رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Mohamad

اموزش هک کردن xbox 360

پست های پیشنهاد شده

بسمه تعالی

باسلام خدمت پی سی دی بازان

امروز برای شما اموزش هک کردن کنسول پرطر??دار xbox 360 قرار دادم تا به راحتی بتونید بازی هارو اجرا کنید

تشکر کنید ممنون میشم حدود دو ساعت سر این وقت گذاشتم

 

هشدار
: انجام روش آموزش داده شده در این مقاله بصورت نادرست می تواند آسیب جدی به درایو کنسول وارد کرده و باعث از کار ا??تادن آن شود !! به همین دلیل اگر تجربه ای در انجام کارهای الکترونیکی و کار با هویه ندارید، از انجام این کار خودداری نمایید. مسئولیت عواقب ناشی از است??اده نادرست از این مطلب به عهده اجرا کننده آن می باشد و نویسنده هیچ مسئولیتی را در این زمینه نخواهد پذیر??ت.

 

برای خواندن و نوشتن Firmware درایوهای سامسونگ MS28 دو روش وجود دارد. روش اول به یک Mainboard با چیپ ساتای VIA نیاز دارد.

در این روش کار ساده بوده و می توانید با دنبال کردن مراحل زیر کار را انجام دهید :

1. کنسول را باز کنید و کابل SATA پشت درایو را جدا کنید و یک کابل SATA از کامپیوتر خود به پشت درایو متصل کنید.

2. با یک دیسک ??لاپی با قابلیت بوت، که ??ایل های MTKFLASH داخل آن موجود باشد، در حالیکه کنسول را روشن کرده اید، کامپیوتر را بوت کنید. (یک سیم از بدنه کنسول به بدنه کیس کامپیوتر متصل کنید که Earth یکسان ایجاد شود.)

3. سپس در حالیکه کنسول روشن است ، در خط ??رمان دستور زیر را وارد کنید :

MTKFLASH r /m /sata orig.bin

حال کلید Enter را بزنید، در این مرحله باید دو انتخاب به شما داده شود، هنوز هیچ عددی را انتخاب نکنید.

4. حال در همین حالت کنسول را خاموش کنید.

5. حال باید به محض روشن کردن مجدد کنسول عدد مربوط به درایو را انتخاب کنید (معمولاً 1).

اگر به موقع این کار را انجام دهید، باید ??رمور خوانده شده و ذخیره شود.

اگر سیستم شروع به خواندن ??رمور نکرد و در حالتی مانند Port : 170, Master/Salve : a0 متوق?? شد، به این معنی است که تایپ عدد مربوطه با روشن شدن کنسول از نظر زمانی مناسب نبوده است. اگر مو??ق نشدید، مراحل را از مرحله 3 تکرار کنید.

بعد از ذخیره کردن ??ایل اوریجینال ??رمور به محیط ویندوز بازگشته و ??ایل ??رمور را با است??اده از پک 5.2 هک کنید و ??ایل هک شده را داخل ??لاپی کپی کنید و باز هم برای نوشتن ??رمور داخل درایو به محیط داس برگشته و مراحل را تکرار کنید و این بار بجای دستور بالا، دستور زیر را که برای نوشتن است بکار ببرید :

MTKFLASH w /m /sata hacked.bin

بجای hacked.bin نام ??ایل ??رمور هک شده را (مثلاً X52B.BIN) قرار دهید.

بعد از اتمام کار نوشتن ??رمور، کابل SATA کنسول را به درایو وصل کنید و کنسول را برای خواندن دیسک کپی تست کنید. اگر همه چیز درست بود، می توانید کنسول را ببندید و از بازی کردن با آن لذت ببرید !

 

روش دوم برای کسانی است که Mainboard آنها چیپ VIA نیست. این روش روی همه Mainboard هایی که بتوانند درایو سامسونگ را شناسایی کنند کار می کند. البته این روش بسیار حر??ه ای تر و سخت تر است !

در این روش با برداشتن یکی از مقاومت های مجاور چیپ ??رمور و با کار گذاشتن یک سویچ بجای آن با روشی که توضیح می دهیم عمل خواندن و نوشتن ??رمور انجام می شود. اگر تجربه ای در کارهای الکترونیکی ندارید، یک mainboard با چیپ VIA تهیه کرده و از آن روش است??اده نمایید.

