رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

لوگوی جدید The Witcher 3 : Wild Hunt منتشر شد : برای آخرین حماسه آماده شوید

پست های پیشنهاد شده

102-250x150.jpg

 

CD Projekt RED امروز طی کن??رانس مطبوعاتی خود از لوگوی جدید شرکت و همچنین عنوان The Witcher 3 : Wild Hunt رونمایی کرد که هر دو لوگوی نمایش داده شده دارای طراحی بسیار زیبایی هستند.

Adam Badowski رئیس استدیو CD Projekt RED در این رابطه می گوید :

ما شورشی هستیم و شورشی ها آزاد هستند. ما پرندگان را دوست داریم. پرنده ی قرمز نشان دهنده ی ویژگی های ما در این صنعت می باشد : بی باک، جسور، با اعتماد به ن??س و با هد?? صعود. رنگ اصلی ما قرمز می باشد و ما آن را به پرنده ی خود اضا??ه کردیم و من اطمینان دارم این لوگو همانند لوگوی ??ایر ??اکس پر طر??دار خواهد بود. رنگ قرمز در واقع نشان دهنده ی انرژی درونی ما است که ما را به انجام کار های بزرگ تشویق می کند.

 

 

cd-projekt-red-logo.pngلوگوی جدید CD Projekt RED

 

 

the-witcher-3-wild-hunt-new-logo-1.pngلوگوی جدید The Witcher 3 : Wild Hunt

 

 

بار دیگر با Geralt همراه شوید تا اینبار به جنگ با گروهی بروید که Geralt از آن ها می ترسد. وی از هیولا ها و اژدها های مخو?? ترسی ندارد، ترس او از گروهی به نام Wild Hunt است. گروهی که یک جهان را می تواند به مرز نابودی بکشاند و به همین جهات است که آخرین مبارزه ی Geralt که حماسی ترین مبارزه ی او نیز خواهد بود در برابر سخت ترین دشمنانش می باشد. سومین نسخه ی سری محبوب و خوش ساخت Witcher با نام Wild Hunt ادامه ای بر دو نسخه ی پیشین می باشد. این عنوان در سبک اکشن نقش آ??رینی می باشد و قرار است پایانی بر این سری باشد و با انجام این عنوان داستان شخصیت محبوب Geralt Rivia پایان می یابد. داستان این سری با توجه به یک رمان جذاب از نویسنده ی مشهور لهستانی یعنی آقای Andrzej Sapkowski نوشته شده است و در واقع هر نسخه ی این سری بیانگر بخشی از این رمان می باشد و Wild Hunt این رمان را به پایان می رساند.

این عنوان در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود ولی چندی پیش CD Projekt Red اعلام کرد که این عنوان تا قبل از ??وریه ۲۰۱۵ منتشر نخواهد شد.

منبع گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...