رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

۷ نکته جالب برای استفاده بهتر و سریع‌تر از کیبورد گوشی‌های ویندوزفونی!

پست های پیشنهاد شده

ketboard-WP8.png

یکی از مهم‌ترین امکانات تل??ن همراه، کیبورد موجود در آن یا به نحوی، ابزار نوشتاری آن است که نقش مهمی در ارتباط شما با اطرا??یانتان دارد. در این بین کیبورد سیستم‌عامل ویندوز??ون یکی از کارآمدترین کیبوردهای موجود است، چینش حرو?? و علایم موجود در کیبورد به خوبی صورت گر??ته و ا??راد بسیار سریع با آن ارتباط برقرار می‌کنند؛ اما برخی نکات نیز در رابطه با این کیبورد وجود دارد که ??راگیری آن در ا??زایش سرعت تایپ و کاهش خطا در تایپ کلمات را، حتی از قبل هم بهتر می‌کند! پس با ما و ارایه ۷ نکته جالب و کاربردی در رابطه با این کیبورد همراه باشید.

با سریع‌ترین حالت ممکن در انتهای جملات نقطه بگذارید!

به طور معمول هنگامی که به انتهای جمله می‌رسید از دکمه “نقطه??? برای پایان دادن به آن و آغاز جمله جدید است??اده می‌کنید، اما شما می‌توانید با ۲ بار زدن کلید “Space??? با ??اصله زمانی کوتاه در انتهای جمله قبلی یک “نقطه??? قرار داده و جمله بعدی را آغاز کنید!

سریع‌تر از پیش شکلک قرار دهید!

ITRESAN-kayboard-wp8.png

اگر شما نیز از آن دسته از کسانی هستید که هنگام ارسال متون از شکلک‌های زیادی است??اده می‌کنید، می‌توانید با وارد شدن به مسیر “Setting > Keyboard > Advanced ??? و زدن تیک گزینه “Switch Back to letters after l’ve typed an emoticon???، هنگامی که یکی از شکلک‌ها را انتخاب می‌کنید بدون معطلی به تایپ کردن خود ادامه دهید!

اعداد را سریع‌تر وارد کنید!

شما برای قرار دادن اعداد در نوشته هایتان چه می‌کنید؟ ابتدا متن را تایپ می‌کنید، سپس به ص??حه اعداد ر??ته و عددی را برمی‌گزینید و دوباره به حالت حرو?? باز می‌گردید؟ راه بسیار طولانی را انتخاب کرده اید (!) چرا که می‌توانید تنها با لمس گزینه “۱۲۳&??? بدون اینکه انگشت خود را بردارید با سوایپ کردن به عدد مورد نظر، آن‌ را در متن قرار دهید و بلا??اصله به حالت حرو?? بازگردید!

علایم پرکاربردی همچون علامت سوال و تعجب را سریع‌تر انتخاب کنید!

ITResan-kayboard-WP-5.png

بدین منظور تنها کا??ی‌است انگشت‌تان را برروی دکمه “نقطه??? برای مدتی کوتاه نگه دارید، خواهید دید که علامت سوال،تعجب، خط ??اصله و… ظاهر می‌شود و می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

در زبان انگلیسی با حرو?? بزرگ تایپ کنید!

با زدن دکمه شی??ت (??لش در جهت بالا) تنها نخستین حر?? هر کلمه با حرو?? بزرگ نوشته می‌شود؛ شما می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود روی این کلید برای مدتی کوتاه، و یا زدن ۲بار پشت سر هم?? آن، تمامی متن مورد نظرتان را با حرو?? بزرگ تایپ کنید!

لغاتی را که همیشه از آن است??اده میکنید به Word Flow اضا??ه کنید!

ITResan-kayboard-WP-4.png

شاید نام Word Flow برای‌تان تا حدودی ناآشنا باشد! اما همان پیشهاد لغات است که هنگام تایپ یک کلمه نزدیک ترین کلمه به آنچه که شما تایپ کرده‌اید را حدس میزند یا در صورت نوشتن اشتباه یک کلمه از نظر املایی، آن راه اصلاح می‌کند! شما هنگام تایپ لغت جدیدی که در دیتابیس آن موجود نیست پس از یک بار تب کردن بر روی آن؛ یک علامت “+??? در کنار آن مشاهده می‌کنید وبا انتخاب آن، لغت مورد نظرتان به جمع لغات موجود در دیتابیس پیوسته و اگر دوباره بخشی از آن لغت را تایپ کنید خواهید دید که در لیست پیشنهادات قرار می‌گیرد.

هنگام تایپ نشانی‌های اینترنتی، Com، Org و… را سریع‌تر تایپ کنید!

ITResan-kayboard-WP-2.png

هنگامی که می‌خواهید یک نشانی اینترنتی را در مرورگر دیوایس ویندوز??ونی خود تایپ کنید، با نگه داشتن دکمه???Com.??? (و یا هر پسوند دیگری که در کیبورد شما موجود است) لیستی از پسوندهای رایج نشان داده می‌شود که می‌توانید به راحتی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید! itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...