بعد از باز کردن کنسول باید درایو را از داخل آن خارج کرده و با باز کردن چهار عدد پیچ زیر درایو، به برد داخلی درایو دسترسی پیدا کنیم. سپس باید تمامی Flat Cable ها (کابلهای ورقی نازکی که قسمتهای مختل?? درایو را به یکدیگر متصل نموده اند) را با دقت جدا کرده و برد اصلی را از داخل درایو خارج کنیم (چهار کابل).

پس از خارج کردن برد احتمالاً بردی خواهید داشت که مانند عکس زیر با یک ماده مشکی رنگ پوشیده شده است تا از برداشته شدن چیپ ??رمور و برخی قطعات دیگر جلوگیری شود !

در اکثر موارد متاس??انه مقاومت R408 که در این روش باید از روی برد جدا شود، زیر این ماده پوشیده شده است و برای کار باید ابتدا بوسیکه حرارت مناسب این ماده از روی مقاومت پاک شده و سپس مقاومت برداشته شود. لازم به ذکر است که این مقاومت در حقیقت مقاومت ص??ر است و ت??اوت چندانی با یک تکه سیم ندارد و پس از برداشتن آن و انجام کار، می توان بجای چسباندن مجدد آن یک قطعه سیم کوچک بجای آن قرار داد.

در عکس زیر می توانید مقاومت مورد نظر را ببینید :

مقاومت مورد نظر با رنگ زرد مشخص شده است. رنگهای دیگر مسیرهای عبوری را مشخص می کنند. البته این عکس از یک درایو سامسونگ MS28 اولیه گر??ته شده است، به همین دلیل آن ماده مشکی رنگ وجود ندارد، اما همانطور که مشاهده می کنید دور چیپ ??رمور با یک چسب سخت پوشانده شده است. در نسخه های جدید تولید شده کنسول، ماده مشکی رنگ روی برد ریخته شده تا کار را سخت تر کند.

برای جدا کردن این مقاومت یا باید از یک هویه با سر خیلی نازک است??اده کرد و یا از یک SMD Rework Unit که بتوان با حرارت آن این مقاومت را جدا کرد (با است??اده از یک پنس). ما است??اده از SMD Rework Unit را پیشنهاد می کنیم چون کار را ساده تر می کند.

پس از جدا کردن مقاومت باید در محل قرارگیری دو سر آن روی برد دو عدد سیم نازک متصل کرد که این سیم ها را به یک سویچ روشن و خاموش متصل خواهیم کرد.

پس از اتصال این سیم ها با دقت برد را در داخل درایو می بندیم و کابل های Flat را متصل می کنیم و از گوشه درایو سیم ها را عبور داده و سویچ را در بیرون از درایو قرار می دهیم.

حال مانند یک درایو سامسونگ MS25 عمل کرده و یک ??لاپی دیسک با قابلیت بوت تهیه می کنیم و ??ایلهای MTKFLASH را داخل آن کپی می کنیم و سپس سیستم را با آن بوت می کنیم.

البته یک کابل SATA از داخل کیس کامپیوتر به پشت درایو متصل می کنیم اما برق درایو را همچنان از خود کنسول می گیریم (البته در صورت است??اده از Connectivity Kit می توان برق را از کامپیوتر تامین کرد.) با یک قطعه سیم هم بدنه کنسول و بدنه کیس کامپیوتر را به یکدیگر متصل می کنیم تا Earth یکسان داشته باشیم.

در ضمن تمامی دیگر درایوها را از کامپیوتر جدا می کنیم (خصوصاً Device های SATA)

حال در وضعیتی که سویچ در حالت روشن قرار دارد (یعنی دو سیمی که به برد لحیم کرده بودیم، به یکدیگر متصل هستند) کنسول را روشن می کنیم و بعد کامپوتر را نیز روشن کرده و چک می کنیم تا از Detect شدن درایو توسط کامپیوتر مطمئن شویم. اگر سیم ها درست لحیم شده باشند و سویچ هم در وضعیت روشن قرار داشته باشد باید درایو شناسایی شود (این حالت چراغ سبز روی کنسول نباید در حالت چشمک زن باشد، اگر چشمک زن است یعنی سویچ درست نصب نشده و در نتیجه ارتباط دو سیم برقرار نیست !). سپس با ??لاپی دیسک تهیه شده سیستم را بوت کرده و در سطح DOS قرار می گیریم.

