رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
EZIO AUDITORE 731

mr.gas کارت حافظه ی PS Vita را دامپ کرد

پست های پیشنهاد شده

از زمان عرضه ی کنسول دستی PS Vita، اخبار کمی در مورد هک های مو??ق برای آن منتشر شده است. از همین رو خبر های کوچکی مانند این خبر برای آن ات??اق مهمی به حساب می آید. امروز هکری به نام mr.gas اعلام کرد که به کمک tomtomdu80 توانسته است به محتویات کارت حا??ظه ی کنسول PS Vita دسترسی پیدا کند.

 

 

 

 

با اینکه هنوز راه حلی از طر?? این دو ن??ر برای انجام این کار منتشر نشده است، اما با توجه به مدارکی که ارائه داده اند، آنها توانسته اند این کار را با مو??قیت انجام بدهند. پیش از این، شش ماه پیش، یک هکر دیگر به نام katsu توانسته بود بازی های PS Vita را کپی کند. اما هنوز نتوانسته بود راه حلی برای اجرای آنها بیابد. لازم به ذکر است که خبر قبلی مربوط به کارتریج های بازی بود ولی خبری که امروز منتشر شد در مورد محتوای کارت حا??ظه ی این کنسول است.

 

 

سونی کارت حا??ظه های مخصوصی را برای کنسول PS Vita در نظر گر??ته که مشخصا بدون در دست داشتن سخت ا??زار مخصوص خواندن آنها، نمی شود از آنها است??اده کرد. جدا از این مساله، پیش از این ??رض می شد که اطلاعات موجود بر روی کارت به صورت کاملا پیشر??ته ای رمز گذاری شده باشد، که با خبری که امروز منتشر شد احتمال این مساله به ص??ر رسید.

 

 

پس از اعلام این خبر، Yifan Lu، که یکی از معرو?? ترین هکر های کنسول PS Vita می باشد در اعلامیه ای بیان کرد که اطلاعات رمزگذاری نشده نقشی در هک کردن کنسول ندارند و کاملا بی است??اده هستند. همچنین اطلاعات مهم برای هک این کنسول رمزگذاری شده اند و تا امروز غیر قابل است??اده هستند. با توجه به گ??ته های وی می توان به این نتیجه رسید که او هم مدتی است توانسته محتویات کارت حا??ظه ی این کنسول را بخواند اما خبری در مورد آن منتشر نکرده است. با این حال می توان مطمئن بود که تعداد کسانی که توانسته اند محتویات کارت حا??ظه ی این کنسول را بخوانند از انگشتان دست کمتر است.

 

 

همانطور که در تصویر منتشر شده توسط mr.gas می بینید، ??ولدر های مت??اوتی در این کنسول قابل دسترسی است که از نام آنها می توان به محتویات آنها پی برد. در ادامه تصویر و اسامی این ??ولدر ها را با یک دیگر می بینیم.

 

 

 

 

 

 

app

appmeta

bgdl

calendar

data

email

game

license

mms

music

patch

pspemu

SceIotrash

temp

user

inconlayout.ini

id.dat

با اینکه هنوز مهم بودن این مساله در هک کنسول PS Vita مشخص نیست، اما این مساله می تواند از طرق دیگری بسیار م??ید باشد. برای مثال نصب برنامه های غیر مجاز و یا حتی تست های هک بسیار راحت تر خواهد شد. می توان محتویات یک کارت را بدون انتقال حساب کاربری منتقل کرد. می توان از محتویات این کارت حا??ظه پشتیبان گر??ت. همچنین می توان از تم های دست سازی برای کنسول است??اده کرد و ظاهر اصلی آن را دگرگون کرد.

 

 

به امید روزی که ps4 به طور کامل هک بشه

 

 

 

 

 

 

gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من عکشو دیدم ??یکه و واقعیت نداره .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
من عکشو دیدم ??یکه و واقعیت نداره .

واقعیت که داره ولی دلیل بر این نیست که هک شده

من خودم راضی نیستم ویتا هک بشه ولی اگه هکی بیاد که بازی های psp رو اجرا کنه خیلی خوب میشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...