رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

آیپد مینی ۳ معرفی شد : یک رنگ جدید و قابلیت اسکن اثر انگشت

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]10017[/ATTACH]

اپل دیشب در کن??رانسی در ایالت کالی??رنیا از iPad mini 3 رونمایی کرد که گویا قرار است مو??قیت نسل‌های قبلی آیپد را ادامه دهد.iPad mini 3 سومین تبلت کوچکی است که اپل تولید می‌کند. بااینکه مدت زیادی از ورود اپل به این عرصه نمی‌گذرد ولی تبلت‌های مینی این شرکت جزو باریک‌ترین، سبک‌ترین و زیباترین تبلت‌های بازار هستند.

برای ارتقای یک تبلت، می‌توان آن را باریک‌تر و سبک‌تر ساخت، کی??یت ص??حهٔ نمایش را بهبود داد، قدرت پردازشی را با ارتقای پردازنده و RAM ا??زایش داد، و یا قابلیت‌های خاص سخت‌ا??زاری و نرم‌ا??زاری به آن اضا??ه کرد. ولی ظاهراً اپل در iPad mini 3 به اضا??ه کردن یک رنگ جدید و قابلیت اسکن اثرانگشت قناعت کرده است. اکثر قابلیت‌های iPad mini 3 مشابه iPad mini 2 است. [h=3]

طراحی[/h]

ipad-mini-3-620x517.jpg

بااینکه آیپد مینی ۳ در ظاهر مشابه آیپد مینی ۲ است، می‌توان آن را به‌عنوان زیباترین و شکیل‌ترین تبلت زیر ۱۰ اینچ بازار معر??ی کرد. اکثر تبلت‌هایی که با آیپد مینی ۳ رقابت می‌کنند دارای بدنهٔ پلاستیکی هستند ولی این تبلت دارای قاب پشت ??لزی است که بر زیبایی آن می‌ا??زاید. در آیپد مینی ۳ رنگ طلایی نیز به گزینه‌های قابل‌خرید اضا??ه‌شده است.

 

ipad-mini-3-1-620x323.jpg

آیپد مینی ۳ اولین تبلت از این سری است که به اسکنر اثرانگشت TouchID مجهز شده است. یعنی می‌توانید ص??حه را تنها با ??شار دادن دکمهٔ خانه از حالت ق??ل خارج کنید. با این قابلیت، خرید از iTunes و برخی ??عالیت‌های مالی دیگر نیز برای کاربران راحت‌تر خواهد شد.

 

[h=3]ipad-mini-3-2.jpg

 

[/h][h=3]ص??حهٔ نمایش[/h] تمام آیپدهای کنونی دارای ص??حهٔ نمایش باکی??یت Retina هستند که وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل را ارائه می‌دهد. آیپد مینی ۳ دارای ص??حهٔ ۷.۹ اینچی است. به این معنی که تراکم پیکسلی آن ۳۲۴ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. این میزان تراکم پیکسلی به معنی کی??یت بسیار بالای ص??حهٔ نمایش است و بیشتر از کی??یتی است که عموم کاربران به آن احتیاج دارند. تست ص??حهٔ نمایش آیپد مینی ۲ نشان داد این تبلت در نمایش برخی رنگ‌های استاندارد sRGB مشکل دارد. البته این ایرادی نیست که کاربران عادی متوجه شوند با این حال احتمالاً در آیپد مینی ۳ چنین نقصی نخواهد بود. [h=3]حا??ظه و پردازنده[/h] انتظار داشتیم که آیپد مینی ۳ دارای پردازنده‌ای قوی‌تر از پردازندهٔ A8‌ که در آی??ون ۶ و آی??ون ۶ پلاس بکار ر??ته است، باشد. ولی با تعجب متوجه شدیم که آیپد ایر ۲ دارای پردازندهٔ A8X‌ است ولی آیپد مینی ۳ از همان پردازندهٔ ۶۴ بیتی A7 که در آیپد مینی ۲ بود، است??اده می‌کند. اپل چیزی در مورد RAM‌ این دستگاه نگ??ت، لذا به احتمال قوی‌تر مثل مدل قبلی ۱ گیگابایت RAM‌ دارد. آیپد مینی ۳ با حا??ظهٔ ۱۶ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایتی و یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. [h=3]دوربین[/h] تبلت‌ها عموماً نسبت به گوشی‌ها دارای دوربین بسیار ضعی??‌تری هستند ولی مردم زیاد از دوربین تبلت‌هایشان است??اده می‌کنند. هرچقدر هم که تبلت کوچک‌تر باشد، بیشتر همراه ا??راد است و بیشتر برای عکس‌برداری و ??یلم‌برداری است??اده می‌شود. آیپد مینی ۳ دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی iSight در عقب و دوربین ۱.۲ مگاپیکسلی در جلو است. [h=3]باتری[/h] شارژ دهی باتری جزو نقاط قوت تبلت‌های اپل نیست. هم‌اکنون تبلت‌های اندروید و حتی ویندوز بسیار از اپل جلوتر هستند. ظاهراً آیپد مینی جدید اپل ۱۰ ساعت شارژ دهی خواهد داشت.

[ATTACH=CONFIG]10018[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]10019[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]10020[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]10021[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]10022[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]10023[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]10024[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]10025[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]10026[/ATTACH]

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]10028[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]10029[/ATTACH]

 

 

 

 

[h=3]قیمت و زمان ??روش[/h] اپل حتی قیمت این دستگاه را تغییر نداده است و آیپد مینی ۳ با همان قیمت مدل قبلی یعنی ۳۹۹ دلار به بالا ??روخته می‌شود. مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز به ترتیب ۴۹۹ و ۵۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. مدل‌های سیم‌کارت خور به ترتیب حا??ظه ۵۲۹، ۶۲۹ و ۷۲۹ دلار هستند. [h=3]ipad-mini-3-4-620x332.png[/h] اپل بسیار به عرضه در پایان ه??تهٔ کاری اعتقاد دارد. لذا می‌توانیم مطمئن باشیم که آیپدهای جدید ۲۴ اکتبر یعنی جمعه ۲ آبان پشت ویترین ??روشگاه‌های اپل خواهد بود. پیش‌??روش این تبلت نیز از ??ردا آغاز می‌شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...