رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
k-aria

موتور دیزلی در سویک هیوندا

پست های پیشنهاد شده

civic.jpg

 

هوندا محدوده موتور سیویک جدید را با نسخه اصلاح شده 1.6 لیتری i-DTEC خود، یعنی اولین دیزل در رده جدید هاچ­بک گسترش می‌­دهد که از مارس سال آینده در دسترس خواهد بود.

 

با وجود ارتقا یا??تن پیستون­‌های با قدرت بالا و من??ذهای سیلندر کم اصطحکاک، توان و گشتاور خودرو همچنان 118 اسب بخار و 300 نیوتن متر باقی مانده است. این اختلا??­‌ها به سوخت مصر??ی مقرون به صر??ه تحت ??رایند تست جدید WLTP اضا??ه می­‌شود که مصر?? سوختی برابر 3 لیتر در هر 100 کیلومتر و آلایندگی 99 گرمی دی­‌اکسید کربن در هر کیلومتر خواهد داشت.

هوندا در حال حاضر پیستون­‌های موتور را از آلیاژ ??ولاد کروم-مولیبدن می‌­سازد، در حالی که منا??ذ در معرض صیقل دهی ??وق­‌العاده قرار گر??ته‌­اند و باعث حرکت نرم پیستون می­‌گردد. علاوه بر این، هوندا ادعا می‌­کند که موتور به لط?? استحکام و سختی بیشتر در داخل آن، بهبود یا??ته و صدای کمتری را وارد کابین سرنشین می­‌کند.

مهم­تر از تمامی ویژگی­‌های موتور، سیویک جدید در سال آینده با گیربکس اتوماتیک 9 سرعته در دسترس عموم قرار خواهد گر??ت. این اولین بار است که هوندا سیستم انتقال خود را در خودروی Two-Wheel-Drive قرار داده است.

 

منبع: اجاره خودرو کلاسیک http://کهن گشت آریا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...