رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

XOne قابلیت اجرای همزمان 4 برنامه را دارد

پست های پیشنهاد شده

مایکروسا??ت در جریان TGS امسال کنسول XOne خود را به نمایش گذاشته و تعدادی از قابلیت های چند کاره و همزمان این کنسول را تایید کرد.

 

طبق گزارشات، آقای Albert Penello توانایی این کنسول در اجرای همزمان 4 برنامه (application) را نشان داده است. البته مشخص است که در مورد بازیها، تنها می‌تواند در یک زمان، یک بازی را اجرا کند.

 

ر??تن از برنامه ای به برنامه دیگر (سوییچ کردن) نیز همانند عملکرد موبایل موبایل بوده (اما وظای?? چند کاره ای که XOne توانایی انجامش را دارد، هنوز در گوشی های هوشمند و تبلت ها قابل اجرا نیست) و دارای سیستم عاملی است که امکان انتخاب از بین جعبه های مربعی که نمایانگر برنامه ها یا بازی ها هستند و ر??تن به home screen را دارید. برای مثال، با قابلیت Snap، شما می‌توانید همانند کاری که در ویندوز انجام می‌دهید، دو برنامه را همزمان و در دو پنجره مختل?? باز کنید.

Xbox One از وارد شدن (sign-in) چند ن??ره پشتیبانی می‌کند که تا 6 ن??ر همزمان جا دارد و کینکت با توجه به شخصی که کنترلر کنسول را در دست دارد، تعیین می‌کند که چه کسی لیدر باشد. همچنین، کینکت صدای شما را از بین بقیه ا??راد در اتاق، شناسایی کرده و تنظیمات و سیو بازیهای شما را اجرا می‌کند.

 

علاوه براین، کینکت به شما این اجازه را می‌دهد تا با حرکت دادن دست خود، وارد شوید(Sign-in) و به طور خودکار، اطلاعات پرو??ایل و سیو هایتان را از سیستم Cloud وارد کنسول می‌کند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش مثل همیشه مقاله هات کامل و بدون نقص بود.خیلی ممنون از تلاشت.

درباره کینکت سوال داشتم:

میشه همه ی بازی ها رو با کینکت بازی کرد؟{یه سری بازی ها مخصوص کینکت اند و یه سری هم نه}مثلا میشه بازی Ryse son of Rome یا مثلا سری Call of duty رو با کینکت بازی کرد یا بازی های مخصوص داره؟

یه توضیحی میدین ممنونم میشم یا اگر مقاله جامع تری سراغ دارید لینکشو بهم بدین که چه بهتر.

مرســــــــــــــــی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...