7d71efd268462cf01aa3c51649d09.jpg

697c32f888c90c38a943895ad592c407.png

بی شک می توان گ??ت که 95 درصد جذابیت کنسول 3DS ، امکان پخش بازی ها و تصاویر به صورت سه بعدی برجسته (استریوسکوپیک-Stereoscopic ) است. شما می توانید بدون عینک سه بعدی ، از بازی های سه بعدی آن لذت ببرید. جالب است بدانید که به تازگی انواع ??یلم های سه بعدی نیز برای این کنسول آماده شده اند و از طریق Nintendo Eshop قابل دسترسی است. (توضیحی مختصر: هر ه??ته ??یلم های سه بعدی جدیدی توسط اینترنت Wi-Fi و جهانی Spotpass به نینتندو 3DS شما ??رستاده می شود و شما می توانید به صورت آنلاین و رایگان ??یلم سه بعدی آن ه??ته را تماشا کنید. هنگامی که Spotpass ??یلم جدید ه??ته را برای شما می ??رستد ??یلم ه??ته قبل دیگر قابل دسترس نخواهد بود. دارندگان 3DS باید نرم ا??زار Spotpass را از طریق Nintendo eShop دانلود کرده تا بتوانند از این امکان ??وق العاده بهره ببرند. متاس??انه این ویژگی در کشور ما دور از تصور است! )

برای تنظیم عمق تصویر سه بعدی، یک اسلایدر در سمت راست قسمت بالایی کنسول تعبیه شده؛ با است??اده از آن می توانید عمق سه بعدی را زیاد و کم کنید و یا حتی حالت سه بعدی را خاموش کنید. این اسلایدر بسیار دقیق عمل می کند و جنبه ی ??انتزی ندارد! جذابیت حالت سه بعدی 3DS به نوع بازی نیز بستگی دارد؛ به طور مثال در بازی Street Fighter IV: 3D Edition به اندازه ای گرا??یک سه بعدی بازی عالی طراحی شده که شما گمان می کنید یک مکعب در دست دارید و در آن دو آدم کوچک واقعی در حال در گیری اند؛ کاملا آنها را احساس می کنید.

 

3dzoom.png

e13e8361e229677c8c01612705924ad9.png

باتری با کارکرد طولانی ، یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک کنسول دستی باید داشته باشد. باتری3DS یک باتری یونی-لیتیومی است و مدت زمانی که طول میکشد تا کاملا شارژ شود 3.5 ساعت است. مدت زمانی که می توانید از باتری آن است??اده کنید، 3 تا 5 ساعت هنگام است??اده از نرم ا??زار 3DS و 5 تا 8 ساعت هنگام است??اده از نرم ا??زار DS می باشد. ( توضیح:هنگامی که نرم ا??زار DS را بر روی 3DS ??عال کنید دستگاه به یک DS تبدیل می شود.) زمان کارکرد باتری ،به نور ص??حه نمایش و نوع است??اده شما از کنسول نیز بستگی دارد و متغیر است. باتری 3DS باتری خوب و بادوامی محسوب می شود و برای این کنسول، ایده آل است. برای شارژ باتری ،هم می توانید آداپتر را مستقیما به کنسول خود متصل کنید و هم می توانید دستگاه را بر روی پایه شارژ (گهواره شارژ- Cradle) قرار دهید.

 

ad2d765fa95f30bb852cfc95c83c5fa2.png

2520838d5ac34790d444e0c73e7da740.png

دو باند صدا در دو طر?? ص??حه نمایش بالایی قرار دارد که صدای مجازی سارَوند (Virtual Surround sound ) را پشتیبانی می کند. کی??یت بالایی دارند اما در مکان هایی که صدای محیط اطرا?? کمی بالاتر باشد، صدایی که از باند ها پخش می شود، به راحتی قابل شنیدن نیست. خروجی صدا استریو (Audio Jack or Stereo Output) نیز - برای است??اده از هد ??ون- زیر دستگاه تعبیه شده است.

 

5a1871e6676ea59cd3c541d860c03d94.png

قیمت 3DS توسط سایت رسمی نینتندو، 250 دلار (265,000 تومان) اعلام شده است.قیمت 3DS با در نظر گر??تن امکانات قابل ملاحظه آن- مثل : داشتن دو دوربین عکاسی (که یکی از آنها قابلیت عکسبرداری سه بعدی دارد) ، دارا بودن دو ص??حه نمایش ( یک ص??حه نمایش لمسی و یک ص??حه نمایش با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی) قابلیت اجرای بازی ها و Application های کنسول DS ، داشتن سنسور های حرکتی (Gyro sensor و Motion sensor) و ...- قیمتی مناسب و منص??انه به نظر می رسد.

