رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
k-aria

رونمایی سوزوکی سویفت

پست های پیشنهاد شده

swiftsportweb.jpg

 

شرکت سوزوکی تائید کرده است که مدل نسل سوم خودروی هاچ­بک سوی??ت اسپورت در نمایشگاه موتور ??رانک??ورت که در ماه سپتامبر برگزار می­ گردد رونمایی خواهد شد.

 

این برند ژاپنی اظهار دارد که سوی??ت اسپورت تحت طراحی مجدد کامل قرار گر??ته و سطح کاملاً جدیدی از هیجان را برای رانندگان خودروهای اسپورت در سراسر جهان ارائه می ­دهد.

برای اولین بار، سوی??ت اسپورت مجهز به موتور توربوشارژ خواهد بود که نتیجه آن نسخه قدرتمند 138 اسب بخاری 1.4 لیتری بوسترجت است??اده شده در کراس­اور ویتارا خواهد بود. نسخه مذکور جایگزین موتور 136 اسب بخاری 1.6 لیتری خواهد بود.

انتظار می رود که تمامی ویژگی­ های مثبت دو خودروی سوی??ت اسپورت پیشین به این مدل جدید انتقال یابد، از جمله هندلینگ جذاب و منحصرب??رد، کنترل چشمگیر بر بدنه خودرو، جعبه دنده کلاسیک و نرم، چالاکی و وزن کم. پارامتر وزن از آنجا که مدل ??علی 1045 کیلوگرم است می­ تواند به زیر 1000 کیلوگرم نیز برسد.

انتظار می­ رود مشخصات ??نی سوی??ت اسپورت انعکاسی از مدل پیشر??ته سوی??تSZ5 پیشر??ته باشد و شامل یک ص??حه نمایش 4.2 اینچ دیجیتال و همچنین تکنولوژی جدید کمک به راننده که شامل یک سیستم تشخیص پیشروی است که با است??اده از یک دوربین مونوکلور و لیزر سنسور که می تواند شرایط رانندگی در تاریکی را براحتی به رانندگی در روز تبدیل کند.

این باعث می شود یک هشدار بصری و صوتی برای راننده در هنگامی که احتمال ضربه زدن بالا باشد پیش از آنکه ترمز اضطراری خودکار تحریک شود ??راهم گردد. این ??ناوری، هشدار خروج خط و HBA)High Beam Assist) را ارائه می دهد و یک دستگاه رادار اضا??ی کنترل کروز انطباقی را ??عال می ­سازد.

 

منبع: اجاره خودرو لوکس کهن گشت آریا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...