رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

6 مشکل اصلی در آی‌فون 6 !

پست های پیشنهاد شده

iphone-6-concept-4.jpg

 

اپل بالاخره پس از گذشت یک سال، باز به سر خط اخبار تکنولوژی بازگشت و با معر??ی چند گجت علاقه‌مندان خود را سورپرایز کرد! در میان آخرین تولیدات اپل، آی??ون 6 و برادر بزرگ‌ترش یعنی آی??ون 6 پلاس، مهم‌ترین محصولات معر??ی شده توسط این کمپانی بوده و باعث شد تا علاقه‌مندان و طر??داران متعصب این برند، کمی به خود آمده و در مقابل رقبا قد علم کنند. چند وقتی بود با بررسی مشکلات پرچم‌داران در خدمت شما نبوده‌ایم و حال دیدیم چه چیز بهتر از بررسی مشکلات آی??ون 6!

 

 

اگر ظر?? همین مدت کوتاه این گوشی را تهیه‌کرده و با آن به مشکل برخورده‌اید با ما باشید، شما می‌توانید پاسخ مشکل خود را همین‌جا بیابید.

 

 

  • مشکل: خم شدن آی??ون 6 پلاس

شاید شما هم طی این چند روز با اخبار بزرگ‌ترین مشکل آی??ون 6، یعنی خم شدن آن روبرو شده باشید! موضوعی که می‌تواند همانند یک تو??ان، تمام ساخته‌های اپل را بر باد دهد! اما این کمپانی آمریکایی معتقد است که این مشکل، یک موضوع عمومی نبوده و تاکنون تنها 9 ن??ر از کاربران آی??ون 6 پلاس، با مشکل خم شدن این محصول گران قیمت روبرو بوده‌اند.

 

 

البته با توجه به عرضه این محصول، به نظر می‌رسد که تعداد این ا??راد در ماه‌های آتی بیشتر شود. طراحی باریک و بدنه بزرگ آی??ون 6 پلاس می‌تواند شرایط را برای خم شدن به‌طور کامل برای کاربرانش ??راهم سازد. به همین دلیل اگر آی??ون 6 خریده‌اید و ??یلم‌های مربوط به خم شدن آن را در ??ضای اینترنت مشاهده کرده‌اید، به هیچ وجه سعی در امتحان این موضوع نداشته باشید!

 

 

بالاخره چه بخواهید و چه نخواهید، این موضوع به پاشنه آشیل آی??ون 6 پلاس تبدیل شده است و ممکن است برای هر کسی ات??اق بی ا??ند.

 

 

راه‌حل‌ها :

  • اگر خدایی نکرده این ات??اق برای گوشی شما ا??تاد، سریعا با کمپانی اپل و خدمات پس از ??روش آن تماس گر??ته و درخواست تعمیر آن را ارائه دهید! شاید اپل دلش سوخت و آن را برای شما به طور رایگان تعویض کرد!

iphone-6-.jpg

 

  • مشکل: شکستن شیشه

حتما تست‌های سقوط آی??ون 4 را به خاطر دارید! اما دیگر از آن قدرت خبری نیست. برخی از کاربران و خریداران آی??ون 6 و آی??ون 6 پلاس گزارش داده‌اند که این دو محصول، به‌راحتی و پس از ا??تادن از کمترین ارت??اع آسیب‌دیده و شیشه ص??حه نمایشش می‌شکند! به همین دلیل کاملا مواظب باشید که این محصولات جدید اپل، از دستان شما سقوط نکرده و به زمین نخوردند. بهترین راه برای جلوگیری از این ات??اق تهیه یک کاور قدرتمند و مقاوم است.

 

 

راه حل :

  • در صورت شکستن شیشه چه راه حلی داریم؟! جز اینکه به خدمات پس از ??روش اپل مراجعه کنیم؟
  • می‌توانید به‌صورت مستقیم ص??حه نمایش‌های آی??ون 6 را از مرکز خدمات اپل باقیمت‌های زیر خریداری کنید. 109 دلار برای ص??حه نمایش آی??ون 6 و 129 دلار برای آی??ون 6 پلاس.

iPhone-6-and-iPhone-6-Plus-drop-test-Hint-It-cracks-Video-459380-2.jpg

 

  • باگ: آنتن دهی ضعی?? و عدم کارایی مناسب Touch ID

به نظر می‌رسد که اپل به زودی جدیدترین به روز رسانی لازم برای تازه‌ترین نسخه سیستم عامل خود را ارائه خواهد کرد تا بتواند مشکلات موجود و باگ‌های عملکرد Touch ID را برطر?? کند!

 

 

راه‌حل‌ها :

 

 

  • مطمئن شوید که از اطلاعات شخصی خود بک آپ گر??ته‌اید و گوشی شما به طور کامل شارژ شده است.
  • به مسیر Settings > General > Software Update ر??ته و سپس بر روی Download و پس از آن Install دو بار ضربه بزنید. همچنین شما می‌توانید این مسیر را با نصب نرم‌ا??زار iTunes نیز طی کنید!
  • اگر با نصب بروز رسانی نسخه 8.0.2 هنوز مشکلات شما پا برجا بود، ورژن سیستم عامل را به 8 برگردانید و منتظر بروز رسانی دیگری از سوی کمپانی اپل باشید!

