رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

Xbox One در ماه سپتامبر بیش از PS4 فروش داشته است

پست های پیشنهاد شده

PS4-vs-Xbox-One-1.jpg

 

به تازگی آقای Michael Pachter یکی از آنالیزور های Wedbush Morgan اعلام کرده است که در ماه سپتامبر ??روش کنسول مایکروسا??ت، Xbox One بیش از کنسول سونی، PS4 بوده است. البته این اطلاعات مربوط به ??روش در آمریکا می باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

 

به تازگی venturebeat اعلام کرده است که آقای Michael Pachter(آنالیزور) تعدادی در حدود ۳۲۵ هزار کنسول را برای ??روش Xbox One در ??روشگاه های آمریکا، تخمین زده است. در رابطه با PS4 نیز این رقم را به ۲۵۰ هزار عدد کاهش داده است.

  • آنچنان هم دور از انتظار نبود که کنسول مایکروسا??ت بیش از PS4 ??روش کند. مایکروسا??ت با پیشنهاد های خود در ??روشگاه های مختل?? تمام تلاش خود را برای به دست گر??تن بازار خرید کنسول خود به کار بست و مو??ق هم شد. به نظر من رایگان بازی کردن Destiny در Xbox One خیلی بهتر از پرداخت پول برای این عنوان در PS4 است.

همچنین ماه سپتامبر یکی از مهمترین ماه ها و از حیاتی ترین آن ها برای هر دو رقیب بود چرا که در این ماه Destiny به انتشار رسید. هر دو رقیب تمام تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند در این میدان برنده باشند. مایکروسا??ت با باندل Madden 15 تلاش خود را کرد و آن را با قیمت ۴۰۰ دلار ارائه کرد. این در حالی بود که PS4 با باندل Destiny و قیمت ۴۵۰ دلار برای عقب نماندن از این قا??له شانس خود را امتحان کرد.

 

 

....

Gamefa

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...