در این مرحله دستور زیر در خط ??رمان تایپ می کنیم و Enter می زنیم :

MTKFLASH r /m Orig.bin

اگر همه چیز مرتب باشد باید دو گزینه برای انتخاب (1 و 2) در پیش روی شما قرار گیرد. بدون اینکه ??علاً گزینه ای را انتخاب کنید، در همین حالت کنسول را خاموش کنید و سپس سویچ را در وضعیت خاموش قرار دهید و دوباره کنسول را روشن کنید (در حالتیکه که هنوز سویچ خاموش است). چراغ روی کنسول شروع به چشمک زدن می کند که این حالت در وضعیت خاموشی سویچ طبیعی است.

حال باید با دقت تمام و دقیقاً بصورت همزمان (واقعاً همزمان !!!) در حالیکه سویچ را روشن می کنید عدد مربوط به SATA متصل به درایو را بزنید (معمولاً گزینه 1). این کار شاید برای چند بار اول بسیار مشکل باشد اما بعداً زمانبندی کار دستتان آمده و کار ساده تر خواهد بود.

اگر سویچ را همزمان با زدن عدد مربوطه روشن کرده باشید باید کار خواندن ??رمور بدرستی انجام شود. اگر کامپیوتر در حالتیکه عدد مربوط به Port را نمایش می دهد (مثلاً Port : 170, Master/Salve : a0) متوق?? شد، یعنی سویچ به موقع روشن نشده است و باید کار را از ابتدا تکرار کنید. برای خروج از حالت توق?? کلید Esc را بزنید.

برای تکرار کار باید کنسول را خاموش کنید، سپس سویچ را روشن کنید، دوباره کنسول را روشن کنید و دوباره دستور MTKFLASH را به حالت ذکر شده در بالا تایپ کنید و مراحل را بعد از دستور دوباره تکرار کنید.

وقتی مو??ق به خواندن و ذخیره کردن ??رمور اوریجینال شدید، کامپیوتر و کنسول را خاموش کنید و قطعات جدا شده از کامپیوتر را دوباره متصل کنید و به ویندوز برگردید و بعد با است??اده از ??ایلهای موجود در پک ??رمور 5.2 ، نسخه هک شده ??رمور را بدست آورید و در ??لاپی دیسک کپی کنید و دوباره کامپیوتر را خاموش کنید و سیستم را برای زدن ??رمور هک شده به درایو آماده کنید.

برای نوشتن ??رمور هک شده روی چیپ ??رمور درایو تمامی مراحل مربوط به خواندن ??رمور را انجام دهید ??قط بجای دستور گ??ته شده در مرحله خواندن، دستور را بصورت زیر است??اده کنید :

MTKFLASH w /m hacked.bin

که بجای hacked.bin باید نام ??ایل ??رمور هک شده موجود در ??لاپی را بنویسید (مثلاً X52B.BIN).

با روشن کردن به موقع سویچ، ??رمور باید با مو??قیت روی درایو نوشته شود.

بعد از انجام این کار برای اطمینان از صحت کار انجام شده و اینکه واقعاً درایو کپی خور شده است، کنسول را از کامپیوتر جدا کنید و کابل SATA مربوط به کنسول را به درایو متصل کنید و در حالیکه سویچ روشن است کنسول را روشن کنید و یک بازی کپی داخل آن قرار دهید. در صورتیکه همه کارها درست انجام شده باشند باید کنسول با مو??قیت دیسک کپی را اجرا کند.

پس از اطمینان از صحت کار کنسول را خاموش کرده و درایو را از آن جدا کنید و دوباره باز کنید و برد داخل درایو را بیرون بکشید.

حال سیمهای متصل شده به برد را جدا کنید و با دقت یک قطعه سیم بسیار کوچک را در محل مقاومت قبلی لحیم کنید. مراقب باشید تا به قطعات حساس نزدیک محل لحیم کاری صدمه ای وارد نشود و یا اشتباهاً قطعات دیگری را لحیم کاری نکنید !

بعد از اتصال دو قسمت مذکور به یکدیگر می توانید درایو را سر هم کنید و تست نهایی را نیز قبل از بستن کنسول انجام دهید.

بعد از اطمینان از صحت کار، می توانید کنسول را ببنید و از اجرای بازی های کپی لذت ببرید !

