رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kazy

شايعاتی جديد از آيفون 6 اپل : شارژ بيسيم ، nfc و چند قابليت ديگر

پست های پیشنهاد شده

[h=2][/h]

بنابر این شایعات منتشر شده، گ??ته می‌شود که آی??ون ۶ از سرعت انتقال اطلاعات بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. در حال حاضر آی??ون ۵ از ردی?? ۴ پروتکل مخابراتی LTE 4 با سرعت ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه است??اده می‌کند که انتظار می‌رود این میزان در آی??ون ۶ با است??اده از ردی?? ۶ پروتکل LTE 4 تا ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه بیشتر شود.

 

این منبع آگاه همچنین از امکان شارژ بی‌سیم گوشی‌های آینده اپل خبر داد که بر این اساس یک لایه مخصوص در زیر قاب گوشی برای شارژ بی‌سیم گوشی تعبیه شده اگر چه به مدل دقیق آی??ون برای ا??زودن این قابلیت دقیقا اشاره نکرده است.

 

ص??حه نمایش بزرگتری که گ??ته می‌شود ۴.۷ اینچ می‌باشد را می‌توان یکی دیگر از ت??اوت‌های آی??ون ۶ ذکر نمود. لبه‌های گوشی‌ نیز ??اصله کمتری با ص??حه آن خواهند داشت. جالب اینجاست که گ??ته می‌شود ص??حه نمایش آی??ون ۶ از تکنولوژی جدید ضد خش بهره جسته و این امر به این معناست که احتمال دارد در ص??حه نمایش آی??ون بعدی از شیشه‌های یاقوت اندود شده است??اده شود.

 

در کنار ا??زایش ابعاد ص??حه نمایش، رزولوشن آن نیز ا??زایش خواهد یا??ت و از میزان ۱۱۳۶ در ۶۴۰ ??علی به ۱۷۰۴ در ۹۶۰ بهبود پیدا می‌کند. با این حساب می‌توان انتظار داشت آی??ون ۶ از لحاظ میزان نسبت تصویر به همان میزان ۱۶:۹ که در گوشی‌های قبلی نیز به کار گر??ته شده بود، و??ادار بماند.

 

اما تراکم پیکسل‌ها در مدل ۴.۷ اینچی ۴۱۶ پیکسل به ازای هر اینچ است در حالی که مدل ۵.۵ اینچی آی??ون ۶ به میزان ۳۵۶ پیکسل در هر اینچ تغییر کند. البته این موارد تا زمان معر??ی رسمی آی??ون ۶ از جانب اپل، تنها در حد شایعه باقی خواهد ماند.

 

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...