رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

ماکسیما جدید طرحی از آینده

پست های پیشنهاد شده

نیسان این سال‌ها از ساختارهای شناخته شده و کلاسیک به سمت طراحی‌های مدرن و ساختارشکن روی آورده است و در این راه نیز توانسته جلب توجه زیادی کند. حالا شاید بعد از جوک و جی تی آر نوبت ماکسیمای معرو?? باشد که ردایی تازه و مدرن بر تن کند.

2104.jpg

سدان متوسط (یا حتی بزرگ) ماکسیما می‌تواند به طراحی ارائه شده خود ببالد. حتی اگر هیچ گاه چنین طرحی به خط تولید سپرده نشود. با این حال الگو گیری از نمونه های م??هومی نیسان و المانهای اسپرت GT-R را می‌توان در این خودرو دید. از جلوپنجره V شکل جدید نیسان تا چراغهای کشیده بومرنگی و گلگیرهای برجسته و سق?? کوتاه و رو به پایین همه دست به دست هم داده‌اند تا تصویری قدرتمند و جلب توجه کننده برای نسل آینده ماکسیما ایجاد کنند.??ضای کابین باید در حد مدلهای ??علی ماکسیما جادار و حتی بیشتر از آن‌ها باشد. با وجود سق?? کوتاه و شیب دار ممکن است ??ضای سر سرنشینان کمی محدود به نظر برسد. در عوض با زاویه بیشتر صندلی‌ها این مورد جبران خواهد شد.

در زیر کاپوت می‌توان انتظار یک موتور 3.8 لیتری شش سیلندر V شکل با توربوی دوقلو را داشت. یعنی موتور حال حاضر GT-R اما معقولتر به نظر می‌رسد که نیسان از موتور 3.5 لیتری ماکسیمای ??علی بهره ببرد تا موتور غول آسای GT-R.انتقال نیرو به چرخهای عقب یا هر چهار چرخ نیز یکی از گزینه های مطرح می‌باشد. با این حال است??اده از پلت??رم توسعه یا??ته آلتیما و پت ??ایندر که دی??رانسیل جلو و یا دو دی??رانسیل را ارائه می‌کنند، احتمال بهره بردن از سیستم AWD را بیشتر می‌کند.

وقتی پای مقایسه و رقابت باشد، نیسان ماکسیما باید به مصا?? رقبایی چون ??ورد تورس، دوج چارجر، تویوتا آوالون و شورولت ایمپالا برود. این در حالیست که نیسان با تکیه بر خصوصیات اسپرت و لوکس توأمان خود و پیشینه قابل قبول قادر به مبارزه ای تمام عیار با رقبا خواهد بود.پیش بینی می‌شود نسل آینده نیسان ماکسیما در نمایشگاه دیترویت سال آینده معر??ی شود و سال 2015 نیز به بازارها وارد شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...