رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
k-aria

بزرگترین شاسی بلند آلمان

پست های پیشنهاد شده

bmw_x7_101.jpg

 

BMW X7 بزرگترین شاسی بلند آلمان که در اوایل مارس 2019 به بازار دنیا عرضه می کند. کمپانی BMW در ابتدا با انتشار چند عکس کانسپت طر??داران را غا??لگیر و سپس نمونه کامل را رو نمایی کرد.

 

از آنجا که جلو ماشین با بزرگ شدن جلو پنجره نظر من??ی بسیاری از منتتقدان را دارد اما BMW می گوید: "ماشین احساس حضورو مجلل بودن" را به خود اختصاص می دهد، در حالی که در ??روشگاه های چین حضور دارند. این خودرو بزرگتر و عریظ تر اما کوتاهتر از Range Rover است.چراغهای جلو به نوان استاندارد که می توان آنها راچراغهای جدید BMW که لیزرجت هستند معر??ی کرد، و با آلیاژهای 20 اینچی به صورت استاندارد، با گزینه ای برای تجارت تا 21 یا 22 ثانیه می باشد. دو مدل کیت در دسترس هستند:

 

طراحی ت??کر خالص و M Sport، که ت??اوت ها به راحتی در این گرا??یک توضیح داده شده . این خودرو یک استاندارد کامل ه??ت ن??ره است. همانند X5، سری 8 و حتی سری 3 از لحاظ طراحی کلی با سیستم کنترل چرمی چهار تیکه و سق?? شیشه ای پانوراما به عنوان استاندارد است. شما می توانید تمام انواع اپشنهای اضا??ی مانند سیستم های صوتی Bowers و Wilkins، سرگرمی های عقب و کنترل آب و هوا در پنج نقطه ماشین را تنظیم کنید. هر موتور به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته مجهز شده است و همانطور که از نام آن می توان گ??ت تمام نسخه های X7 دارای یک دی??رانسیل چهار چرخ به صورت اتوماتیک و الکترونیکی کامل (xDrive) با یک تعویض عقب برای انتقال قدرت خود هستند. X7 همراه با تعلیق هوای انعطا?? پذیر و توانایی تنظیم ارت??اع سواری با توجه به نیازهای شما حتی قبل از اینکه در خودروی خود سوار شوید می توانید با است??اده از ریموت خودرو را جابه جا و یا ارت??اع ان را بالا و پایین کنید.

 

منبع: اجاره خودرو لوکس

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...