توضیحی کوتاه در مورد سنسور های حرکتی3DS :

کنسول 3DS دارای سنسورهای گایرو و حرکتی می باشد. این ویژگی در بازی های مختل?? به کار گر??ته می شود و به شما این امکان را می دهد که با تکان دادن کنسول به بالا و پایین و یا چرخاندن آن به طر??ین ، در بازی تأثیرگذار باشید.

 

b14fb00bc6e7e11cbbe6c0910233bf97.png

دستگاه 3DS دارای دو ص??حه نمایش است:

1- یک ص??حه نمایش عریض (widescreen) در قسمت بالایی کنسول قرار دارد. این LCD رزولوشنی برابر با 800x240 پیکسل دارد که به هر چشم 400 پیکسل را اختصاص می دهد تا تصویری سه بعدی بسازد. کی??یت این ص??حه نمایش بسیارعالی است اما اندازه آن برای کسانی که قبلا ازکنسول PSP است??اده کرده اند کمی کوچک به نظر می رسد!

2- یک ص??حه نمایش لمسی نیز در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد که رزلوشن آن برابر با 320x240 پیکسل است. ص??حه لمسی حساسیت لازمه را دارد و است??اده از آن راحت و لذت بخش است. همچنین یک قلم مخصوص ص??حه لمسی وجود دارد که طول آن قابل تنظیم است. لازم به ذکر است که هر دو LCD ، قابلیت نمایش 77/16 میلیون رنگ را دارد ( هر کدام به تنهایی ) که کی??یت تصویری عالی و چشم نواز را می سازد.

732b7fb742966e2a4851886bfa151072.png

578514c3604efe2ef53f6608aa8033a2.png

کنسول ، دو دوربین دارد: یک دوربین داخلی و یک دوربین خارجی. هر دوربین به تنهیایی با رزولوشن 640x480 عکسبرداری می کنند. دوربین خارجی قابلیت ??وق العاده عکسبرداری سه بعدی را دارد. به این منظور دو لنز برای آن تعبیه شده که یکی، عملی مشابه با چشم راست و دیگری عملی مشابه با چشم چپ را انجام می دهد.دوربین داخلی توانایی عکسبرداری سه بعدی ندارد، اما سایر ویژگی های آن با دوربین خارجی مشترک است.

هر دو دوربین از تکنولوژی سیماس (CMOS) ( Complementary Metal–Oxide–Semiconductor) (نیمرسانای اکسید-??لزی مکمل) بهره می برند. حسگر سیماس در دوربین های دیجیتال است??اده می شود و از ویژگی های آن مصر?? انرژی بسیار کم است. پس هر جه قدر دلتان می خواهد عکس بگیرید، باتری در اختیار شماست!

 

80bc4194269551e045deb663f8bb4a0f.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ّبین بهنام جان 3ds واقعا بازی خوبی نداره و از اون گذشته زیاد بازیاش تو ایران نیست و ساپورت نمیشه.تازه اگر هم پیدا کنی ??کر کردی قیمت بازیاش کمتر از ویتاست؟چون اون هم هک نشده مطمئن باش قیمت بازیاش همینطوره.شما روی ویتا گزینه های خیلی زیادی برای بازی داری چه بازیای هارد کور مثل انچارتد و asssassin's creed و کیلزون و gravity rush و dragon's dogma و متال گیر و چه بازیای سرگرم کننده و کژوال مثل tear away و little big planet و sound shapes و rayman و escape plan و...... ??کر میکنم همین بازیایی که اسم بردم کا??ی باشه واسه نمایش قدرت و سرگرم کنندگی این کنسول دستی قوی که واقعا یه پا کنسول خونگیه واسه خودش.روی 3دی اس خیلی زور بزنی ماریو و زلدا رو داری و تعدادی jrpg خوب که ??قط اگه ارپی جی باز باشی خوشت میاد.اگه میخوای ویتا نخری نخر ولی 3ds هم نگیر.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر شخصی من../

برای کسی که کنسول ps3 و پی سی رو تجربه کرده 3ds نمیتونه جالب باشه

بازی های درست حسابی هم که نداره

بقیه کنسول های دستی هم وقتی بهترین بازی هاشون ماریو و ماین کر??ت و... هست دیگه خودت مقایسه کن با مثلأ بازی the last of us پی اس تری یا open world های پی سی

شاید اولش یکم جالب باشه واست اما خیلی زود ازش زده میشی و میشه مثل همین گوشی ای که گ??تی !!

