رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

اپل در حال قاپیدن متخصصین سامسونگ!

پست های پیشنهاد شده

مسئولین سامسونگ به وبسایت کوریا تایمز خبر داده‌اند که اپل در حال جذب متخصصین تکنولوژی‌های آینده سامسونگ است. به گ??ته این ا??راد اپل علاقه بسیاری به کارمندان حر??ه ای سامسونگ دارد و به همین منظور تکنیسین‌ها و مهندسین بخش مدیریت پردازش بصری و سیگنال سامسونگ را به استخدام خود در می‌آورد.

 

applesamsung.jpg

 

یکی از این مسئولین به کوریا تایمز می‌گوید: «تعدادی از پرسنل ما توسط اپل استخدام شده‌اند و حالا در مقر اپل در کالی??رنیا مشغول به کار هستند.» این مسئول ا??زوده که اپل مزایای بیشتری برای این ا??راد نسبت به سامسونگ در نظر می‌گیرد و حقوق سالانه بالایی را نیز به آن‌ها پرداخت می‌کند.

 

یکی دیگر از ا??راد آگاه نیز درباره مزیت حضور در اپل می‌گوید: «اپل به آن‌ها آزادی عمل و استقلال بیشتری می‌دهد. اپل ترجیح می‌دهد که از متخصصین طراحی چیپست سامسونگ است??اده کند چون آن‌ها بسیار سخت کوش‌تر، در پروژه‌ها متمرکزتر و همچنین شوق یادگیری یا??ته‌های جدید دارند.» این منبع آگاه مشخص نکرده که دقیقا چه میزان از ا??راد سامسونگ در اپل مشغول به کار شده‌اند.

 

از سویی خبر رسیده که سامسونگ مسئولین سابقی از سامسونگ را نیز به استخدام درآورده تا در بخش باتری کوپرتینویی ها به کار مشغول شوند. شنیده شده که اپل بر روی یک خودروی الکتریکی مشغول به کار است و سامسونگ از جمله شرکت‌های ??عال در حوزه تولید باتری است.

 

بخش SDI کمپانی سامسونگ الکترونیکس یکی از بزرگ‌ترین تأمین کنندگان باتری در دنیاست و مشتریان آن را حر??ه‌های خودروسازی چون BMW آلمان تشکیل می‌دهند.

 

یکی دیگر از ا??راد مطلع نیز می‌گوید که اپل به واسطه صنعت تازه خودروهای الکتریکی به پتنت ها و متخصصین باتری نیازمند است. با وجود چنین نقل و انتقالاتی، هر دو کمپانی در تلاش‌اند که شراکت خود در بازار را گسترش دهند.

 

اپل برای تولید آی??ون‌های خود به DRAM ها و ص??حه نمایش‌های سامسونگ و همچنین تولید چیپست های سری A نیازمند است و در این راستا هر دو کمپانی در تلاش هستند که این شراکت را ح??ظ و گسترش دهند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...