رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
اجاره پارسی مهمان

اجاره خودرو خارجی قدیمی

پست های پیشنهاد شده

اجاره پارسی مهمان

همیشه عده ای از ا??راد هستند که به دنبال زنده کردن خاطرات قدیمی خود هستند و بسیار علاقه دارند که با ماشین های قدیمی عکس بگیرند و خاطره سازی کنند. معمولا شرکت های اجاره خودرو برای هر نوع سلیقه‌ای ماشین به خصوصی را در نظر می‌گیرند. آنها مشتریان خود را می‌شناسند و برای جلب رضایت آنها سرویس‌های متنوعی را ارائه می‌دهند. اجاره ماشین‌های قدیمی یکی از پر مخاطب ترین سرویس‌هایی است که شرکت ها ارائه می‌دهند. ماشین های قدیمی هم به لحاظ سابقه تاریخی که دارند و هم به لحاظ کمیاب بودن برای مشتریان همیشه جذاب و البته بسیار گران قیمت هستند.

معمولا قیمت و هزینه نگهداری این نوع خودروها بسیار بالاست زیرا بسیاری از این خودروها دیگر تولید نمی‌شوند و در بازار خودرو معامله نمی‌شوند. بنابراین بسیار قیمتی و ارزشمند هستند و متقابلا برای مشتری نیز بسیار گران‌تر از خودروهای معمولی و رایج در بازار هستند. هزینه نگهداری سالیانه این نوع ماشین‌ها بسیار بالاست. قطعات یدکی خودروهای قدیمی در بازار موجود نیست بنابراین به سختی می‌توان ماشین را سر پا نگه داشت.

شما می‌توانید برای جشن سالگرد ازدواجتان به سراغ ماشین های مدل قدیمی بروید و برای ساعاتی آن را اجاره کنید و خاطرات بسیار خوشی را برای خود و همسرتان رقم بزنید. تجربه بسیار لذت بخشی است که با یک خودرو مدل قدیمی در سطح شهر رانندگی کنید و روز با شکوهی را تجربه کنید.

از آنجایی که خودروهای قدیمی شرایط به خصوصی دارند و بسیار نایاب هستند برای اجاره آنها نیز شرایط ویژه ای در نظر گر??ته می‌شود. شرایطی مانند ضمانت نامه که برای مشتری تعری?? شده و در زمان عقد قرارداد به صورت مکتوب و بند به بند تعیین شده و در روز عقد قرارداد به سمع و نظر طر??ین قرارداد می‌رسد. مشتری بعد از مطالعه قرارداد تنظیم شده و با رضایت کامل قرارداد اجاره را امضا می‌کند و بعد از آن برای مدت زمان مشخصی می‌تواند از ماشین مد نظر خود است??اده کند.

به طور قطع وقتی خودرو قدیمی اجاره می‌کنید بیشتر از پیش باید از آن مراقبت کنید. بنابراین در هنگام اجاره خودرو‌های قدیمی به نحوه نگهداری و محا??ظت از آن باید بیشتر دقت کنید و علم و آگاهی خود را نسبت به قطعات ماشین و طرز کار آنها بالا ببرید تا در مواقع لزوم بتوانید تا حدودی ایرادات وارده به ماشین را برطر?? کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجاره خودرو پارسی-http://carrentalsparsi.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...