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان این تاپیک برای اولین بار در ایران نوشته شده

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عزیز خدا رو شکر ایکس باکس نگر??تم هک کردنش خیلی بدبختی داره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سهیل نظری مهمان

خوشبختانه من دادم بیرون برام هک کردن واقعا خیلی سخته ps3 اب خوردنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
خوشبختانه من دادم بیرون برام هک کردن واقعا خیلی سخته ps3 اب خوردنه

سهیل جان تا اونجا که من می دونم ps3 دیر تر از ایکس باکس هک شد وگرنه الآن ایکس باکسی وجود نداشت

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سهیل جان تا اونجا که من می دونم ps3 دیر تر از ایکس باکس هک شد وگرنه الآن ایکس باکسی وجود نداشت

عزیز ??کر کنم نظر ایشون سختی هک کردنه نه زمانیکه هک شد

دوستان هک کردنش کاری نداره

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در کل رو ps3 یه دقیقه یه کاستوم میزنیم بعد میریم ص??ا

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما تا حالا هک کردن ps3 رو دیدید

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
عزیز ??کر کنم نظر ایشون سختی هک کردنه نه زمانیکه هک شد

دوستان هک کردنش کاری نداره

دیر تر هک شد چون سخت تر بود دیگه :icon_346[1]:

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Xbox سختره هک کردنش

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شما تا حالا هک کردن ps3 رو دیدید
زمانی که شما تو انجمن نیومده بودید من داشتم کاستوم میزدم و راهنمایی می کردم:icon_346[1]:البته قصد توهین نداشتم ولی بله خودم از 3.55 گر??ته تا اخرش رو با یاد گر??تن از مرتضی جان و اقا امیر و سهیل جان و اقای گیمر 2013 دارم رو کنسولم میزنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از اون لحاظ بله ایکس باکس سخت تره. اما در حالت کلی هکر ها دیرتر تونستند راهی برای هک کردن ps3 پیدا کنند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ما با انش کاری نداریم ولی معلوم میشه سیستم امنیتی ps3 قوی تر بوده بابا الان ویندوز میاد کمتر از 2 ه??ته کرک براش میاد یعنی مایکروسا??ت=امنیت پایین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موبایل عزیز منظورم هک کردنه نه اپدیت

بله xbox امنیت پایینی دارد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس هک کردن ps4 هم دیرتر از xone تازه هنوز psvita رو هم هک نکردند

همون ps3 رو هم که هک کردند من یه جاشنیدم خود سونی کد هاشو منتشر کرده بود وگرنه کار...هکر ها هم نبوده که هکش کنند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

vita جزو بزرگ ترین شکست های تاریخ بود یعنی سونی تابه حال این??در گند نزده بود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس هیچی دیگه باید صبر کنیم تا ...... تازه ps4 هک شه:244728hqjqgvc51h:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
vita جزو بزرگ ترین شکست های تاریخ بود یعنی سونی تابه حال این??در گند نزده بود
برا چی؟؟من ات??اقا می خوام بگیرم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
موبایل عزیز منظورم هک کردنه نه اپدیت

بله xbox امنیت پایینی دارد

اقا مگه چه ??رقی داره؟از همون جا که اپدیت میشه هک هم میشه!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اقا مگه چه ??رقی داره؟از همون جا که اپدیت میشه هک هم میشه!!!

ایمانجان ??کرکنم 1 ماهم نمیشه ps3 خریدید اقا سهیل 2 تا تاپیک الکی نوشتن درباره هک هک کردن خیلی کار سختیه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ایمانجان ??کرکنم 1 ماهم نمیشه ps3 خریدید اقا سهیل 2 تا تاپیک الکی نوشتن درباره هک هک کردن خیلی کار سختیه

محمد جان من سال 87 گر??تم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
برا چی؟؟من ات??اقا می خوام بگیرم

vita به درد نمی خوره من برای مشتری هام هم اگه portabl بخوان من بهشونpsp یا wii پیشنهاد میکنم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
محمد جان من سال 87 گر??تم.
تو این چندسال نمی دونستید هک با اپدیت ??رق داره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
تو این چندسال نمی دونستید هک با اپدیت ??رق داره

 

چرا میدونستم.اوایل که دانگل اومده بود باهاش حال نکردم و تازه تو شهرمون هم پیدا نمیشد که بخرم.بعد که 3.55 اومد به خاطر راحتی کار و اطمینان کامل هکش کردم

بابا استاد سورس ps3 بابا متخصص

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اون تاپیک الکی نیست بی احترامی هم نکنین خودم تست کردم اگه کنسول شما ofw بالاتر از 3.55 باشه باید بدون دانگل با اون روش هک کرد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...