رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

گوشی تایزنی سامسونگ زد 3 معرفی شد

پست های پیشنهاد شده

28171403759644535493.jpg

 

زد 1 سامسونگ به لط?? قیمت مناسب و البته تبلیغات برند سامسونگ توانست به ??روش ??راتر از حد تصور برای یک گوشی با سیستم‌عامل جدید تایزن دست یابد. حالا سامسونگ در ادامه‌ی مسیر خود برای بهبود و به بلوغ رساندن گوشی‌های تایزنی، امروز گوشی‌ هوشمند زد ۳ که مدت ها شایعات زیادی پیرامون آن در محا??ل خبری مطرح بود را معر??ی کرد. درست مانند زد 1، سامسونگ زد 3 گوشی هوشمند تایزنی جدید غول ??ناوری کره جنوبی هم طی مراسمی در هند معر??ی شد.

 

Z3 گوشی تایزنی ارزان قیمت دیگری مانند Z1 است؛ با این ت??اوت که از نظر مشخصات سخت ا??زاری بهبود خوبی داشته. از نظر طراحی نمای جلوی زد 3 شباهت زیادی به نسل پیشین خود دارد، ولی در قسمت پشتی شاهد دو انحنا در کناره‌های این گوشی شبیه به آنچه که پیش از این در گلکسی نوت 5 دیده بودیم، هستیم. این انحنا باعث می‌شود تا گوشی بهتر در دست قرار بگیرد؛ ضمن این که زیبایی خاصی به گوشی می‌بخشد.

Samsung-Z3_Gold_front-720x479.jpg

 

زد 3 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ی ۱.۳ گیگاهرتز با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حا??ظه‌ی داخلی با قابلیت ارتقاء توسط کارت حا??ظه‌ی خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت است. دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی سامسونگ زد 3 تعبیه شده است. سامسونگ برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند زد 3 باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گر??ته است. ضمن این که ویژگی Ultra Power Saving هم در زد 3 وجود دارد.

 

Samsung-Z3_Silver_back-720x479.jpg

 

سیستم‌عامل تایزن ۲.۳ روی این گوشی هوشمند نصب شده و در آینده نزدیک بروزرسانی نسخه ۲.۴ نیز برای آن عرضه می‌شود. از آنجا که زد 3 در هند معر??ی شده است نرم ا??زارهای My Galaxy و Mix Radio بصورت رایگان برای آن ارائه شده‌اند.

 

 

گوشی هوشمند زد 3 سامسونگ از همین ماه در هند برای ??روش در رنگ‌های طلایی، سیاه و نقره‌ای عرضه خواهد شد. هر چند قیمت این گوشی هوشمند مناسب به نظر می‌رسد، ولی از شبکه 4G پشتیبانی نمی‌کند. برخی شایعات حاکی از این هستند که زد 3 در بازارهای اروپا هم عرضه خواهد شد؛ هر چند مو??قیت یا عدم مو??قیت این گوشی هوشمند در بازارهای هند و بازار‌های نوظهور دیگر تاثیر مستقیمی بر عرضه زد 3 در اروپا خواهد داشت.

 

 

Samsung-Z3_Black_right-side-720x480.jpg

 

 

....

Zoomit

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...