  • دلخوری: عدم کارکرد بلوتوث

تعداد زیادی از خریداران آی??ون 6 و 6 پلاس، از وجود مشکلات عدیده‌ای در بلوتوث این محصول خبر داده‌اند. این مشکلات بیشتر مربوط به عدم اتصال بلوتوث دستگاه با سایر دستگاه‌ها، من‌جمله سیستم ماشین است!

 

 

این ا??راد گ??ته‌اند که اکثرا قادر به ست کردن بلوتوث با سیستم صوتی ماشین جهت است??اده و بهره برداری جهت برقراری تماس در هنگام رانندگی نیستند. مشکلات نشان می‌دهد این مورد برای مدل خاصی نبوده و بر روی اکثر خودروها این مشکل وجود دارد. این عدم کارایی بر روی ماشین‌هایی نظیر تویوتا، مرسدس بنز، نیسان، هوندا، Acura، BMW، جیپ و … وجود دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهد، سیستم صوتی این ماشین‌ها با تمامی مدل‌های قبلی آی??ون به‌راحتی سازگار است.

bluetooth.jpg

 

راه‌حل‌ها :

  • ابتدا سعی کنید تا تمام دستگاه‌های متصل شده به سیستم صوتی خود را پاک کرده و از اتصال خارج کنید. حال به مسیر Setting> general > reset > reset network setting بروید و حال دکمه Sleep/wake را به همراه دکمه Home نگاه داشته و منتظر ظاهر شدن لوگوی اپل بر روی ص??حه نمایش آی??ون 6 بمانید. مطمئن شوید که سیستم صوتی خودروی در حالت قابل رویت قرار گر??ته باشد. حال سعی کنید تا این اتصال را برقرار سازید!
  • برخی ا??راد گزارش داده‌اند که بعد از یک‌بار Factory reset این مشکل حل شده است.

  • مشکل: عدم پاسخگویی مناسب ص??حه‌نمایش

برخی از خریداران آی??ون 6 گزارش داده‌اند که ص??حه نمایش اسمارت ??ون گران قیمتشان، بعضی اوقات به صورت رندوم پاسخگویی خوبی به ??رمان‌ها نمی‌دهد. به نظر می‌رسد این مشکل بیشتر در زمان است??اده از ص??حه کلید برای کاربران ات??اق ا??تاده است. هرچند مواردی نیز این عدم کارایی در حالت عادی بوده است.

 

 

راه‌حل‌ها :

  • اولین کار، ریستارت کردن گوشی است. پس با نگه داشتن همزمان کلید پاور و دکمه هوم تا زمان نمایان شدن لوگوی کمپانی اپل، این عمل را امتحان کنید.
  • برخی ا??راد از مسیر زیر مو??ق به حل این مشکل شده‌اند:

Setting > General > reset > Reset all settings

 

 

این عمل به اطلاعات شخصی شما لطمه‌ای نزده و تنها تنظیمات گوشی شما را به حالت اولیه باز می‌گرداند.

برخی گزارش‌ها نیز نشان می‌دهد پس از یک‌بار Factory reset این مشکل به طور کلی ر??ع شده است.

 

 

  • مشکل: عملکرد نادرست دوربین

به نظر می‌رسد با خرید آی??ون 6، بیش از یک مشکل با دوربین آن خواهید داشت. بررسی‌های نشان می‌دهد که نسخه جدید iOS به هیچ وجه نتوانسته است با دوربین آی??ون 6 کنار بیاید و به همین دلیل مشکلات زیادی با آن دارد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که کاربران بعد از ??عال‌سازی دوربین، تنها با ص??حه سیاه‌رنگی روبرو می‌شوند!

در برخی دیگر از گزارش‌ها، آمده است که عکس‌های ثبت شده از لحاظ چرخشی نیز به‌اشتباه بر عکس ثبت شده‌اند!

 

راه‌حل :

  • اول از همه همانند راه حل مشکل قبل، ریست کردن تنظیمات دستگاه را امتحان کنید.

Setting > General > reset > Reset all settings

  • باز هم همانند مشکل قبل، می‌توانید از Factory reset بهره ببرید.
  • اگر مشکل سخت‌ا??زاری بود و حل نشد، باید به ??کر تعویض آی??ون گران قیمت و زیبای خود باشید!

camera.jpg

 

با اینکه تا قبل از عرضه آی??ون 6، محصولات کمپانی اپل به کی??یت و عدم وجود مشکلات این چنینی معرو?? بود، اما به نظر می‌رسد با اینکه اپل یک سال تمام برای طراحی و حل مشکلات آخرین پرچم‌دار خود وقت داشته است، اما این ات??اق به وقوع نپیوسته و این محصول به عجله وارد بازار شده است!

 

....

Itresan

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...