همه میدونیم بازی های خیلی خوبی رو گوشی ها هست مثل آس??الت و.... اما این بازی ها واسه کسائی خیلی جالبه که دسترسی زیادی به کنسول هائی مثل ps3 ps4 xbox 360 ,.... و کامپیوتر های گیم ندارن

از من گ??تن کنسول دستی نخر که سخت پشیمون میشیا

اگه میخری حداقل کنسول سونی رو بخر + ps4 چون هم میتونی از کنسولت بجای دستۀ بازی است??اده کنی هم باهاش بازی کنی

بازم به نظر من نیازی نیست

اما اگه بیرون از خونه زیاد هستی و زمان هم داری برای بازی

یه کنسول دستی میتونه کیس خوبی باشه واسه خرید

اما اگه ??قط واسه کنجکاوی میخوای بخری به نظر من پول دور ریختنه

بجاش میتونی اکانت پلی استیشن 4 + بازی های اورجینال بخری

یا حتی سرعت اشتراک اینترنتت رو ا??زایش بدی

چون همونطوری که گ??تم برای کسی که کنسول ps3 و پی سی رو تجربه کرده کنسول دستی هر چقدر هم جذاب باشه بعد یه مدت دلزدگی میاره و باید بذاریش یه گوشه خاک بخوره

 

یه موضوع دیگه هم هست به تازگی شرکت انویدیا یه تراشۀ گرا??یکی برای گوشی ها و تبلت ها و... تولید کرده که قدرتش حتی از گرا??یک مجتمع core i5 لب تاپ هم قوی تره و در حد قدرت ps3 هست به نظر من اون موقع تازه میشه به کنسول های دستی ??کر کرد در حال حاضر اصلأ کی??یت بازی هاشون رضایت بخش نیست !!!

مگه اینکه واقعأ بیرون خونه زیاد زمان واسه بازی داشته باشی و حاضر باشی گیم هاشونم بخری

 

 

به نظر من پولش رو بدی آجیل بخری بشینی ??یلم های روز دنیا رو ببینی بهتره:biggrin2: هم زبانت تقویت میشه هم سرگرم میشی هم اعصابت خراب نمیشه آخه بازی های کنسول های دستی اعصاب خورد کن هستن مخصوصأ هوش کاراکترهاشون در حد بوقلمونه:429778le1utwnx4p:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان ممنونم بیخیال 3ds شدم!

 

 

psp go خوبه؟؟؟یا مدل های دیگه ی psp بهتره؟؟؟ممنون میشم راهنمای کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به عنوان یه دوست من بهت پیشنهاد می کنم نگیری برو یوتیوب ??یلم هاش رو نگاه کن خودت می??همی چی میگم.آدم از ماکروسا??ت بخره از نینتندو نخره:biggrin2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
دوستان ممنونم بیخیال 3ds شدم!

 

 

psp go خوبه؟؟؟یا مدل های دیگه ی psp بهتره؟؟؟ممنون میشم راهنمای کنید

اگه پولت به ps vita اونم نسخه ی جدیدش برسه حتما اونو بگیر من که با ویتا کار کردم خیلی عالی بود:biggrin2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اگه پولت به ps vita اونم نسخه ی جدیدش برسه حتما اونو بگیر من که با ویتا کار کردم خیلی عالی بود:biggrin2:

 

از رسیدن میرسه ولی خیلی مکا??ات داره!!!!حداقل هر سال باید بیشتر از یه میلیون خرجش کنم!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
به عنوان یه دوست من بهت پیشنهاد می کنم نگیری برو یوتیوب ??یلم هاش رو نگاه کن خودت می??همی چی میگم.آدم از ماکروسا??ت بخره از نینتندو نخره:biggrin2:

 

به نظرت کدوم مدلا psp خوبه؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من هم 3ds دارم و هم psp در حال حاضر 3ds هک شده اما نه به طور کامل بازی هاش رو اگه یکمی بگردی می تونی راحت پیدا کنی .

برای اطلاعات بیشتر می تونی بری به این لینک

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام

من هم 3ds دارم و هم psp در حال حاضر 3ds هک شده اما نه به طور کامل بازی هاش رو اگه یکمی بگردی می تونی راحت پیدا کنی .

برای اطلاعات بیشتر می تونی بری به این لینک

 

ازش راضی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوبه؟؟بازی هاش گیر میاد و براش بازی جدیدی میاد؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

psp go- portable

اینا خوبن بستگی داره تو چه بازی میخوای بکنی؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ازش راضی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوبه؟؟بازی هاش گیر میاد و براش بازی جدیدی میاد؟؟؟؟؟

ازش که راضی هستم

آره خوبه بازی هایش هم گیر میاد الان از4.1 تا 4.5 هک شده تو این لینکی که دادم بازی برای دانلود گذاشتن خودم الان نزدیک 50 گیگ از بازی هایش را دان کردم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه میخوای هر کنسولی بگیری اول دربارش اطلاعات لازم را بدست بیار بعد کنسول را بگیر چون باید ببنی که از پس کارهایش بر می ایی یا نه و بعد ...

الان می تونی در این لینک هم اطلاعات لازم را بدست بیاوری و هم بازی هایی که برای دان گذاشتن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
psp go- portable

اینا خوبن بستگی داره تو چه بازی میخوای بکنی؟

 

هر کدوم که هنوز براشون ابزی می اد!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...