رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
radmehrr

اجاره خودرو یا خرید خودرو

پست های پیشنهاد شده

 

 

اجاره اتومبیل یک جایگزین برای خرید ماشین است. با اجاره خودرو و یا حتی اجاره خودرو می توانید در هزینه های خود صر??ه جویی کنید ، به ویژه اگر از ماشین به طور منظم است??اده نمی کنید. علاوه بر این ممکن است بتوانید گاهی اوقات و برای مراسم خاص ماشین تشری??ات اجاره کنید و اکثریت زمان کارهای خود را با یک ماشین اقتصادی با قیمت کمتر ولی معتبر انجام دهید. اغلب اجاره اتومبیل به عنوان یک راه حل برای برخی از مشکلات نادیده گر??ته می شود. با برنامه ریزی مناسب شما می توانید با اجاره یک ماشین به طور قابل توجهی صر??ه جویی کنید ... در اینجا مواردی که شما باید اجاره به جای خرید ماشین را در نظر بگیرید.

 

[h=2]اجاره ماشین یا خرید ماشین در شهرهای بزرگ[/h]

اگر شما در یک شهر بزرگ با حمل و نقل عمومی خوب زندگی می کنید، نیازی به خرید یک ماشین ندارید شما می توانید نیازهای روزانه خود را در داخل شهر از طریق حمل و نقل عمومی برطر?? کنید در واقع این ممکن است سریعتر از تلاش برای رانندگی با خودرو در تمام این ترا??یک وبعد از آن خستگی باشد. اگر یک س??ر جاده ای را برنامه ریزی کنید یا یک ماشین برای یک روز اجاره لازم دارید ان هم برای یک بار در ماه اجاره ماشین ارزان تر از پرداخت هزینه بیمه اتومبیل و هزینه های پارکینگ داشتن یک ماشین در شهر میباشد. اگر هزینه ??ضای پارک ماشین را اضا??ه کنید علاوه بر اجاره و هزینه پارکینگ در محل کار، ممکن است حس مالکیت یک خودرو را نداشته باشید.

 

بعلاوه اگر نخواهید از حمل و نقل عمومی است??اده کنید ودلتان بخواهد حس داشتن یک ماشین و مالکیت یک خودرو حتی یک خودروی لوکس را امتحان کنید اجاره ماشین می تواند پیشنهادی مناسب و مقرون به صر??ه برای شما باشد زیرا ممکن است شما قدرت خرید همان ماشین لوکس را نداشته باشید.

 

اجار٠اÙÙاع Ø®Ùدر٠ÙØ§Û Ø§ÛراÙÛ|ÙاشÛ٠تشرÛÙ??ات|اجار٠ÙÙ 09128005848

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...