رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

بمب خبری هفته ! “نیونوکیا” به جای “نوکیا” !

پست های پیشنهاد شده

حتما خبرهای برند نوکیا را دنبال کرده اید و اطلاع دارید که بخش تل??ن همراه برند نوکیا به کمپانی مایکروسا??ت ??روخته شد.البته هنوز هم طر??داران برند نوکیا از این اقدام در شوک و سردرگمی به سر می برند ! اغلب طر??داران دو آتیشه این برند اصلا و ابدا از این اقدام راضی نیستند و حتی در ??کر راه چاره اند ! توماس زیلیاکوس – (Thomas Zilliacus) – یکی از ا??رادی بود که ۱۵ سال به برند نوکیا خدمت کرد و وی ه??ت سال مدیر قسمت آسیا – اقیانوسیه این برند بود.طبق مصاحبه های مختل??ی که با پایگاه اینترنتی “ZDNet??? داشته است ؛ در اظهاراتی عجیب ؛ اشاره داشته است که وی قصد خرید برند نوکیا را داشته است اما به دلیل مشکلات مالی و نداشتن بودجه لازمه مو??ق به خرید این برند محبوب نشده است.حال که وی نتوانسته است به این مهم دست یابد ؛ دست به کار عجیب و غریبی زده است ! برای تحقق چشم انداز های خود ؛ در کشور سنگاپور اقدام به تاسیس شرکتی تحت عنوان “نیوکیا??? (Newkia) کرده است و رسما اعلام کرده است که قصد دارد با این شرکت تازه تاسیس که نامش اصلا بی شباهت به برند معرو?? نوکیا نیست ؛ ادامه دهنده راه نوکیا اسبق باشد ! همچنین وی طی مصاحبه هایی مدعی شده است که قصد دارد با استخدام متخصصین این ??ن و با بهره گیری از ??ناوری ها ؛ تکنولوژی ها ؛ دانش و طراحی برند نوکیا ؛ برترین اسمارت ??ون های اندرویدی جهان را تحت نام “نیونوکیا – Newkia ??? ؛ به جهان عرضه نماید.

Capture169.png

به نظر می رسد که اظهارات توماس زیلیاکوس بسیار جدی است ! و آن ها قصد دارند تا اولین اسمارت ??ون اندرویدی برند نیونوکیا را تا ظر?? مدت یک سال آینده وارد بازار کنند.وی در مصاحبه هایش اعلام داشته است که بازار آسیایی مملو و اشباع از اسمارت ??ون های اندرویدی برندهای مت??رقه و میانه رده ارزان است اما آنچه که برند تازه تاسیس نیوکیا را در این بازار برجسته می کند تشابه اسمی با برند نوکیا و کی??یت ساخت بالای محصولات مانند کی??یت ساخت و تکنولوژی و طراحی برند نوکیا می باشد.

 

منبع:gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این طوری که عکس میگه باید نیوکیا باشه ??ک کنم، ها؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

تل??ظ واژه NEW در زبان اینگیلیسی کاملأ مثل نوکیا نیست در واقع تل??ظش بجای no kia میشه noo kia البته تل??ظ این او زیاد کشیده نیست

:=D:به هر حال باید جالب باشه گوشی جدید newkia با اندروید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...